Hop til indhold
bigfoot

“WOOW” skønt besøg hos Rikke-solskin

Recommended Posts

Hej “Hulebrødre”

Har længe haft Rikke på “radaren” og i går til aften fik jeg muligheden for at besøge hende i det sydlige Odense.

https://annoncelight.dk/showad/147995

Aftalen kom hurtigt istand ved lidt skriveri frem og tilbage. Jeg fik adressen og en kørselsvejledning, også afsted:)

Stedet var i et boligblokbyggeri, men hvor der var en meget diskret adgang til lejligheden. I døren blev jeg mødt af en dejlig og smilende pige som på alle måder lever 112% op til beskrivelsen på hendes AL-profil. Hvad vi foretog os sammen bag den lukkede dør vil jeg ikke komme ind på her, men jeg kan sige at det er en af de bedste GFE-oplevelser jeg til dato har haft med en GP :wub: Der var et kæmpe engagement og en fantastisk indlevelse og oven i dette har hun en dejlig personlighed.

Stedet: 10/8

Pigen: 10/11

Gentagelsesfare: Meget høj

Hav en god dag - bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha..ha.. kan godt forstå dig :D

Første tal er skalaen / andet tal er rating

11 betyder meget udover den gode oplevelse.

Har du aldrig set filmen “10” med Bo Derek?, hvor hun bliver vurderet på en skala fra 1 - 10 og der bliver svaret 11;)

Vh. bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 1 time siden:

Ha..ha.. kan godt forstå dig :D

Første tal er skalaen / andet tal er rating

11 betyder meget udover den gode oplevelse.

Har du aldrig set filmen “10” med Bo Derek?, hvor hun bliver vurderet på en skala fra 1 - 10 og der bliver svaret 11;)

Vh. bigfoot

Kek. Nej, desværre ikke. Romantisk pladder :).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...