Hop til indhold
Knajten

Øv for skam

Recommended Posts

Det ser ud til at GB i jylland er slut, før var så tit at tegne bogen ikke kunne følge med og nu sker der slet ikke mere, øv hvorfor skulle nogen lige anmelde vort samlingspunkt og ødelægge det hele

 

Jeg er ked af det 

Redigeret af Knajten
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var vel andre end politiker Per Ziedler der arrangerede GB ?  Du kan jo håbe på at andre arrangere GB, på en måde hvor det rent faktisk også er lovligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun gi' dig ret knajt. Stemningen var i top. Pigerne var glade, fyrene var glade, så hvorfor skulle det lige ødelægges? Nå ja, politik er grimt... :evil: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, for 4 minutter siden:

Kan kun gi' dig ret knajt. Stemningen var i top. Pigerne var glade, fyrene var glade, så hvorfor skulle det lige ødelægges? Nå ja, politik er grimt... :evil: 

Hvis pigerne var så glade, så varer det vel ikke længe inden de invitere til deres egne arrangementer? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror desværre ikke, de gider besværet med det. Tænker også, det må være mere utrygt, selv at skulle stå med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 2 minutter siden:

Hvis pigerne var så glade, så varer det vel ikke længe inden de invitere til deres egne arrangementer? ;) 

Enig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
NoSecret skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror desværre ikke, de gider besværet med det. Tænker også, det må være mere utrygt, selv at skulle stå med det.

Der går sikkert ikke lang tid før en ny arrangør dukker op.Med den opbakning Til PZ’s events og fremgangsmetoder vil der hurtigt stå en ny lykkeridder klar.Så må man ønske sig lidt adstadighed.:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 35 minutter siden:

Der går sikkert ikke lang tid før en ny arrangør dukker op.Med den opbakning Til PZ’s events og fremgangsmetoder vil der hurtigt stå en ny lykkeridder klar.Så må man ønske sig lidt adstadighed.:)

Enzo

Anstændighed? Såsom at man ikke pimper? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Prinz skrev, for 5 minutter siden:

Anstændighed? Såsom at man ikke pimper? 

Ja,eksempelvis 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev der ikke lige blandet noget adstadighed og anstændighed sammen der:ph34r:

Såfremt en ny arrangør - eller en tidligere, nu ex politiker - dukker op på det uhyggeligt tomme marked, håber jeg netop det bliver en der fortsætter stilen fra de gode gamle Vejle arrangementer.

Og husk nu inden i dømmer PZ&Co. for ulovligheder og pimperi skal de jo lige dømmes først. At politiet spiller op er jo ikke ens betydende med at nogen har begået ulovligheder, det er jo set utallige gange før i købesex kredse.

 

Jeg respekterer skam PZ&Co. for at stå ved deres rolle, ved selv at vise ansigt ved arrangementer og ikke gøre synderligt meget for at skjule sin identitet.  Det har jeg aldrig oplever en ægte pimp, bagmand eller hvad vi nu skal kalde dem gøre før uanset hvor i verden jeg har været...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
FKK4Ever skrev, den 22/11/2017 at 18:37:

Blev der ikke lige blandet noget adstadighed og anstændighed sammen der:ph34r:

Såfremt en ny arrangør - eller en tidligere, nu ex politiker - dukker op på det uhyggeligt tomme marked, håber jeg netop det bliver en der fortsætter stilen fra de gode gamle Vejle arrangementer.

Og husk nu inden i dømmer PZ&Co. for ulovligheder og pimperi skal de jo lige dømmes først. At politiet spiller op er jo ikke ens betydende med at nogen har begået ulovligheder, det er jo set utallige gange før i købesex kredse.

 

Jeg respekterer skam PZ&Co. for at stå ved deres rolle, ved selv at vise ansigt ved arrangementer og ikke gøre synderligt meget for at skjule sin identitet.  Det har jeg aldrig oplever en ægte pimp, bagmand eller hvad vi nu skal kalde dem gøre før uanset hvor i verden jeg har været...

Måske bliver anstændighed og adstadighed blandet lidt sammen,men jeg mener betydningen af de to ord er nært beslægtede i denne sammenhæng:)

Når stemningen og arrangementerne har været så fantastiske,alle indvolverede har været glade og man søger en ny arrangør med samme stil.Hvorfår er det så at man ikke kan få det stablet på benene ved fælles hjælp,uden at nogen skal skumme fløden på samme niveau som PZ?

Det kunne jo ende op med at Knajtens tegnebog slår til;)

jeg tror heller ikke at PZ betragter sig selv som bagmand,nærmere verdensmand som han åbenbart har været i GB kredse.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om PZ skummede fløde eller følte sig som verdensmand - jeg forholder mig bare til at det var gode arrangementer og at alle så tilfredse ud, både gæster og piger.

Hvis nogen tættere på "inderkredsen" dvs. arrangør/piger har en viden jeg ikke har skal jeg naturligvis ikke kloge...

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Egentlig burde i ikke sige øv,for hvorfor ik kke bare fortsætte når nu alt er godt,ingen har trådt ved siden af og ingen er utilfredse?Måske er det sågar •okay• med et mindre symbolsk beløb til PZ for ulejligheden?

Jeg vil nok føle mig en anelse røvrendt,hvis jeg som deltager først efterfølgende fik kendskab til det honorar pigen har modtaget kontra mit eget deltager gebyr.jeg ved godt at stedet skal lejes,og pigen måske fragtes frem og tilbage,men stadig har han haft rigeligt til at dække tabt arbejdsfortjeneste og mobilabonnementet ;)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 9 timer siden:

Egentlig burde i ikke sige øv,for hvorfor ik kke bare fortsætte når nu alt er godt,ingen har trådt ved siden af og ingen er utilfredse?Måske er det sågar •okay• med et mindre symbolsk beløb til PZ for ulejligheden?

Jeg vil nok føle mig en anelse røvrendt,hvis jeg som deltager først efterfølgende fik kendskab til det honorar pigen har modtaget kontra mit eget deltager gebyr.jeg ved godt at stedet skal lejes,og pigen måske fragtes frem og tilbage,men stadig har han haft rigeligt til at dække tabt arbejdsfortjeneste og mobilabonnementet ;)

Enzo

Hvorfra kender du detajlerne om, hvordan økonomien i disse events har hængt sammen? Du lyder meget velinformeret...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg kender dem kun fra betalingssiderne fra div medier,som også er linket til i anden tråd.Måske et tvivlsomt grundlag for at dømme,men for mig handler det om at han har beriget sig på bekostning af kvinde som har solgt sex til andre mænd.størrelsen på beløbet og antallet af arrangementer er ligegyldigt,det er princippet i at ingen andre end pigen selv skal tjene på at sælge sex:)

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...