Hop til indhold
Lars Boca

Tvangsægteskab i DK

Recommended Posts

https://ekstrabladet.dk/nationen/vrede-foraeldre-tvang-lesbisk-datter-i-moske-hvor-en-rigtig-mand-stod-klar/6928537

Lidt godt nyt til de kulturradikale herinde

Fy for satan. Stakkels pige. Håber at hun får masser af hjælp og flygter langt væk inden hendes kulturberigende forældre lukkes ud 

Redigeret af Lars Boca
Ud
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, men jg tror nu heller ikke de kultur radikale, mener det er ok...så hvad er dit budskab hvis forældre g den unge ikke var i Danmark, men i hjemlandet, ville der vel være sket det samme, og uanset hvor meget vi oplyser i det her land, vil der så længe er islamister, potentielt være tvangsægteskaber og homofobi i de miljøer

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 22 minutter siden:

https://ekstrabladet.dk/nationen/vrede-foraeldre-tvang-lesbisk-datter-i-moske-hvor-en-rigtig-mand-stod-klar/6928537

Fy for satan. Stakkels pige. Håber at hun får masser af hjælp og flygter langt væk inden hendes kulturberigende forældre lukkes ud 

Kære Lars Boca

Det er noget af det uhyggelige der følger med når vi giver opholdstilladelse/statsborgerskab til de mest ekstreme og formørkede "Koransamfund" - - trist for deres pigebørn"!!!!!!!!!!!!!!!

Og man ser aldrig mere end toppen af isbjerget !!!!!

Forældre der besidder og udfører denne modbydelige socialkontrol samt kropskontrol (er pigerne stadig jomfru) har ikke forstået en skid af det danske værdisæt og meeget bredt forstået.

Hvornår begynder vi selv, at give dem deres egen medicin så de kan smage den !!!  - -  ja udfører socialkontrol med  danske værdier på det muslimske parallelsamfund. Deres samfundsindretning hvor kvinder i den grad undertrykkes er helt uacceptabelt og DYRT for det danske samfund - og DYRISK for pigerne/kvinderne.

Men den modsatrettede socialkontrol !!!  - hvordan??? - jeg aner det ikke. 

Noget bud ???  - -  hvad skal der til, - helt seriøs ???    - - -  eller skal vi bare lade stå til??

Er det som når vi tilegner os et kørekort?? : der skal bestås både teori og praktiske færdigheder = kørekort  før vi slippes løs ude i samfundet på 4 hjul.

Med mine 60+++ kan jeg huske da de første tyrkiske gæstearbejdere kom til landet og senere kom der en del Palæstinenser og så er der ellers fyldt en lind strøm på siden, og problemerne bliver værre for hvert år. Ikke siden 2 verdenskrig har der været så meget ballade i Danmark som der i øjeblikket grundet udlændinge af en bestemt trosretning. (Rockerkrige er indenlandske problem) 

Nu er jeg godt klar over at jeg får et helt hylekor af "kulturberigelsens forkæmper" på nakken; men det må jeg så se om jeg kan overleve.

Mange hilsner

Nyder livet 

- - og lige, så er der så sandelig rigtig maaaaaaaange fra det muslimske samfund der gør meget for at være et positivt aktiv i det danske samfund og for Danmark. For det SKAL vi også huske!!!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 8 minutter siden:

Kære Lars Boca

Det er noget af det uhyggelige der følger med når vi giver opholdstilladelse/statsborgerskab til de mest ekstreme og formørkede "Koransamfund" - - trist for deres pigebørn"!!!!!!!!!!!!!!!

Tror du at pigebørnene ville have det bedre hvis de ikke var i Danmark men i deres forældres hjemland?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 2 timer siden:

Jeg skal lige høre, Lars, om du seriøst tror der er nogen der mener det dér er i orden?? 

Eller er det bare for at kunne skælde ud på nogle kulturradikale??

Og tror du der er nogen der mener at forældrene ikke skal straffes??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder livet skrev, 1 time siden:

Kære Lars Boca

Og man ser aldrig mere end toppen af isbjerget !!!!!

Forældre der besidder og udfører denne modbydelige socialkontrol samt kropskontrol (er pigerne stadig jomfru) har ikke forstået en skid af det danske værdisæt og meeget bredt forstået.

Hvornår begynder vi selv, at give dem deres egen medicin så de kan smage den !!!  - -  ja udfører socialkontrol med  danske værdier på det muslimske parallelsamfund. Deres samfundsindretning hvor kvinder i den grad undertrykkes er helt uacceptabelt og DYRT for det danske samfund - og DYRISK for pigerne/kvinderne.

Men den modsatrettede socialkontrol !!!  - hvordan??? - jeg aner det ikke. 

Noget bud ???  - -  hvad skal der til, - helt seriøs ???    - - -  eller skal vi bare lade stå til??

Er det som når vi tilegner os et kørekort?? : der skal bestås både teori og praktiske færdigheder = kørekort  før vi slippes løs ude i samfundet på 4 hjul.

Med mine 60+++ kan jeg huske da de første tyrkiske gæstearbejdere kom til landet og senere kom der en del Palæstinenser og så er der ellers fyldt en lind strøm på siden, og problemerne bliver værre for hvert år. Ikke siden 2 verdenskrig har der været så meget ballade i Danmark som der i øjeblikket grundet udlændinge af en bestemt trosretning. (Rockerkrige er indenlandske problem) 

Nu er jeg godt klar over at jeg får et helt hylekor af "kulturberigelsens forkæmper" på nakken; men det må jeg så se om jeg kan overleve.

Mange hilsner

Nyder livet 

- - og lige, så er der så sandelig rigtig maaaaaaaange fra det muslimske samfund der gør meget for at være et positivt aktiv i det danske samfund og for Danmark. For det SKAL vi også huske!!!

Meget enig, vi sksl også huske at 9mtale de, der rent faktisk opfører sig dansk, de findes og gør det godt...de der ikke vil, sksl blot udvises...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sikker på at Lars også mener d forældre sksl straffes, jeg tolker Lars indlæg som, se nu hvad der sker på grund af berøringsangst, og fravær af at stille  krav til de mennesker, om at tilegne sig danske normer, uanset religion eller ej..

Husk på at Lars er også et ordentligt menneske..

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
tvr skrev, for 13 minutter siden:

Jeg skal lige høre, Lars, om du seriøst tror der er nogen der mener det dér er i orden?? 

Ja er også forvirret

Men enhver lejlighed skal åbenbart bruges til at anklage. For alt muligt

Iøvrigt har jeg mødt det overfor både mandlige og kvindelige i de indre missionske kredse i Danmark som kur imod Guds vrede

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 25 minutter siden:

Du er sgu da helt væk fra vinduet i dag. 

Nej, jeg tror da for fanden ikke, at nogen synes at det er i orden. 

Get a grip. 

Det var en ironisk kommentar til dig og andre, der blindt tiljubler mangfoldigheden og berigelsen ved indvandring fra MØ. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 3 timer siden:

Moskéen medvirker velvilligt, men bliver så vidt jeg har forstået ikke straffet. Det er sateme helt gak! 

UD med ALLE der har medvirket! 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, 1 time siden:

Moskéen medvirker velvilligt, men bliver så vidt jeg har forstået ikke straffet. Det er sateme helt gak! 

UD med ALLE der har medvirket! 

Ja. Det er helt gak gak. 

Men det ligger dybt i kulturen. Og uha. Du må jo ikke generalisere. 

Som du kan se her i tråden, så har de kulturradikale mere travlt med at angribe mig for at have skrevet indlægget og sågar negligere hændelsen med begrundelsen, at det også kunne have sket i pigens hjemland. 

Det er også gak gak :-) 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Når nu i nærmest ikke kan få nok indvandring fra kulturer hvor dette forekommer mere eller mindre regelmæssigt, hvordan skal man så tro andet end at i syntes det er helt i orden? 

Det er jo tydeligvis noget der følger med, når man så gerne vil have indvandre fra disse kulturer! 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 2 timer siden:

Ja. Det er helt gak gak. 

Men det ligger dybt i kulturen. Og uha. Du må jo ikke generalisere. 

Som du kan se her i tråden, så har de kulturradikale mere travlt med at angribe mig for at have skrevet indlægget og sågar negligere hændelsen med begrundelsen, at det også kunne have sket i pigens hjemland. 

Det er også gak gak :-) 

Og kulturparnasset, generaliserer jo aldrig når de omtaler andre end dem selv....:D

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 14 timer siden:

Du er sgu da helt væk fra vinduet i dag. 

Nej, jeg tror da for fanden ikke, at nogen synes at det er i orden. 

Get a grip. 

Det var en ironisk kommentar til dig og andre, der blindt tiljubler mangfoldigheden og berigelsen ved indvandring fra MØ. 

Godt. Jamen, så var det en lidt mærkelig kommentar. 

Hvor har jeg sagt - eller overhovedet hintet - at jeg tiljubler indvandring fra Mellemøsten??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 10 timer siden:

Når nu i nærmest ikke kan få nok indvandring fra kulturer hvor dette forekommer mere eller mindre regelmæssigt, hvordan skal man så tro andet end at i syntes det er helt i orden? 

Det er jo tydeligvis noget der følger med, når man så gerne vil have indvandre fra disse kulturer! 

Den må du nok lige uddybe?

Jeg har vist i mere end 1 tråd sagt at enten overholder man dansk lov, ellers er det ud eller i fængsel. Hvordan du kan få det til at mene at jeg synes tvangsægteskaber (som jo er forbudt i Danmark) er OK, forstår jeg simpelt hen ikke. Du må jo digte videre selv, på ting du tror jeg har sagt.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 3 timer siden:

Godt. Jamen, så var det en lidt mærkelig kommentar. 

Hvor har jeg sagt - eller overhovedet hintet - at jeg tiljubler indvandring fra Mellemøsten??

Det var bestemt ikke en mærkelig kommentar. 

Den ramte jo 100% plet. Hvilket dine reaktioner understøtter. 

Mht. Om du tiljubler indvandring fra MØ. ?

Blot for at få det på plads. De korrekte ord som jeg skrev var følgende:

“tiljubler mangfoldigheden og berigelsen ved indvandring fra MØ.”

Hvordan kan jeg så mistænke dig for det?

Jo, ser du. Ved at følge dine kommentarer herinde og din åbenlyse kærlighed til Islam, så er det en absolut nærliggende konklusion. 

Jeg finder det helt sikkert umuligt, at drage den modsatte konklusion. 

Men prøv gerne en gang for alle og tone rent flag og gør os klog på, hvad vi mener om berigelsen fra Mellemøsten :-) 

God dag. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 1 minut siden:

Det var bestemt ikke en mærkelig kommentar. 

Den ramte jo 100% plet. Hvilket dine reaktioner understøtter. 

Mht. Om du tiljubler indvandring fra MØ. ?

Blot for at få det på plads. De korrekte ord som jeg skrev var følgende:

“tiljubler mangfoldigheden og berigelsen ved indvandring fra MØ.”

Hvordan kan jeg så mistænke dig for det?

Jo, ser du. Ved at følge dine kommentarer herinde og din åbenlyse kærlighed til Islam, så er det en absolut nærliggende konklusion. 

Jeg finder det helt sikkert umuligt, at drage den modsatte konklusion. 

Men prøv gerne en gang for alle og tone rent flag og gør os klog på, hvad vi mener om berigelsen fra Mellemøsten :-) 

God dag. 

Øh, goddag også til dig.

Jeg tror du forveksler det med at jeg ikke har en frygt for islam. Og at jeg forsvarer islam, når folk generaliserer. Fordi jeg ikke mener man kan dømme individer ud fra hvilke grupper de tilhører. Jeg tror på individet, jeg tror ikke på generaliseringen. Jeg tror ikke på et "dem og os", pegen fingre, finde syndebukke, og så videre.

Så, hvad mener jeg om "berigelsen fra Mellemøsten"?? For det første mener jeg ikke der nødvendigvis hverken er tale om "berigelse"  og ej-heller det modsatte. De der ikke kan opføre sig ordenligt skal ud eller i fængsel. De der kan opføre sig ordenligt bør vi ikke smide ud. Offentlige kasser burde lukkes. Hvilket vil betyde at de der er her alene for "velfærden", nok smutter igen. 

Det må du jo nødvendigvis betegne som "åbenlys kærlighed til islam".......

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 9 minutter siden:

Det må du jo nødvendigvis betegne som "åbenlys kærlighed til islam".......

Ja måske. 

Men vi fik intet andet ud af dig nu end en masse snakken udenom. 

Ps. Jeg mener det da, når jeg skriver god dag til dig. :-) 

Var ikke klar over at du var mopset :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 1 minut siden:

Ja måske. 

Men vi fik intet andet ud af dig nu end en masse snakken udenom. 

Ps. Jeg mener det da, når jeg skriver god dag til dig. :-) 

Var ikke klar over at du var mopset :-) 

Snakken uden om hvad? Du spørger om hvad jeg synes om "berigelsen" fra Mellemøsten, og jeg siger at det ikke er en "berigelse". Hvad er det du ikke forstår?

Og nej, jeg er ikke mopset, men du må da kunne forstå at det er pisse-irriterende hele tiden, som i HELE TIDEN, at få skudt i skoene holdninger jeg ikke har, meninger jeg ikke har, bare fordi jeg kan se tingene i et lidt overordnet perspektiv, og ikke har et had mod specifikke religioner eller mennesker.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 15 minutter siden:

Snakken uden om hvad? Du spørger om hvad jeg synes om "berigelsen" fra Mellemøsten, og jeg siger at det ikke er en "berigelse". Hvad er det du ikke forstår?

Og nej, jeg er ikke mopset, men du må da kunne forstå at det er pisse-irriterende hele tiden, som i HELE TIDEN, at få skudt i skoene holdninger jeg ikke har, meninger jeg ikke har, bare fordi jeg kan se tingene i et lidt overordnet perspektiv, og ikke har et had mod specifikke religioner eller mennesker.....

Læs dit svar igen. Du kommer med NADA !!

Fint at du ikke er mopset. Du lyder bare sådan. :-)

Sådan lidt som når konen hidsigt erklærer, at hun ikke er sur, haha :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

men du må da kunne forstå at det er pisse-irriterende hele tiden, som i HELE TIDEN, at få skudt i skoene holdninger jeg ikke har, meninger jeg ikke har, bare fordi jeg kan se tingene i et lidt overordnet perspektiv

Det kan jeg i hvert fald godt forstå.

Måske det ville hjælpe, hvis du ikke selv bidrog til misforståelserne med dit evindelige forsvar af "de unævnelige."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 7 minutter siden:

Måske det ville hjælpe, hvis du ikke selv bidrog til misforståelserne med dit evindelige forsvar af "de unævnelige."

Jeg har en klar fornemmelse at både tvr og jeg selv er udsat for den samme misforståelse. Der er INGEN af os to der forsvarer islamister, ekstremister, terrorister eller lign., det som vi begge opponerer voldsomt imod er den generalisering der bliver benyttet. Og det bliver øjeblikkelig tolket som forsvar af islamister, terrorister og ekstremister, da der er en del skribenter der lider kraftigt af et sort/hvidt tunnelsyn og som er ude af stand til at se nuancer af nogen art. 

Kort sagt, for dem er man enten enig i generaliseringerne, eller også er man landsforræder der går ekstremisternes ærinde. Der er tilsyneladende intet der imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 29 minutter siden:

Læs dit svar igen. Du kommer med NADA !!

Fint at du ikke er mopset. Du lyder bare sådan. :-)

Sådan lidt som når konen hidsigt erklærer, at hun ikke er sur, haha :-) 

Hvis svaret ikke kan være at indvandring fra Mellemøsten som sådan ikke er en berigelse, så må du stille spørgsmålet igen. For så har jeg misforstået det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har en klar fornemmelse at både tvr og jeg selv er udsat for den samme misforståelse. Der er INGEN af os to der forsvarer islamister, ekstremister, terrorister eller lign., det som vi begge opponerer voldsomt imod er den generalisering der bliver benyttet. Og det bliver øjeblikkelig tolket som forsvar af islamister, terrorister og ekstremister, da der er en del skribenter der lider kraftigt af et sort/hvidt tunnelsyn og som er ude af stand til at se nuancer af nogen art. 

Kort sagt, for dem er man enten enig i generaliseringerne, eller også er man landsforræder der går ekstremisternes ærinde. Der er tilsyneladende intet der imellem.

Det er noget eklatant pladder fra ende til anden, bortset fra første linje!

Jeg har masser af gange fastslået, at jeg kender en del kulturmuslimer, som jeg respekterer som de selvstændige individer, de er.

Jeg lægger heller ikke skjul på, at jeg ikke kan genkende Izlam som en religion på linje med den reformerte kristendom, men ser den som en fascistoid lovreligion på linje med jødedommen, som jo også foregiver at have svar på alle livets spørgsmål.

Men giv mig et eksempel på en imam, der prædiker, at Izlam findes i eget hjerte og bør dyrkes indenfor hjemmets 4 vægge og i moskeen, kort og godt "Giv kejseren, hvad kejserens er, og Gud, hvad Guds er!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 48 minutter siden:

Det tænkte jeg nok.

Hvis nogen er efter jøderne som "race", forsvarer jeg også jøderne. Hver gang man ikke behandler individer som individer, men som en del af noget andet, som de muligvis OGSÅ tilhører, giver det mig myrekryb. På Eroguide, er der bare en masse der er efter muslimerne, alene fordi de er muslimer og/eller kommer fra mellemøsten, så selvfølgelig forsvarer jeg dem. Eller rettere, deres ret til at blive behandlet individuelt som individer. Uden at (for)dømmes på deres religion.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu