Hop til indhold
Guest Brøndby

En regnfuld onsdag i November ......ØV ØV ØV :!

Recommended Posts

Guest Brøndby

Det skulle have været en af de dage hvor jeg lige skulle have nogle af myoserne i ryggen fjernet, og lidt der trykkede længere nede . 

Startede dagen med at kikke annoncerne igennem i lokalområdet. 

Startede på Peter Bangsvej hos Rainbow Thaimassage, der skulle være nyåbnet, og selv om jeg fik den sædvanlige telefonsvarer, så tænkte jeg at det var værd at tage chancen . Det er muligt de er nyåbnet, men da jeg kom, var der lukket, selvom klokken var 11.00 på en onsdag formiddag , så jeg måtte finde en plan B . Hvidovre Torv - der har jeg været for nyeligt, det var ikke en option, for den første , eneste og sidste gang jeg var der var oplevelsen temmelig skuffende . 

Nå - jeg så en annonce med thaimssage i en time til 300 kroner i Glostrup : 

https://annoncelight.dk/showad/198522

Det lød fristende, men jeg blev modtaget af en mindst 50 årig lettere hærget og buttet thai mutter i Glostrup, og det var bestemt ikke det jeg gik efter, og spurgte om der var andre muligheder, og ja - det var der ....Endelig smilede lykken til mig, for den unge thaipige var faktisk ung og ret lækker . 

Lykken varede dog kort, for hvis jeg ville have mere end massage, så var det Thai mutter der klarede den opgave, og så var det flaget i bogstaveligste forstand gik på halv, elle mindre ? 

 

Jeg ved ikke om dette kan kaldes en anmeldelse , det kan det vel godt, for kvaliteten af thaisteder i omegnen af København er i øjeblikket temmelig lav, og måske havde jeg bare en dårlig dag , men en slags anmeldelse er det vel så også ? 

Det endte med en regnfuld onsdag på min egen sofa, og jeg har stadig ondt i nakken og skuldre, og trykket trænger stadig til at blive taget . 

Måske kikker jeg de forkerte steder hen ? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Man kan undre sig over at steder der konstant får dårlige anmeldelser alligevel fortsat kan klare sig og nogle gange oven i købet godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet passer mig godt rent geografisk, så jeg kommer der med mellemrum og har egentlig gode oplevelser stort set hver gang. Der er oftest flere piger at vælge imellem, men nogen gange skal man være noget insisterende for at få lov til at vælge selv. jeg beder om en pige der er god til massage og jeg har aldrig haft noget at klage over, selv om det foregår efter "thai-tid" har massagen været OK, dog uden at være prangende.

Som oftest holder jeg mig til massagedelen og må indrømme at det er et godt stykke tid siden jeg har tilkøbt yderligere ydelser, men der er en pige som er både sød, giver god massage og, set gennem mine øjne, ser hun hamrende godt ud, navnet er Top. Jeg ved ikke om det stadig er tilfældet, men tidligere var hun med på hele pakken. Jeg får stadig tilbuddet hver gang, men kan ikke vide om det er på grund af good-will fra gammel tid, eller om alle kan købe sig til FP.

Uanset hvad er Top hamrende sød og en dygtig massør, og som jeg husker det fra tidligere var sexdelen også rigtig god så hun kan anbefales herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun være enig med Brøndby selvom jeg er FCK fan:-P Billederne på deres annonce lover godt med unge sprøde thai gp` er.

Da jeg så endelig fin taget mig sammen og tog hele turen til Glostrup, blev jeg nærmest “overfaldet” af en + 50 årig buttet thai lady med thai fiskesovs ånde.

Da jeg ville gå siger hun, “we har young pige for dej”. Derefter dukkede der bare en kloning af den første thai trunte:-o

Desuden lugtede der fælt af en blanding af fordærvet thaimad og sur sved

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 6 timer siden:

Det skulle have været en af de dage hvor jeg lige skulle have nogle af myoserne i ryggen fjernet, og lidt der trykkede længere nede . 

Startede dagen med at kikke annoncerne igennem i lokalområdet. 

Startede på Peter Bangsvej hos Rainbow Thaimassage, der skulle være nyåbnet, og selv om jeg fik den sædvanlige telefonsvarer, så tænkte jeg at det var værd at tage chancen . Det er muligt de er nyåbnet, men da jeg kom, var der lukket, selvom klokken var 11.00 på en onsdag formiddag , så jeg måtte finde en plan B . Hvidovre Torv - der har jeg været for nyeligt, det var ikke en option, for den første , eneste og sidste gang jeg var der var oplevelsen temmelig skuffende . 

Nå - jeg så en annonce med thaimssage i en time til 300 kroner i Glostrup : 

https://annoncelight.dk/showad/198522

Det lød fristende, men jeg blev modtaget af en mindst 50 årig lettere hærget og buttet thai mutter i Glostrup, og det var bestemt ikke det jeg gik efter, og spurgte om der var andre muligheder, og ja - det var der ....Endelig smilede lykken til mig, for den unge thaipige var faktisk ung og ret lækker . 

Lykken varede dog kort, for hvis jeg ville have mere end massage, så var det Thai mutter der klarede den opgave, og så var det flaget i bogstaveligste forstand gik på halv, elle mindre ? 

 

Jeg ved ikke om dette kan kaldes en anmeldelse , det kan det vel godt, for kvaliteten af thaisteder i omegnen af København er i øjeblikket temmelig lav, og måske havde jeg bare en dårlig dag , men en slags anmeldelse er det vel så også ? 

Det endte med en regnfuld onsdag på min egen sofa, og jeg har stadig ondt i nakken og skuldre, og trykket trænger stadig til at blive taget . 

Måske kikker jeg de forkerte steder hen ? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tak for en god og oplysende anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fotos i Eroguide er flere år gamle 

Måske nogle lidt nyere og thaitrunten på + 50 er af gode grunde ikke på fotos :P

Men rigtig, dårlige anmeldelser og med go grund 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende på billede 3 er der nu stadig :)

 

Og er vildt smuk i virkeligheden. Fik en super gang massage af hende i går - dog ingen helt intime berøringer - ifølge hende pga. kæresten ikke synes om det.

Prøvede at overtale og købe mig til det, men blev i stedet tilbudt mutter til hj. Takkede pænt nej, da det var den unge jeg var kommet for at besøge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...