Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik mulighed for at besøge Amazing Kimberly igen, her for et par uger siden og har lovet mig selv at denne oplevelse skulle deles. Ikke fordi der ikke er skrevet nok om hende, men det her var bare en fed oplevelse.

Som sagt var her tale om 2. besøg, og det var endnu bedre end 1. gang jeg var forbi hende. De fleste herinde har fulgt hende længe og det er også ret tydeligt at hun efterhånden har fået en mere eller mindre fast kunde skare. Dette betyder at hun kan være svær at få en aftale med, men det kan altså godt lade sig gøre, også med kort varsel. Ved første besøg talte vi ikke så meget sammen, men her anden gang, var der mere ro og overskud til lidt pillow talk også. Her fortalte hun mig at hun kun tager de kunder hun har lyst til, og helst kun tager 1 til 2 om dagen.

Jeg ved at der er en anden tråd, hvor det blandt andet stikker lidt af med udseende etnicitet, samt hvor mange kunder osv. man skal have. Den tråd lidt uoverskuelig lidt af og skal ikke blandes ind i det her. To ting vil jeg dog sige. De to gange jeg har besøgt Kimberly har hun været frisk, smilende og veloplagt og jeg er ikke etnisk dansker, så den der med at hun kun tager imod "hvide" mænd passer altså heller ikke. Hun vil bare gerne have lov til at vælge selv og det kan jeg kun respektere. Da jeg forsøgte at sætte første møde op, for nogle måneder siden, spurgte hun ret klart hvor jeg kom fra, og da jeg forklarede sammenhængen (at jeg er adopteret) var der ingen efterfølgende problemer. 

Nå men jeg fik lige pludselig et hul i hverdagen, og selvom det tog over 3 uger at få en aftale op at stå, første gang tænkte jeg, at jeg prøver sgu lige at sende en mail. Bum! 5 min efter var der svar. My place or yours :-) hun kan altså sagtens lokkes ud, selvom det ikke lige fremgår af hendes annonce. Hendes sted, lå på vejen til der hvor jeg skulle hen, så en time efter stod jeg foran opgangen, med bankende hjerte og svedige håndflader. (Det får jeg bare altid og det er en del af det jeg kan lide ud over det indlysende)

Ind af døren og her står hun billedskøn, taljelangt hår, i høje hæle og frækt undertøj, lige til at spise. Det obligatoriske (her er bad obligatorisk) fik vi overstået og jeg er kun kommet ind af døren til værelset før de dejligste tungekys starter. 

Kimberlys hud er silkeblød og hun har de dejligste små ungpige bryster, ja og så har hun det vi alle sammen har set på billederne. Den smukkeste fisse jeg nogensinde har set! Jeg er lidt af en fisseslikker fetischist, men magen til bløde lækre og smækre fisse har jeg aldrig nogensinde haft fornøjelsen at spise, og jeg kunne gøre det i flere timer. Kommer hun, eller spiller hun godt? Aner det ikke, men jeg kan lide det. 

Nå men nu blev det min tur til at få lidt opmærksomhed og selvom hun er dyr, så er det da rart at der ikke er nogen "extras". Øko blow. Vådt og dejligt, lige som sidst.Hun ligger ned og jeg sidder overskrævs på hende mens hun sutter. Dejlig position. hun holder hånden bage hovedet, da det nok er en lidt anstrengende position for hendes hals, så jeg kan da lige hjælpe med at støtte hovedet tænker jeg. Det har hun ikke noget imod, tværtimod. til min store overraskelse bliver det dybere og dybere og dybere og til sidst kan jeg mærke hendes tunge på bollerne. Jeg har aldrig prøvet at nogen tog den til roden.  Har ikke den største pik i verden, så vil ikke påstå at alle kan tages, men hold nu kæft det var frækt.

Resten vil jeg lade være mellem Kimberly og mig. 

Kimberly er for mig, lige nu, den bedste GFE jeg har oplevet i lang tid. Hun er sådan lidt "girl next door" skøn og det tager lige et par dage før "forelskelsen" har ligt sig igen. 

Kimberly er ikke i DK i de her dage, men hun kommer tilbage i december, har hun lovet :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 5 minutter siden:

Jeg takker ærbødigst! :wub:

Men underligt at der ikke står nogen priser overhovedet 

Kimberlys priser kan du få oplyst ved at sende hende en sms eller pm hér i forummet.

Og ellers er der hints at hente om priserne i flere af de mange anmeldelser af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 3 timer siden:

Kimberlys priser kan du få oplyst ved at sende hende en sms eller pm hér i forummet.

Og ellers er der hints at hente om priserne i flere af de mange anmeldelser af hende.

Jeg er nu godt klar over hvordan jeg kan indhente priser, men det ændrer ikke ved at jeg fortsat syntes det er underligt, at sætte noget til salg uden at oplyse om en pris. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er nu godt klar over hvordan jeg kan indhente priser, men det ændrer ikke ved at jeg fortsat syntes det er underligt, at sætte noget til salg uden at oplyse om en pris. :)

Tja, det er det muligvis også. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg ved første besøg spurgte Kimberly om hvorfor hun ikke oplyser priser i annoncen, fortalte hun at prisoplysninger i annoncen efter hendes mening, signalerer at pigen kun går efter pengene, og at ingen priser indikerer at pigen koncentrerer sig mere om den besøgende.

Jeg er ikke enig i hendes teori. Normalt besøger jeg ikke piger uden pris i annoncen, med Kimberly gjorde jeg heldigvis en undtagelse. Hun er virkelig "Amazingly" god

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, for 43 minutter siden:

Da jeg ved første besøg spurgte Kimberly om hvorfor hun ikke oplyser priser i annoncen, fortalte hun at prisoplysninger i annoncen efter hendes mening, signalerer at pigen kun går efter pengene, og at ingen priser indikerer at pigen koncentrerer sig mere om den besøgende.

Jeg er ikke enig i hendes teori. Normalt besøger jeg ikke piger uden pris i annoncen, med Kimberly gjorde jeg heldigvis en undtagelse. Hun er virkelig "Amazingly" god

Mvh
Balshoi

Ja, jeg må også blankt erkende, at prisen var fuldstændigt underordnet for mig.

Da jeg først havde set de stærkt hypnotiserende billeder af Kimberly i hendes annonce - så var jeg totalt solgt og vidste at jeg bare måtte have 1 time i himmerige med skønheden koste hvad det koste ville - og det kom jeg aldrig til at fortryde, tværtimod :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Gangnam,

After reading this comment I think you are chinese or chinese looking. When I started my adventure with this work, I worked and had a website only for men of Chinese appearance. You love body to body, two years I was in a relationship with a Chinese and I loved it. Thanks to that I am a good masseuse today and I do not hide that makes me happy...

I would not like someone after reading your comment thought that he can come to me not being 100% Scandinavian, so from today I will refuse this pleasure completely. I thank you for your comment even though for me it signifies the unpleasantness of being in the form of phones from people who do not meet my security standards. I want to close this "gate" (which does not exist) for people not 100% scandinavians. Working with scandinavians is a real pleasure and my personal rules will never change...

I feel a bit embarrassed now, but I'm at the beginning of my career and I treat it as a lesson. I respect my clients and I think my clients know that. I do not have experience in this field before Copenhagen, so I am learning in your eyes.

I am not and I was never selective. My principles are invariable and lasting, and work once in a while with people of your origin / appearance Gangnam was my pure acceptance. The word "was" was not accidental.

I greet everyone and wish you a nice evening.

 

With respect,

Kimberly 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 2 timer siden:

Hun, og hendes hjælpere og fans, bryder sig måske ikke om at prisen omtales her i åbne tråde?

Jeg kan kun svare for mig selv, at jeg af princip ikke oplyser om priser, når gp'en har valgt at undlade at oplyse herom i sin annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 16 timer siden:

Hun, og hendes hjælpere og fans, bryder sig måske ikke om at prisen omtales her i åbne tråde?

Hvis en pige ikke ønsker at oplyse priser i sin annonce, er det dybt respektløst hvis vi omtaler hendes priser på Eroguide. At jeg personligt fravælger piger uden pris i annoncen i 99 af 100 tilfælde er en helt anden sag, men som skrevet tidligere i denne tråd, gjorde jeg heldigvis en undtagelse med Kimberly

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt din vrede over at jeg tillod mig at stille et spørgsmål. 

Din respekt, du omtaler, virker i øvrigt en smule selektiv, når du før har omtalt fuld pakke og andre ekstra ydelser hos thai'er som ikke reklamerer med det. Eller din omtale af priser hos "lille bitte", en fuldvoksen kvinde der heller ikke skriver priser i hendes annonce. Men jeg er blot glad for din tidligere hjælp. Tak!

Også tak til Kimberly selv, der før har bekræftet hendes priser i andre tråde i dette forum. Så hemmeligt er det altså heller ikke iflg. hende selv :-) 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 4 minutter siden:

Også tak til Kimberly selv, der før har bekræftet hendes priser i andre tråde i dette forum. Så hemmeligt er det altså heller ikke iflg. hende selv :-) 

Øh, hvorfor starter du så dit spørgsmål med "Hun, ..." ? :rolleyes:

Og naturligvis er hendes priser ikke hemmelige - ved henvendelse til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg stillede spørgsmålet havde jeg ikke set alle de tidligere tråde. Men i øvrigt var det jo netop et spørgsmål, ikke en konstatering. Men det var åbenbart meget ufølsomt overhovedet at stille spørgsmålet. Jeg beklager. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, den 25/11/2017 at 18:41:

Hun, og hendes hjælpere og fans, bryder sig måske ikke om at prisen omtales her i åbne tråde?

Hej Dane, min vrede :angry: på dit indlæg skydes ikke dit spørgsmål, men at jeg ikke bryder mig om at blive kaldt "hjælper". Jeg er ikke marketingsmedarbejder for Kimberly, og tror egentlig også at hun selv klarer jobbet udmærket.

Hvad angår min "selektive respekt" tror jeg du kalder det, må jeg give dig medhold. Det beviser jo blot, at også jeg pisser ved siden af potten en gang imellem - tak for at du gjorde mig opmærksom på det

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...