grandemarco 137 Skrevet 21. November, 2017 Man skal ikke lede længe efter gode anmeldelser af Tiffany. Jeg har selv været forbi flere gange og er aldrig blevet skuffet. Nu kan man så få fornøjelsen af både Tiffany og hendes søster. Lad det være sagt med det samme. Man bliver ikke skuffet. Jeg fik taget mig sammen til et fredagsbesøg, som kom på plads efter lidt sms'en frem og tilbage. Begge piger to i mod mig med søde, frække smil og godt humør. Det praktiske blev ordnet og så blev jeg ellers behandlet som en konge. Jeg vil gerne anbefale alle, der trænger til lidt sexterapi at kigge forbi. Jeg har svært ved at forestille mig noget bedre end Tiffanys fisse i munden og Viktoria på pikken. Ja, det skulle da lige være omvendt, og det fik jeg så også prøvet. Det var 30 minutter med, ja undskyld mig udtrykket, knald på. Det var superfedt på den fede måde. Hvis økonomien tillade det, så skulle jeg gerne nå et besøg mere. Altsammen foregik i en dejlig afslappet atmosfære, hvor der var plads til sex, smil og grin. Til sidst måtte jeg give op og komme, selvom hovedet sagde, at det havde været bedre at blive der hele dagen og natten med. En af de bedste oplevelser jeg har haft til dato med en glædespige. https://annoncelight.dk/showad/228576 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 252 Skrevet 21. November, 2017 Hvordan ser hendes søster ud så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHstuderende 247 Skrevet 21. November, 2017 Vel præcis som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 137 Skrevet 22. November, 2017 jeg vil mene at det er hende, ligesom det er tiffany, ægte billeder og i den grad den ægte vare. Har indtryk af, at lysten i høj grad driver værket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg