Hop til indhold
gurowa

BEE, på Taastrup Hovedgade 147

Recommended Posts

Jeg tror ikke hun har været i DK før - men man kan jo aldrig vide. Hun er sød, giver en udmærket massage, og fuld pakke kan uden tvivl komme på tale. Så vidt jeg forstod er hun på besøg fra Sverige, så kommunikationen med dig gurowa vil sikkert ikke volde problemer. :D. Forøvrigt kalder hun sig selv for BeeBee :wub:

 

Redigeret af snefugl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
snefugl skrev, den 21/11/2017 at 01:07:
snefugl skrev, den 21/11/2017 at 01:07:

Hun er sød, giver en udmærket massage, og fuld pakke kan uden tvivl komme på tale. Forøvrigt kalder hun sig selv for BeeBee :wub:

 

Udmærket massage, nej, men det bestilte jeg heller ikke. Men den fulde pakke, jøsses, sjældent har jeg oplevet sådan et drive! Iøvrigt er hun sød, en hel del kønnere end på billederne imho, lidt nipset, men passende thai-nipset, men helt modsat Julie samme sted. Og nogle virkeligt lækre bryster, bløde og store, i alt fald for hendes størrelse! Kommer igen? Jaaahhh:)

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, den ‎2017‎-‎11‎-‎24 at 14:56:

Udmærket massage, nej, men det bestilte jeg heller ikke. Men den fulde pakke, jøsses, sjældent har jeg oplevet sådan et drive! Iøvrigt er hun sød, en hel del kønnere end på billederne imho, lidt nipset, men passende thai-nipset, men helt modsat Julie samme sted. Og nogle virkeligt lækre bryster, bløde og store, i alt fald for hendes størrelse! Kommer igen? Jaaahhh:)

Var det franske med eller uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Med, vil jeg mene, men husker det faktisk ikke, var lidt oppe at køre over stemningen på det tidspunkt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tatra:

Tatra skrev, den 24/11/2017 at 14:56:

Udmærket massage, nej, men det bestilte jeg heller ikke. Men den fulde pakke, jøsses, sjældent har jeg oplevet sådan et drive! Iøvrigt er hun sød, en hel del kønnere end på billederne imho, lidt nipset, men passende thai-nipset, men helt modsat Julie samme sted. Og nogle virkeligt lækre bryster, bløde og store, i alt fald for hendes størrelse! Kommer igen? Jaaahhh:)

Hej Tatra:

Hvad mener du med thai-nipset - og er det positivt el negativt?

Og din sammenligning med BeeBee og Julie? Hvem af dem synes du er bedst? og til hvad.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Thai-nipset, lidt spinkel som mange thai-piger. Positivt - hvis man ikke er til det modsatte.

Julie er en stor pige med noget til både gården og gaden - det modsatte af nipset.

Sammenligne skal man ikke, de er to forskellige piger, med hver deres forcer. En dag kan jeg godt lige æbler, en anden foretrækker jeg pærer. Og husk de er mennesker og skal bedømmes individuelt, som mennesker.

Bemærk iøvrigt at BeeBee er væk fra billederne i annoncerne og ikke nævnes ved navn i annoncen mere. Så ved ikke om hun er væk? Det kan ind imellem gå hurtigt på dette sted...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...