Hop til indhold
Jant

PAS PÅ - Ung tøs hygger med unge såvel som gamle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/239320

 

Det er ikke så tit jeg skriver indlæg på EG, men jeg blev taget ved næsen af denne ellers så søde tøs, så syntes i alle sammen skal passe på her.

Skrev lidt frem og tilbage med denne unge tøs , hurtig respons søde svar og var kun lidt skeptisk. Vi aftalte tid og næsten sted i nærheden af Grøndals station.  Jeg ankom til adressen og ringede som aftalt, men nu ville hun pludselig have penge på forskud!!

Normalt hopper jeg ikke på den galaj, men måske lilpjorten var for opstemt i dag. Jeg satte lidt check spørgsmål op for den kære tøs og hun svarede godt nok så jeg havde en hvis fornemmelse af at hun kunne være ok. Aftalte at overføre et relativt mindre beløb af den pris vi oprindeligt havde aftalt, så selvom hun skulle snyde mig så var det ikke de  store penge.

Ny aftale på plads og sender penge via mobile pay - tøsen beder mig om at ringe hende op. Hun havde modtaget penge....... hmmm positivt svar. Men nu var det pludselig ikke nok alligevel, hun ville have halvdelen af det oprindeligt aftalte beløb! Nu ville hverken jeg eller lilpjorten snydes mere.

Konklusion - ingen sex i dag, lidt fattigere, en erfaring rigere - Og til sidst en advarsel om denne tøs

 

øv øv øv  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 8 minutter siden:

God advarsel. Når man er liderlig og pigen virker lidt interesseret i en udover i ens penge, så dummer man sig let.

Lol..... Ja helt 100% min egen fejl....

hun var bare klogere end mig og min lilleven

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pamela
Jant skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/239320

 

Det er ikke så tit jeg skriver indlæg på EG, men jeg blev taget ved næsen af denne ellers så søde tøs, så syntes i alle sammen skal passe på her.

Skrev lidt frem og tilbage med denne unge tøs , hurtig respons søde svar og var kun lidt skeptisk. Vi aftalte tid og næsten sted i nærheden af Grøndals station.  Jeg ankom til adressen og ringede som aftalt, men nu ville hun pludselig have penge på forskud!!

Normalt hopper jeg ikke på den galaj, men måske lilpjorten var for opstemt i dag. Jeg satte lidt check spørgsmål op for den kære tøs og hun svarede godt nok så jeg havde en hvis fornemmelse af at hun kunne være ok. Aftalte at overføre et relativt mindre beløb af den pris vi oprindeligt havde aftalt, så selvom hun skulle snyde mig så var det ikke de  store penge.

Ny aftale på plads og sender penge via mobile pay - tøsen beder mig om at ringe hende op. Hun havde modtaget penge....... hmmm positivt svar. Men nu var det pludselig ikke nok alligevel, hun ville have halvdelen af det oprindeligt aftalte beløb! Nu ville hverken jeg eller lilpjorten snydes mere.

Konklusion - ingen sex i dag, lidt fattigere, en erfaring rigere - Og til sidst en advarsel om denne tøs

 

øv øv øv  

Så længe det er mobilepay så kan du jo se hvem du sender til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jant skrev, for 1 time siden:

Lol..... Ja helt 100% min egen fejl....

hun var bare klogere end mig og min lilleven

 

hvad måtte du betale for sådan en lektion?

og hvilket nummer skulle du overføre penge til?

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Har sendt en mail til Sigrid Victoria som ejer billederne, samt linket til annonce og debatten her.

Anmeldt annoncen hos annoncelight, med henvisning til Sigrid Victorias profil, hvor billederne er taget fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 17 timer siden:

Det link, du velvilligt refererer til, oplyser navn på en person på facebook - en (måske (neutral) kvinde burde venligt sende en pm/messenger til 'offeret' - hvor ville jeg og alle tror jeg blive vred.

mvh

enig..... men profilen er "tom"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...