Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos Dao i Randers her til aften..

Havde ikke bestilt tid så tog bare chancen og ringede på døren..

Da døren blev åbnet så jeg til min meget meget store glæde at det var den meget omtalte/berømte TEN der åbnede døren..ja det var DEN TEN fra vejle:):) så bestilte et juletilbud til 1300.resten af historien kan man gætte sig til:) har altid haft go kemi med hende så det var en time i himlen:)

Fik efterfølgende mit klip:) nyt dejligt koncept..kom der 7 gange og få den 8 gratis:) (fuld pakke) hun er der vist kun en uges tid..

Men mon ik man kan nå et par ture mere:)

Go aften til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas2209 skrev, for 18 minutter siden:

Var på besøg hos Dao i Randers her til aften..

Havde ikke bestilt tid så tog bare chancen og ringede på døren..

Da døren blev åbnet så jeg til min meget meget store glæde at det var den meget omtalte/berømte TEN der åbnede døren..ja det var DEN TEN fra vejle:):) så bestilte et juletilbud til 1300.resten af historien kan man gætte sig til:) har altid haft go kemi med hende så det var en time i himlen:)

Fik efterfølgende mit klip:) nyt dejligt koncept..kom der 7 gange og få den 8 gratis:) (fuld pakke) hun er der vist kun en uges tid..

Men mon ik man kan nå et par ture mere:)

Go aften til alle

Tror bare jeg nøjes med at ønske alle en go Aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, for 5 timer siden:

 

Fik efterfølgende mit klip:) nyt dejligt koncept..kom der 7 gange og få den 8 gratis:) (fuld pakke) hun er der vist kun en uges tid..

 

Ja, så må du jo afsted hver dag, hvis du skal nå at have den 8. gang med inden hun ikke er der længere, om en uges tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhhh?

Det er ikke med samme pige klippekortet gælder..og hvem går lige til thaimassage 8 gange på en uge?? Så skal man vist ha muldvarpen godt iorden..

Det gælder for hvem der nu er på stedet..og det gælder i 3 måneder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...