Hop til indhold
Guest johnf

Jessica i Hornbæk

Recommended Posts

Guest johnf

Var et smut forbi Jessica i Hornbæk i dag i en times tid. Jeg faldt for hendes billeder , det er ikke hende på billede som åbner døren , men hun har en lige så flot figur , men ikke helt lige så flot ansigt. Stedet er et privat paracelhus så det er lidt svært at komme helt ubemærket , men området er dog meget stille så det er ok. Hun er en rigtig lille samba pige med dejligt smittende hurmør og et dejligt smil. jeg blev tilbud bad til at starte med , så jeg tog et hurtigt et. Så spurte hun til om jeg ville have masage, men jeg ville hellere over på sengen så sådan blev det.

Hendes engelsk er ikke så godt , så det var lidt svært at komunikere . Til gengæld så er hun en dejlig pige at være sammen med og levere en suåer god gf. og hun virkede virkelig oprigtig i hendes nydelse af vores samvær.

https://annoncelight.dk/showad/226068

pige 8/10

sted 9/10

elskov 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest johnf

kan se at det er det forkerte link men hun har annonce på annoncelight under nordsjælland jessica.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...