Hop til indhold

Recommended Posts

Ærede Logebrøde

Jeg ringede til Daisyclub i formiddags og hørte om Soko var på arbejde i dag. Det var hun.
Jeg spurgte bordelmutter om billederne af hende var ægte, hvilket blev bekræftet.
Jeg har været der en del gange før, og der har der altid været tale om ægte fotos af pigerne, så jeg havde ingen grund til at tro andet.

http://daisyclub.dk

Jeg tog derud kl. 11.00 Stedet ligger nogenlunde diskret i et industrikvarter og man skal op ad en udendørs trappe for at komme dertil.

Jeg sagde at jeg havde en aftale med Soko og blev vist ind i et stort og rent lokale.
Bordelmutter præsenterede så alle tre piger for mig. Jeg blev lidt skuffet, da ingen af pigerne var hende på billedet.
Temmelig frustrerende. De to øvrige piger kunne faktisk godt være dem man kan se på deres respektive fotos.

Jeg overvejede at gå, men valgte alligevel at tage en halv time med hende der gav sig ud for at være Soko.

Hun er fra Kina og taler intet engelsk. 
Hun var lidt kraftigere end pigen på billederne (Det modsatte ville også have været skræmmende)

Vi gik i brusebad  sammen. Hun sæbede hele min krop ind og sørgede for grundig afvaskning af de ædlere dele.

Vi gik ind i hopperummet. Jeg lagde mig på ryggen på dobbeltsengen og hun begyndte at give mig et øko-blowjob.
Det var hun faktisk ret ferm til. Imens æltede jeg hendes naturlige bryster og pillede i hendes fisse, der - på bedste asiatiske vis - var dækket af lange sorte knurhår.

Efter et stykke tid puttede hun kondom på mig og satte sig til at ride på mig. Ok stram fisse.

Jeg fik hende vendt om og trængte op i hende i missionær-stillingen mens vi tungekyssede.

Jeg kom efter et par minutter. Der var stadig et kvarters tid tilbage. Overvejede om jeg ville kaste mig ud i anden runde, men besluttede bare at få ryg- og ballemassage for resten af tiden.
Det var hun faktisk rigtig god til.

Alt i alt en okay oplevelse, men jeg er skuffet over at Daisyclub benytter fake-fotos.


Hold jer muntre

Tacoma
 

Redigeret af Tacoma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tacoma skrev, for 1 time siden:

 

http://daisyclub.dk

Vi gik i brusebad  sammen. Hun sæbede hele min krop ind og sørgede for grundig afvaskning af de ædlere dele.

 hun begyndte at give mig et øko-blowjob.
 Imens æltede jeg hendes naturlige bryster og pillede i hendes fisse,  dækket af lange sorte knurhår.

 Ok stram fisse.

 vi tungekyssede.


Tacoma
 

Hun har en hel del kvaliteter - synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 5 minutter siden:

Hun har en hel del kvaliteter - synes jeg.

Absolut. Hun var skam ikke uden evner, og meget sød pige. 

Men når man har forelsket sig i pigen på billedet og har en forventning om at møde hende, bliver man alligevel skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv, havde ellers lige overvejet at besøge hende. Men hvis det ikke er hende på billederne, gider jeg ikke tage chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Lili på billederne.

Jeg mødte Lili på hendes første dag.

Hun var lidt genert til at begynde med, men hun blev hurtigt tændt, da vi kyssede, og jeg kælede hende de rigtige steder.

Hun er let som en fjer og nem at tage stående. Efter flere forskellige stillinger lod hun sig kneppe dybt og længe til hun kom.....

Lili får min anbefaling, hvis man er til petite kineserpiger.

\Poul-Peter

Redigeret af Poul-Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...