Dennis Nord 51 Skrevet 23. November, 2017 Er der nogen som har mødt hende her og Er det sandt hun har sex uden ? Det sku synd for henne https://annoncelight.dk/showad/238628 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 23. November, 2017 Citat Hun søger igen https://annoncelight.dk/showad/238628 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bgfr 2 Skrevet 23. November, 2017 Hun kalder sig Araber tøs Hmm ... - (i værste fald lokkedue) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 23. November, 2017 Har du vært forbi araber tøs ? hvad tænker du på når du siger (i værste fald lokkedue...? ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 24. November, 2017 Tidligere tråd. Hun havde også billed på sin annonce dengang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper75 43 Skrevet 24. November, 2017 150 min for 600 kr det er billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 24. November, 2017 Det er jo også Black fredag:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 28. November, 2017 Jeg forsøgte mig i går med en aftale. Ringede om eftermiddagen, hvor jeg var så heldig at få fat på hende. Vi fik en aftale i gang, selvom hun måske sådan ikke lige lød særlig begejstret/oplagt i telefonen. Jeg kom til stedet, som er et stort boligområde i den nordvestlige del af byen, på den aftalte tid og skrev for at få nummer. Hørte ikke mere fra hende, så jeg tog hjem igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vuong 15 Skrevet 1. December, 2017 Jeg skrev lidt til hende. Hun sagde hurtigt tilbage. Men som jeg kan læse så skal jeg lade være med at tage ud til hende. Tak for advarslen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 2. December, 2017 Vuong skrev, for 22 timer siden: Tak for advarslen Det var nu ikke ment som en advarsel - bare en beskrivelse af min oplevelse. Andre har måske bedre held med hende. .....Dog... har jeg et par gange tidligere skrevet med hende, da hun er én som jeg virkelig gerne vil møde. Har prøvet, at få en aftale i stand et par dage i forvejen, for at sikre mig vi begge kunne finde tid. Hun har så skrevet at jeg skulle skrive på dagen, hvor jeg kunne, blot for ikke at få svar retur når jeg så på dagen skrev til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vuong 15 Skrevet 3. December, 2017 Ok det ser jeg nu. Lade os hører hvis du får en aftale med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg