Hop til indhold
Dandey

Verona Hobro landevej

Recommended Posts

Den glade murer skrev, for 17 minutter siden:

Skriv for pokker i overskriften hvor vi er i landet :-(

Du kunne jo os trykke på linket og bruge dine fine øjne og læse :-D

Men nu er det ændret så selv folk som dig ikke fare vildt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Dandey skrev, for 6 timer siden:

Du kunne jo os trykke på linket og bruge dine fine øjne og læse :-D

Men nu er det ændret så selv folk som dig ikke fare vildt

Nu var vi så nogen som kikkede med fra din første søgning, og så vidt jeg husker var den smidt ind under Anmeldelser :-o 

og uden link og ej hvor i Landet :angry: men noget tyder på, du nok skal kom godt fra start :huh: men lad det dog ikke gå ud

over Den glade Murer :-o Valget er dit :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dandey skrev, for 18 timer siden:

Du kunne jo os trykke på linket og bruge dine fine øjne og læse :-D

Men nu er det ændret så selv folk som dig ikke fare vildt

Du har helt ret. Jeg kunne bare trykke på linket. Men du må da give mig ret i, at det ville være nemmere for alle hvis man ved hvor man er i verden.
Det er jo ikke alle der åbner alle indlæg!

Det svare til, at hvis jeg vil i biffen, så kommer alle biografer frem uden stedsangivelse når jeg søger. Hvem gider gå alle landets biograf programmer igennem før man finde sin egen. Jeg gør ikke! 

"Men nu er det ændret så selv folk som dig ikke fare vildt" og hvad mener du lige med det her??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, for 5 timer siden:

Du har helt ret. Jeg kunne bare trykke på linket. Men du må da give mig ret i, at det ville være nemmere for alle hvis man ved hvor man er i verden.
Det er jo ikke alle der åbner alle indlæg!

Det svare til, at hvis jeg vil i biffen, så kommer alle biografer frem uden stedsangivelse når jeg søger. Hvem gider gå alle landets biograf programmer igennem før man finde sin egen. Jeg gør ikke! 

"Men nu er det ændret så selv folk som dig ikke fare vildt" og hvad mener du lige med det her??

 

Pigerne skifter tit adresse så man er nød til at trykke på linket hvis man vil være sikker på man taler om den samme pige.

Det argument med biografen kan jeg forstå hvis jeg ikke havde tilføjet et link.

Men nu har jeg netop tilføjet et link hvor adressen fremgår glade murer så du skal ikke køre alle mulige steder hen end den adresse som står i linket :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 17 timer siden:

Nu var vi så nogen som kikkede med fra din første søgning, og så vidt jeg husker var den smidt ind under Anmeldelser :-o 

og uden link og ej hvor i Landet :angry: men noget tyder på, du nok skal kom godt fra start :huh: men lad det dog ikke gå ud

over Den glade Murer :-o Valget er dit :huh:

Ja jeg havde lagt den under anmeldelser for der er flere læsere.

Der var også tilføjet et link men blev fjernet af administrator åbenbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Gad vide hvor hun rent faktisk holder til – i annoncen står der både Aggersundvej og Hobro landevej :-o

Måske derfor at ingen tilsyneladende har besøgt pigen :lol:

screen.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...