N00b 4 Skrevet 23. November, 2017 https://annoncelight.dk/showad/236049 Er der nogen herinde der har haft besøg af hende ? Hun ser jo dejlig ud, hvis ellers billederne passer ? Kan finde en enkelt anmeldelse af hende, men den er ikke så brugbar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N00b 4 Skrevet 24. November, 2017 Da ingen åbenbart har haft hende på besøg, måtte jeg jo tage én for holdet Hun havde dog ikke tid før i næste uge, men skal nok vende tilbage med lidt info 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badboy30 64 Skrevet 25. November, 2017 Venter spændt på du har fået fornøjelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest OdEnSe Skrevet 27. November, 2017 Jeg har lige lavet en aftale med hende på torsdag. Skal nok lave et skriv efterfølgende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N00b 4 Skrevet 1. December, 2017 OdEnSe skrev, den 27/11/2017 at 15:00: Jeg har lige lavet en aftale med hende på torsdag. Skal nok lave et skriv efterfølgende Blev desværre ikke til en aftale i denne uge, så må vende tilbage når der er tid/råd igen:-) Men glæder mig til at høre din anmeldelse af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest OdEnSe Skrevet 1. December, 2017 N00b skrev, for 1 time siden: Blev desværre ikke til en aftale i denne uge, så må vende tilbage når der er tid/råd igen:-) Men glæder mig til at høre din anmeldelse af hende. Jeg skriver lidt nu her. Det bliver lagt under anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg