Hop til indhold

Recommended Posts

Leif1 skrev, 1 time siden:

Hvorfor er det så mye fake annonser? Før eller seinere oppdages jo hvis pugen ikke ser ut som på bildet...

fordi de fleste mænd ,snupper pigen alligevel

i stedet for at takke nej ,og finde en seriøs-ærlig pige .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leif1 skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor er det så mye fake annonser? Før eller seinere oppdages jo hvis pugen ikke ser ut som på bildet...

Ganske enkelt fordi der er penge i det. 

Som jeg ser det, er hovedproblemet dog ikke de falske annoncer i sig selv, men i langt højere grad at annonce-siderne er relativt ligeglade og ikke tilbyder en mulighed for verifikation af billederne, som det f.eks. ses på nogle udenlandske sider, f.eks. sexemodel.com. Til stor gene både for os som potentielle kunder og for de annoncerende, der forsøger at lokke os til på et reelt grundlag, da det selvsagt vil have en langt større effekt på konkurrencen mellem de annoncerende, hvis billederne direkte i en given annonce stemples som værende ægte/retvisende eller mistænksomme/fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, 1 time siden:

Ganske enkelt fordi der er penge i det. 

Som jeg ser det, er hovedproblemet dog ikke de falske annoncer i sig selv, men i langt højere grad at annonce-siderne er relativt ligeglade og ikke tilbyder en mulighed for verifikation af billederne, som det f.eks. ses på nogle udenlandske sider, f.eks. sexemodel.com. Til stor gene både for os som potentielle kunder og for de annoncerende, der forsøger at lokke os til på et reelt grundlag, da det selvsagt vil have en langt større effekt på konkurrencen mellem de annoncerende, hvis billederne direkte i en given annonce stemples som værende ægte/retvisende eller mistænksomme/fake.

sexemodel er i fantastisk hjemmeside måske heldigt alligevel vi ikke har en herhjemme for så tror jeg virkelig jeg ville gå bankerot:D Spøg til side så ville det være en gave til os her i forummet og tror også til de ærgelige piger/steder.

Ps. Tak for linket har du flere lignende sider så ville jeg da gerne vide dette. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 10 minutter siden:

sexemodel er i fantastisk hjemmeside måske heldigt alligevel vi ikke har en herhjemme for så tror jeg virkelig jeg ville gå bankerot:D Spøg til side så ville det være en gave til os her i forummet og tror også til de ærgelige piger/steder.

Ps. Tak for linket har du flere lignende sider så ville jeg da gerne vide dette. Tak

https://www.sexemodel.com/ er min klare favorit .. skarpt fulgt af:

http://www.facegirl.ch/

https://www.6annonce.com/

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...