Hop til indhold
Guest Achilleus

Latisia, Odense

Recommended Posts

Guest Achilleus

Igennem en årrække har jeg fundet mig selv mere og mere seksuelt tiltrukket af modne/ældre kvinder, og da jeg faldt over Latisia´s profil (https://annoncelight.dk/showad/233006 ) blev jeg ekstremt fristet af et besøg. Hendes billeder er lækre og tiltalende, så jeg besluttede mig for at kontakte hende.

Hun er oprindelig fra Columbia (men har vist nok bopæl et sted i KBH), og da jeg tidligere kun har besøgt en række danske glædespiger, var der også lige en sprogbarriere/kulturkløft der skulle overvindes. Lidt indledende sms/tlf samtale på et gebrokkent engelsk førte til et møde en regnfuld november dag i hendes relativt diskret beliggende lejlighed i odense... og her blev jeg bestemt IKKE skuffet !!!

Latisia er virkelig en smuk kvinde for hendes alder, hold da op. Slank, langt flot lyst hår, pæne bryster og ikke skyggen af appelsinhud. Hun er ekstremt afslappet, og man kan tydelig mærke, at man har at gøre med en erfaren og moden kvinde... sådan helt generelt. Vi havde talt om edging-handjob (og hun tilførte så lige lidt prostatamassage), og ja, det var hun virkelig god til. Hun holdt mig på kanten længe, og viste tydeligvis hvad hun lavede, inden jeg fik lov at komme i en voldsom voldsom orgasme... sjældent har jeg hørt mig selv råbe så højt ha ha :-) Som bonus fik jeg lige lidt post-orgasme malkning, hvor hun blev ved indtil jeg virkelig var ved at blive sindsyg ;-)  Hun fortalte mig, at hun elsker at lave netop den slags (edging osv.), men faktisk sjældent får forespørgsler omkring det, så hun var ekstra glad for min henvendelse. Og jeg tror vitterligt ikke det blot var et dårligt salgstrick. Ingen tvivl om at hun nød at "pine mig": Hun sad ovenpå mit ene ben under seancen, og benet var driv vådt da vi var færdige (og nej, det var ikke sved).

Latisia er totalt et besøg værd. Selvom man sikkert sagtens kan finde yngre glædespiger der tilbyder 30 min. for under 1000 kr, ja så betaler jeg hellere det mere for den erfaring og ro hun tilfører oplevelsen. I selve rummet, hvor jeg blev bundet på hendes seng, var der spejle på både vægge og i loftet, og det var en helt ny og lidt fed oplevelse at se sig selv (og hende selvfølgelig) på den måde.

Eneste negative forhold der måske bør nævnes er, at jeg/man ikke blir tilbudt noget at drikke, hverken før eller efter (Hun er dog meget flink, så havde jeg spurgt kunne hun sikkert have arrangeret det). Desuden var der lidt uro indledningsvis pga hendes tlf. Den burde have været lagt langt væk/slukket e.l., for den var lidt forstyrrende. Men det var nu stadig i småtingsafdelingen, så overall set: Er man til modne og erfarne kvinder, og kan man se igennem fingre med gebrokkent lidt engelsk, så er Latisia så afgjort et godt valg.  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

Ok kunne ikke modstå fristelsen så har en tid med den " unge"  dame på tirsdag :) 

 

VH 

God fornøjelse :) Håber hun også kan indfri dine forventninger så.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Afløbsrenseren.

Jeg har også meget kig på disse flotte former, og en lidt høj pris, men  vis du kommer med en god

anmeldelse efter du har været på besøg, så måske jeg skal prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D:D:P:P,   så fik jeg også besøgt Latisia og det er jeg super glad for at jeg gjorde.

Hun har en super dejlig krop og er meget varmt og imødekommende, dejligt smil ,  lækkert klædt på .

Rummet er hyggeligt, dejligt varmt  og som trådstarter nævner er der en del spejle som absolut giver oplevelsen en ekstra tand op, det er fedt at se akten fra forskellige vinkler ;).

Det hele foregik naturligt afslappet ,ikke noget med at det bare skulle oveståes , jeg havde bestilt 45 min og de blev udnyttet på bedste måde, det var absolut ren  nydelse fra min side.

Man snakker så meget om at der mangler varme og kærlige hænder, det er der ikke mangel på her :D, og hun gør virkelig et BJ til en intens oplevelse når hun ligger afslappet mellem ens ben og behandler nr 1 som om det er det bedst legetøj hun kan få .

Så helt klart et genbesøg når hun er på disse kanter igen , hun tager så vidt jeg forstod til københavn her til weekenden, så skynd jeg hvis i gerne vil opleve hende.

Vær sød ved hende .

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
afløbsrenseren skrev, for 16 timer siden:

:D:D:P:P,   så fik jeg også besøgt Latisia og det er jeg super glad for at jeg gjorde.

Hun har en super dejlig krop og er meget varmt og imødekommende, dejligt smil ,  lækkert klædt på .

Rummet er hyggeligt, dejligt varmt  og som trådstarter nævner er der en del spejle som absolut giver oplevelsen en ekstra tand op, det er fedt at se akten fra forskellige vinkler ;).

Det hele foregik naturligt afslappet ,ikke noget med at det bare skulle oveståes , jeg havde bestilt 45 min og de blev udnyttet på bedste måde, det var absolut ren  nydelse fra min side.

Man snakker så meget om at der mangler varme og kærlige hænder, det er der ikke mangel på her :D, og hun gør virkelig et BJ til en intens oplevelse når hun ligger afslappet mellem ens ben og behandler nr 1 som om det er det bedst legetøj hun kan få .

Så helt klart et genbesøg når hun er på disse kanter igen , hun tager så vidt jeg forstod til københavn her til weekenden, så skynd jeg hvis i gerne vil opleve hende.

Vær sød ved hende .

 

VH 

Dejligt du havde en fin oplevelse, og jeg er enig i din beskrivelse af hende :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...