Hop til indhold
grandemarco

Tiffany og søster

Recommended Posts

Man skal ikke lede længe efter gode anmeldelser af Tiffany. Jeg har selv været forbi flere gange og er aldrig blevet skuffet. Nu kan man så få fornøjelsen af både Tiffany og hendes søster. Lad det være sagt med det samme. Man bliver ikke skuffet. Jeg fik taget mig sammen til et fredagsbesøg, som kom på plads efter lidt sms'en frem og tilbage. Begge piger to i mod mig med søde, frække smil og godt humør. Det praktiske blev ordnet og så blev jeg ellers behandlet som en konge. Jeg vil gerne anbefale alle, der trænger til lidt sexterapi at kigge forbi. Jeg har svært ved at forestille mig noget bedre end Tiffanys fisse i munden og Viktoria på pikken. Ja, det skulle da lige være omvendt, og det fik jeg så også prøvet. Det var 30 minutter med, ja undskyld mig udtrykket, knald på. Det var superfedt på den fede måde. Hvis økonomien tillade det, så skulle jeg gerne nå et besøg mere. Altsammen foregik i en dejlig afslappet atmosfære, hvor der var plads til sex, smil og grin. Til sidst måtte jeg give op og komme, selvom hovedet sagde, at det havde været bedre at blive der hele dagen og natten med. En af de bedste oplevelser jeg har haft til dato med en glædespige.

https://annoncelight.dk/showad/228576

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...