Hop til indhold
intim-massage-Sara

Hvordan bliver linket blå

Recommended Posts

Kald mig bare "blond" :P men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan man får sit link i annoncen blå, så gæsterne bare skal klikke på linket og komme direkte til ens hjemmeside.

Ligemeget hvad jeg end gør, lykkes det ikke... Jeg kan godt få teksten med hjemmesiden frem, men så skal man først markere teksten med hjemmesiden og dernæst klikke med højretasten og så kommer der nogle valgmuligheder for at trykke på hjemmesiden. Det er alt for besværligt. 

Jeg har prøvet at markere teksten og kopiere det og sætte det ind i min annonce, det lykkes ikke... så har jeg prøvet bare at højre klikke på teksten og så sætte ind på annoncen og det virker heller ikke øv.

Så er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig ???? på forhånd tak :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 18 minutter siden:

UTROLIGT, men det virker ikke, har prøvet. Fatter det ikke øv:(

hvilken annonce er det du ikke kan få linket til at virke på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 2 timer siden:

Kald mig bare "blond" :P men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan man får sit link i annoncen blå, så gæsterne bare skal klikke på linket og komme direkte til ens hjemmeside.

Ligemeget hvad jeg end gør, lykkes det ikke... Jeg kan godt få teksten med hjemmesiden frem, men så skal man først markere teksten med hjemmesiden og dernæst klikke med højretasten og så kommer der nogle valgmuligheder for at trykke på hjemmesiden. Det er alt for besværligt. 

Jeg har prøvet at markere teksten og kopiere det og sætte det ind i min annonce, det lykkes ikke... så har jeg prøvet bare at højre klikke på teksten og så sætte ind på annoncen og det virker heller ikke øv.

Så er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig ???? på forhånd tak :rolleyes:

@Maya Kathrine ved du hvordan man gør?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
gerog skrev, for 14 timer siden:

@Maya Kathrine ved du hvordan man gør?

Links til hjemmesider på annonceprofiler er ikke ment til at skulle være i teksten, men skal indtastes i feltet "Hjemmeside" under "Annonceprofil" > "Rediger profil".

Det er dog muligt at indsætte dem ved at huske at skrive "https://" foran adressen. Altså https://dr.dk og ikke blot dr.dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...