Hop til indhold
Guest Jisulin fox

Hvad gør i når i søger lokaler?

Recommended Posts

Guest Jisulin fox

Jeg har været ved at søge lokaler i Randers og de spørger alle hvad de skal bruges til og jeg har været ærlig indtil videre fordi at det er bare letter. Men så siger de nej tak. 

 

Indtil videre lejer jeg lokaler ved mine venner men de er ved at være ret stresset over det. Så det er ikke så meget sjovt i. Har taget kunder med på motel men det er også dyrt. 

 

Nogle gode råd ville være rigtig dejligt? 

Lyver man bare hvad mine versomhed laver eller ja alle gode/ærlige råd er velkomne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne du evt sige at du giver massage, eller en anden form for terapi? Det forklarer måske de mange forskellige besøgende også (dog ikke hvorfor de alle er mænd :rolleyes:)-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jisulin fox skrev, for 1 time siden:

Jeg har været ved at søge lokaler i Randers og de spørger alle hvad de skal bruges til og jeg har været ærlig indtil videre fordi at det er bare letter. Men så siger de nej tak. 

 

Indtil videre lejer jeg lokaler ved mine venner men de er ved at være ret stresset over det. Så det er ikke så meget sjovt i. Har taget kunder med på motel men det er også dyrt. 

 

Nogle gode råd ville være rigtig dejligt? 

Lyver man bare hvad mine versomhed laver eller ja alle gode/ærlige råd er velkomne. 

Kommer det ikke også an på hvad type lokale de søger og hvor henne? Tænker at et lille hus/del af hus lidt uden for byen vel ikke kræver de store forklaringer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jisulin fox
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Kommer det ikke også an på hvad type lokale de søger og hvor henne? Tænker at et lille hus/del af hus lidt uden for byen vel ikke kræver de store forklaringer :)

Jo det har du helt ret i. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jisulin fox skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været ved at søge lokaler i Randers og de spørger alle hvad de skal bruges til og jeg har været ærlig indtil videre fordi at det er bare letter. Men så siger de nej tak. 

 

Indtil videre lejer jeg lokaler ved mine venner men de er ved at være ret stresset over det. Så det er ikke så meget sjovt i. Har taget kunder med på motel men det er også dyrt. 

 

Nogle gode råd ville være rigtig dejligt? 

Lyver man bare hvad mine versomhed laver eller ja alle gode/ærlige råd er velkomne. 

Som jeg tidligere har skrevet, kom jeg hos en dedikeret tantrapige på Vestegnen, indtil hun desværre her i foråret lagde op grundet indtrufne private omstændigheder . En skam, for det var en dejlig moden kvinde, der vidste, hvad hun gjorde.

Kroppen var, som den uden censur er hos en kvinde i begyndelsen af 50'erne, hvilket passede mig særdeles fint, men som nok havde givet panderynker hos mere Paradise Hotel-orienterede elementer.

Hendes modenhed og den ro, der "fyldte" hele lokalet til New Age-musik og stearinlys, måtte feje enhver betænkelighed til side, selv hos Paradise-elementer – hvis disse "gudekroppe" ellers havde turdet møde hende!

Men nu til sagen:

Hun havde et pragtfuldt diskret sted, som hun lejede. Jeg spurgte hende engang, hvordan hun kunne slippe afsted med at leje sig ind i et på alle måder så velegnet sted, når alle andre i branchen havde så store besværligheder lige netop på dette punkt.

Hun svarede, at hun over for udlejer havde angivet, at hun var uddannet terapeut med vægt på at afhjælpe psykiske problemer.

Det kan tantra vel også falde ind under?

Det skal jeg ikke kunne sige, men hos mig var det nu i lige så høj grad et "fysisk generende" problem med en altid stående og uforløst stivert, der jævnligt måtte dysses ned af en sagkyndig.

Jeg har aldrig skrevet nogen oplevelsesberetning om disse utroligt givende 3-timersbesøg for stort set ingen penge. Pigen ønskede nemlig på ingen måde offentlighed om sin virksomhed herinde.

Dette ønske har jeg efterkommet, omend mine fingre ubønhørligt har kriblet for at få lov til at tærske i tastaturet og bringe det glade budskab videre.

Nå, nu endte det sgu' alligevel i en slags oplevelsesberetning. Men fred være nu med det.

 

Edit: Der skal nok være nogle herinde, der genkender hende efter min beskrivelse, men lad det blive ved det.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske kunne du lege et sommerhus, og her på denne tid er vist ikke så mange nysgerrige og forageret naboer, der findes sommerhusområde der er i den billige ende, vil jeg tror man så er der nok ikke udsigt over Vesterhavet.

Har mødt en der havde leget et sommerhus, temmelig tæt på alt, men alligevel godt skjult. Har også mødt et par stykker som har lånt lejligheden af en god veninde. folk har så nok i dem selv at naboerne formentlig ikke opdager det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...