Hop til indhold
Guest mature man

Tan, 29 år fræk Thai pige Farsø

Recommended Posts

Guest mature man

Jeg var forbi her forleden – fik en time med massage b2b og superfransk som afslutning.

Hun kan faktisk give en god seriøs og hård massage, hvilket mit gamle kadaver trængte til – lidt usædvanligt – det er ikke min erfaring at thaipiger som er gode til massage osse er gode til det frække;)

Stor lækker bagdel og flotte bryster – godt og varieret blow hvor både skaft og kugler blev behandlet godt, god og fræk øjenkontakt :wub:

Hun er rigtig sød og imødekommende :)

Stedet er særdeles diskret – der er langt til den nærmeste nabo.

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen.

https://annoncelight.dk/showad/227342

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 29 minutter siden:

Jeg var forbi her forleden – fik en time med massage b2b og superfransk som afslutning.

Hun kan faktisk give en god seriøs og hård massage, hvilket mit gamle kadaver trængte til – lidt usædvanligt – det er ikke min erfaring at thaipiger som er gode til massage osse er gode til det frække;)

Stor lækker bagdel og flotte bryster – godt og varieret blow hvor både skaft og kugler blev behandlet godt, god og fræk øjenkontakt :wub:

Hun er rigtig sød og imødekommende :)

Stedet er særdeles diskret – der er langt til den nærmeste nabo.

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen.

https://annoncelight.dk/showad/227342

Det var da herligt :) 
Var blow med eller uden?
Kan du oplyse om priserne på stedet?
Mvh BB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
BennyBom skrev, for 11 minutter siden:

Det var da herligt :) 
Var blow med eller uden?
Kan du oplyse om priserne på stedet?
Mvh BB

Blow var uden – jeg betalte 1000 for ovennævnte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jeg besøgete hende i aftens, det var meget sjov, men massage fik jeg ikke noget af, men en masse sjov med hende. Hun var tydelig beruset, men det gjorde hende dejlig fræk og nærgående, så den fik på alle måder, hun er super til at sutte, men resten kunne hun nu også. Super oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
arne1996 skrev, for 23 timer siden:

Er det i Farsø?

Nej – ikke farsø by, men ca. 15 minutter derfra – du får adressen når du bestiller tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bor på hotel denne uge i Skive, ringede rundt efter en god gang massage og fp. Jeg ringede også til Tan, sikken en kælen stemme hun har, det er et pænt stykke at køre men hun sagde hvis jeg ikke var tilfreds, skulle hun nok betale benzin, tog chancen , startede gps’en og kørte langt ud på landet, men det var det værd, sikke en kælen kvinde hun er , frodige former, timeglas krop, rigtig kvinde også thai samtidig, hun er sjov, god til massage, rigtig god b2b, lidt facesitting, guffe jern er hun en sand mester i, og ikke noget med at vende ryggen til,,,,,,, nej øjenkontakt hæs latter, og ganske fræk, jeg holdt ikke længe, men i min alder er det jo et plus, hahaha, 

skal derop igen, fuck hvor er hun lækker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar.

Jeg er bare fra området, og vil helst ikke at min bil ses på stedet, så hvis man kan parkere i området uden at skabe for meget opmærksomhed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Jeg tror jeg har mødt hende i Vejle under navnet Pen. Det ligner i hvert fald meget hende på billederne. Det var en rigtig lækker oplevelse selvom hun ikke ville kysse den dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror jeg har mødt hende i Vejle under navnet Pen. Det ligner i hvert fald meget hende på billederne. Det var en rigtig lækker oplevelse selvom hun ikke ville kysse den dag. 

De 2 første billeder har været brugt før. Men om pigen er den samme afhænger selvfølgelig af billedernes ægthed ... Men dejlige ser de ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
arne1996 skrev, den 30/11/2017 at 20:11:

Tak for svar.

Jeg er bare fra området, og vil helst ikke at min bil ses på stedet, så hvis man kan parkere i området uden at skabe for meget opmærksomhed

Du kan fint parkere uden at blive set fra vejen – du skal være MEGET uheldig hvis du skal genkendes – især nu hvor det bliver tidligt mørkt –  smut du bare op og besøg Tan ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Himmerlændingen skrev, den 1/12/2017 at 08:27:

De 2 første billeder har været brugt før. Men om pigen er den samme afhænger selvfølgelig af billedernes ægthed ... Men dejlige ser de ud :)

Jeg er ret sikker på at billederne er af hende – de to første forfra har måske et par år på bagen, men det er hende – det tredje bagfra er helt sikkert hende – tatoveringerne og den lækre bagdel kan jeg genkende på lang afstand :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 6 timer siden:

Jeg er ret sikker på at billederne er af hende – de to første forfra har måske et par år på bagen, men det er hende – det tredje bagfra er helt sikkert hende – tatoveringerne og den lækre bagdel kan jeg genkende på lang afstand :)

Der er ikke noget som en go bagdel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kjeldsen skrev, den 21/11/2017 at 00:20:

Hej jeg besøgete hende i aftens, det var meget sjov, men massage fik jeg ikke noget af, men en masse sjov med hende. Hun var tydelig beruset, men det gjorde hende dejlig fræk og nærgående, så den fik på alle måder, hun er super til at sutte, men resten kunne hun nu også. Super oplevelse

Hey  :)

Lyder til du fik fuld pakke med b&b og sex  ;)

Hvor lang tid bestilte du og måtte du slippe ? 

Merkur 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Det gætter jeg osse på – det er en mellemstor villa – naturligvis er der et badeværelse – jeg har endnu ikke mødt en thai som ikke sætter pris på god krops hygiene :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle tiders og takker for meldingen - så bliver det nok stedet til mit første besøg (skal jo have startet rigtigt ud!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
arne1996 skrev, den 30/11/2017 at 20:11:

Tak for svar.

Hej, du holder helt diskret bagved huset, så det er kun på vej ind og ud af indkørslen, du kan blive set, der er offentlig rasteplads et par hundreder meter derfra, men så skal du gå til og fra samt en "ensom" bil vil vække mere opsigt....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er rigtig lækker jeg besøgte hende fredag hun modtog mig kun iført håndklæde direkte fra badet jeg startede med at slikke hende til hun kom hvorefter jeg fik bj hvilket hun gjorde godt ,jeg stoppede hende inden jeg kom da jeg ville kneppe hende , dejlig stram og meget villig , det blev afsluttet med en rigtig dejlig massage og hele møllen kostede en tudse , ikke sidste gang jeg besøger hende , hun er rigtig sød og imødekomne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det til et besøg hos Tan efter de gode anmeldelser :D kæft hun er dejlig. Sindssyg sød og skøn mega dejlig personlighed.

Fik en 1 time med fp og sikken en time. Startede massagen med efter 10  - 15 min måtte jeg trække hende op til mig og lade hende sutte mig da jeg var super horny. Hun sutter som en drøm dybt og længe. På med rubber og fik hende vendt rundt og kneppede hende først bagfra og så om på siden :D hun stønnede som et damptog (gjorde vi nok begge) kom med et brag samtidigt med min tunge var begravet i halsen på hende.  Skønt skønt skønt. 

Bedste fuck længe.:wub: fik bad og kørte tilfreds og helt afslappet derfra. 

Det bliver ikke sidste tur til Tan kan jeg love for :D

Bedste anbefalinger herfra.

Redigeret af Merkur

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Opmæen

Det er jo næsten påtvunget at man skal besøge hende med de flotte anmeldelser, må jeg spørge om i aftaler inden hvad der skal ske, virker som om ikke alle får lov at bolle hende og må nøjes med et blow??? ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Opmæen skrev, for 2 timer siden:

Det er jo næsten påtvunget at man skal besøge hende med de flotte anmeldelser, må jeg spørge om i aftaler inden hvad der skal ske, virker som om ikke alle får lov at bolle hende og må nøjes med et blow??? ;-) 

aftaler altid inden hvad der skal ske – ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...