Hop til indhold
fyren43

1. Besøg hos Lady Laura. :-)

Recommended Posts

Så er det vist på tiden jeg prøver at skrive en anmeldelse herinde...:-) 

Var i lørdags så heldig at få æren af at besøge Lady Laura i hendes kælder, et hyggeligt sted og nem at finde....:-) (selv for en jyde som mig)

Vi have skrevet og snakket sammen igennem et stykke tid, da jeg have anmodet om evt at blive hendes pleaser og der igennem følte jeg at vi have fået en forbindelse som gjorde at jeg var tryg ved at aftale et møde med Ladyen....

Jeg ankom til aftalte tid og blev modtaget af Ladyen i døren, hold da op et syn, en lille og fiks Lady (ydret snyder finder jeg ud af senere) med de meste dragende øjne og smil, av tænkte jeg hun kan snøre mig med det blik og smil, blev vist ind i rummet et lille og hyggeligt sted fik anvist en skammel hvor jeg skulle smide mit tøj imens Ladyen ville gå ud og skifte til et sæt jeg have givet udtryk for at jeg syntes er vild flot/frækt til hende samt hendes stiletstøvler(det sæt har hun på på hjemmesiden) Jeg får lagt tøjet pænt sammen på skamlen og ind kommer Ladyen, sikke et syn i det dress hun sætter sig på bordkanten og beordre mig på knæ, som Ladyen siger jeg have givet udtryk for min lyst til de støvler og brug af min tunge så Ladyen syntes det var på sin plads at jeg slikkede dem rene under bunden og oven på, hvilket jeg gav hende helt ret i og straks med den største lyst begyndte på, er sikker på at Ladyen kunne se min begejstring for det...;-)

Jeg have sagt til Lady at når det nu var første gang vi skulle mødes, så have Ladyen frit spil til at lære mig at kende så hun kunne finde ud af om jeg er værdig til at blive hendes faste pleaser(slave), lige på det punkt have jeg nok været lidt for kæk, for som før skrevet er Ladyen en lille og fiks Lady at se på, men av av hvor kan hun markere sig med pisk, spanskrør og opbindning så da jeg glad drog afsted igen fra Ladyen var mine baller stribet så de næste par dage tænkte jeg over hvordan jeg sad i en stol.....:-)

Listen over hvad Ladyen fik afprøvet er lang, men kan nævnes at det var kugler i mine slavenosser, opbindning af slavenosserne, spanskrør og pisk som nævnt før der er Ladyen hård men stadig kan hun læse slaven om hun går for langt eller om det er på grænsen ( i min verden må grænserne godt flyttes lidt i ny og næ) og have osse følsen af at Ladyen straks ville holde hvis hun overskred mine grænser eller jeg bad hende om det, for hun er meget nærværende og nem at snakke med selv under legen, men stadig var jeg ikke tvivl om at det var Ladyen der bestemmer i kælderen.

Det hele sluttede med at jeg blev bundet fast med armene til loftet og benene spredte og bundet, hvorefter Ladyen lege lidt med en buttplug og mine nosser, inden jeg fik det glæde og ære at få udløsning ved hjælp af Ladyen´s hånd, "uheldigvis" ramte jeg Ladyen´s støvler og ben så jeg blev løsnet og beordret til at slikke ren efter mig selv, og der adlød jeg med glæde straks at få lov til endnu en gang at slikke støvlerne og nu osse Ladyen´s lår var en for mig (en pleaser) en stor glæde og ære.....:-)

Så skulle der var nogle som overvejer at besøge Lady Laura, kan jeg kun sige gør det hun er helt sikkert et besøg værd og er der noget man ikke har lyst til, så føler jeg mig helt sikker på at efter en snak med Lady Laura så holder hun sig indenfor de aftalte rammer, eneste grund til Ladyen gik så langt ud med mig skyldes jeg selv have givet hende lov til det og vi har osse bagefter skrevet og snakket om de ting, hvor jeg osse har fået Ladyen´s ord på at de ting jeg har sagt ikke lige var mig kommer ikke til at ske igen, hvis jeg bliver anset værdig nok til at tjene hende....

Linket til hende er bla. http://www.dominaerne.dk eller direkte http://www.dominaerne.dk/lady-laura/

Til slut kan jeg kun skrive, jeg håber i får lidt ud af at læse det her er ikke god til at skrive sådan, samt at jeg personligt håber på at Ladyen finder mig værdig nok til fremtidig brug...

 

Ydmyge hilsner

pleaser (fyren43)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...