Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis du går efter en oplevelse hvor det udelukkende er dit velvære der er i centrum, ja så skal du vælge http://www.tantraforyou.dk.

Det var mit 3. besøg ved en tantra massør og indtil videre det bedste og mest indlevende. Kajsa er en flot og høj kvinde og hun bruger hele kroppen under massagen. Hele min krop blev godt og grundig masseret både foran og bag på. Hun bruger meget olie men det gør kun oplevelsen bedre.

Bare for god ordens skyld, så er der ingen sex inkluderet men en fantastisk lingam massage med mulighed for forløsning hvis det ønskes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fjotte

Tak for indlægget.

Lyder dejligt, og hun ser også dejlig ud :-) 

Hvad kostede din behandling, og hvor lang tid varede den fra ankomst til du forlod seancen.

Var der mulighed for bad før og efter?

Ooooog.... måtte du røre pigen? :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 3 timer siden:

Hej Fjotte

Tak for indlægget.

Lyder dejligt, og hun ser også dejlig ud :-) 

Hvad kostede din behandling, og hvor lang tid varede den fra ankomst til du forlod seancen.

Var der mulighed for bad før og efter?

Ooooog.... måtte du røre pigen? :-) 

Venligst

French

Det kostede 1500 for 1 1/2 time og der var bad både før og efter. 

Ja du må røre bare ikke intimt og det gør heller ikke noget hvis du spørger mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var de 1500 med forløsning eller skulle du betale ekstra for det?.

Varierer hun imellem massage og pjoverpilleri undervejs. Det foretrækker jeg. Det er lidt kedeligt at 85 min massage og 5 minutter til pjovert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
selberdo skrev, den 23/11/2017 at 08:50:

Var de 1500 med forløsning eller skulle du betale ekstra for det?.

Varierer hun imellem massage og pjoverpilleri undervejs. Det foretrækker jeg. Det er lidt kedeligt at 85 min massage og 5 minutter til pjovert.

Det er tantra ikke thai. Hele massagen går op i en højere enhed. Det skal opleves. De 1500 var med det hele ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
manglerish skrev, for 12 timer siden:

Er hun nøgen under massagen?

Istedet for at vente på svar herinde, foreløbig i 12 timer, hvorforprøver du så ikke lige at læse hendes hjemmeside via linket, som Fjotte har sat ind??

Ja, hun er nøgen:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...