Hop til indhold

Recommended Posts

Var i Rødovre og fik en hurtig indskydelse om det ikke var tid til lidt sjovt. Så tjekkede derfor stederne i nærområdet. I Mon-Cherie havde Clara vagt. Hendes billeder har jeg har kigget på en del på, så beslutningen var nem at træffe. Bare frem med mobilen og høre om det var muligt med en hurtig aftale. Det var det, så jeg tøffede derudad.

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=84#

Jeg får altid lidt kriller i maven, når tiden nærmer sig og er på vej mod en aftale. Det skete også i dag, og som sædvanligt udviklede det sig til nervøsitet, når jeg ringede på, blev lukket ind og henvist til stedet, hvor lagengymnastikken skal udfoldes. Det bliver først bedre når, hormonerne tager over.

OG det gjorde de. Efter det sædvanlige intro sætter Clara sig på min mave, så der er frit udsyn til herlighederne på en veltrænet krop med langt mørkt hår. Det betyder også, at der er gramsegaranti. Tjekker brysterne – et par synkrone babser der virker til, at de er som støbt ud af mine hænder. Går videre til ballerne, der får et par klem inden jeg kysser hendes nakke og hals. I takt med at hun smyger sig op og ned af mig sker der noget med lillemanden. På med gummi og så går hun i gang med fransk, mens der er rig mulighed for at inspicere, at alle mine kvadratcentimeter bliver behørigt behandlet samtidig med, at mine hænder griber fat i alt de kan komme i nærheden af. Og så sir man, at mænd ikke har simultankapacitet! En tot af hendes lange våde hår vil med i legen, så hele hårpragten får en tur rundt, da hun svirper med hovedet. Lokalet er dårligt oplyst, men ser nu, hendes smukke blå øjne, mens hun gir roden en tur mere. For mig er øjnene noget af det mest sexede ved en dame. Det gør ikke noget, at de er indrammet af en masse marskara, så længe der er spil i øjnene. Clara har bestemt ikke meget marskara på, og faktisk havde det været frækkere for mig, hvis hun havde haft mere marskara på.

Jeg ligger og nyder livet med en fræk pige med min pik i hendes mund. Det er ikke til at beslutte sig for, hvornår næste akt skal igangsættes, men det behøver jeg ikke spekulere for meget over, for efter hverken for kort eller for lang tid stopper hun med sit hidtidige gøremål og sætter sig til rette oven på mig. Det kræver lidt styrke for os begge at komme ind. Ikke fordi jeg er stor dernede, men jeg må være dagen første, for hun er dejlig stram. Jeg tager fat på hofterne og prøver at komme ind i hendes rytme. Prøver at støde imod, mens hun er på vej ned. I takt med at vi finjusterer rytmen, går mine øjne op ad hendes krop og ender ved hendes øjne, hvor jeg opdager, at hun kigger på mig. Jeg fastholder blikket og bliver helt blød i knæene af at se ind i hendes dejlige øjne og får på en eller anden måde kommunikeret med grynt og suk, at det er noget, der gør mig vild. Vi ruller om i missionær og i min favoritposition har jeg mulighed for at trykke igennem. Det er nu, at jeg opdager, at min form ikke er, hvad den har været og derfor kommer det mig belejligt, at vi må tage en lille pause, da hendes porcelænshoved dunker op i sengens hovedgærdet eller om det er væggen, kan jeg ikke huske.  Vi fortsætter i doggy, hvor jeg igen kan tage ordentlig fat i hendes små sarte hofter og herefter tilbage til fransk efter udskift af gummi. Det er dog kun for en kort stund, da hendes ridning var det vildeste og noget der sku opleves igen. Og det var bestemt ikke en skuffelse anden gang. Vi gled ind i samme gode rytme igen. Der var aftalt en halv time, så det var ved at være tid til afslutningen og den ville jeg selv kontrollere fuldt ud. Og det fortalte jeg hende. Hun måtte ned på ryggen og ligge, så hun kunne blive taget igen. Jeg glider ind og lægger mig til rette oven på hende. Hun er noget kortere end mig, men får alligevel øjenkontakt. Jeg kan ikke få nok, så går tættere på hendes smukke ansigt og frække øjne for at nyde synet fuldt ud og det varede ikke længe før resultatet udeblev. Mens jeg ligger og raller gir Clara min hals et langt nap fra hendes læber og det er bare en perfekt afslutning.

Min tidsfornemmelse er åbenbart ikke helt nøjagtig for der er stadig tid til at snakke. Clara sætter sig mellem mine ben og efter aftørring sidder hun og leger med pikken, som stadig har en del blod i sig. Vi taler om løst og fast, mens hun nulrer videre. Jeg ved ikke om, det er en bevidst handling fra hendes side, men det var vildt frækt og super lækkert at få de stadig vakse nervetråde masseret. Til tider tager hun lidt hårdere fat i roden og da jeg går ud af hoveddøren, er lillemanden stadig halvvågen. Mens jeg skriver denne anmeldelse, kan jeg faktisk stadig mærke det. Og det var ikke bare en fysisk begivenhed på en halv time – kan virkelig mærke dette ekstraordinære møde i krop og sjæl. Nu kan forskellige oplevelser sjældent sammenlignes, men dette er bestemt et af mine bedre møder med et meget sexuelt væsen. Måske var dette møde udfaldet af god kemi, som ikke kan kopieres af alle. Denne anmeldelse er primært skrevet fordi, jeg ikke vil glemme detaljerne i mødet og ikke skrevet som en reklame. Jeg kan altså ikke gøres ansvarlig, hvis I kommer ud for en anden oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Græskelskende Clara

1000 tak for den fine anmeldelse og håber vi ses igen en anden dag var super frækt ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse og beskrivelse af forløbet.

Clara er sindsyg dejlig og fræk. Hun er klart i toppen af alle de GP’er jeg har mødt. Meget tilstede og meget engageret. Hun har den vildeste kontrol over sin bækkenbund og kan klemme livet ud af en. Så jeg kan kun bekræfte din begejstring for Clara og varmt anbefale hende. Jeg får helt lyst til hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det ikke havde været pga jule tam tam på tirsdag så havde jeg været forbi hende næste uge - klart en pige som er vanedannende :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...