Hop til indhold
hugo04

Ålbæk hovedvej

Recommended Posts

Guest Thaimig
hugo04 skrev, for 3 timer siden:

Sætter den lige i det rigtige forum

Er der nogen der har været der for nylig?

r

 

hugo04 skrev, for 3 timer siden:

Sætter den lige i det rigtige forum

Er der nogen der har været der for nylig?

r

Sorry, men jeg går fuldstændig i selvsving, over sådan en Efterlysning og det er ABSOLUT ikk den eneste af slagsen :-o og ender nok med en udvisning, men så må det jo være sådan?

MEN hvor Fucking ligger Ålbæk Hovedvej? Ja sku da hverken Nord for Alperne eller syd for Norges nordligste kyst, nu må i sku ta jer sammen, kan i virkelig kun skrive de 3

ord, i jeres Efterlysning, Jeg er liderlig???? Sorry det lige sku gå udover dig, men det er sku da ikk jeres Hjerne, der gør jeres sko flade, herinde på Eg. :-o og ja sorry, men så

må de øverste omvend jo smide mig ud, hvis det jeg skriver ikk passer ind i Eg?

Men go aften :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej thaimig

går udfra at det er hjernen i nederste hoved du bruger.

 Ålbæk hovedvej ligger netop nord for Alperne og syd for Norges nordligste kyst

tror at alle der har besøgt stedet kender adressen , men ikke navnet på stedet.

men jeg er glad for din omsorg.

har været på adressen :

1/2 times nogenlunde massage med uinteressant blow 700kr 

gentagelses faren er minimal , får bedre service til bedre pris andre steder.

ps der er mange gode steder syd for Norges nordligste kyst .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den ‎20‎-‎11‎-‎2017 at 21:19:

 

Sorry, men jeg går fuldstændig i selvsving, over sådan en Efterlysning og det er ABSOLUT ikk den eneste af slagsen :-o og ender nok med en udvisning, men så må det jo være sådan?

MEN hvor Fucking ligger Ålbæk Hovedvej?

Inden galden kvæler dig, så er der faktisk noget som hedder EKSTRABLADET, hvor der næsten dagligt annonceres Esbjerg/Bramming Sød thaipige m.m. Skulle pungens indhold ikke række hertil så er det jo så nemt at google : thaimassage Hovedvejen Ålbæk og vupti:  Ålbæk Hovedvej 38  keine hexerei.

Kom der en del for 8- 10 år siden hvor der var en dejlig som hed Julie, har ikke været der i 7 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
hugo04 skrev, for 2 timer siden:

Hej thaimig

går udfra at det er hjernen i nederste hoved du bruger.

 Ålbæk hovedvej ligger netop nord for Alperne og syd for Norges nordligste kyst

tror at alle der har besøgt stedet kender adressen , men ikke navnet på stedet.

men jeg er glad for din omsorg.

har været på adressen :

1/2 times nogenlunde massage med uinteressant blow 700kr 

gentagelses faren er minimal , får bedre service til bedre pris andre steder.

ps der er mange gode steder syd for Norges nordligste kyst .

 

Nu har du så selv svaret på hva der sker Nordfjorden :huh: og os der kommer Syd for, ved der ikk sker en skid, Nord for Hobro :P 

Hva det angår min omsorg, ja så ligger den i en lille skål, jeg kommenterer på det som skrives, (ej på om man er Ny)

Men er dog glad for du tar mig seriøs :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
powerpoint skrev, for 2 timer siden:

Kom der en del for 8- 10 år siden hvor der var en dejlig som hed Julie, har ikke været der i 7 år

Ok og Tak for indfo :huh: men hva der skete for 7 eller 10 år siden, er sku nok total u interessant :huh: 

Også selvom det skete i Ålbæk, som vi intet aner om hvor ligger, måske Nordenfjorden :P 

Nok om den tråd, videre til næste, og helst Sydforfjorden, hvor hjernen trykker skoende flade :) 

Go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
hugo04 skrev, for 3 timer siden:

Hej thaimig

går udfra at det er hjernen i nederste hoved du bruger.

 Ålbæk hovedvej ligger netop nord for Alperne og syd for Norges nordligste kyst

tror at alle der har besøgt stedet kender adressen , men ikke navnet på stedet.

men jeg er glad for din omsorg.

har været på adressen :

1/2 times nogenlunde massage med uinteressant blow 700kr 

gentagelses faren er minimal , får bedre service til bedre pris andre steder.

ps der er mange gode steder syd for Norges nordligste kyst .

 

Synes simpelthen det er et arrogant svar du giver. Forstår sku godt Thaimigs frustration, da jeg selv har den samme. Hvis du forventer at få hjælp fra nogle der evt har besøgt EN ELLER ANDEN der bor et eller andet sted, så tror jeg du skal skrue ned for dine forventninger, men hvis du derimod havde præsiseret det lidt mere, så folk som ikke lige bor i nærheden af den vej du snakker om, måske havde en lille mulighed for at hjælpe dig med dit spørgsmål, så ville du altså komme langt. Hvad havde du forventet folk skulle svare på så upræsis en efterlysning ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 2 timer siden:

Inden galden kvæler dig, så er der faktisk noget som hedder EKSTRABLADET, hvor der næsten dagligt annonceres Esbjerg/Bramming Sød thaipige m.m. Skulle pungens indhold ikke række hertil så er det jo så nemt at google : thaimassage Hovedvejen Ålbæk og vupti:  Ålbæk Hovedvej 38  keine hexerei.

Kom der en del for 8- 10 år siden hvor der var en dejlig som hed Julie, har ikke været der i 7 år

Måske det havde været lettere hvis den der søger efter hjælp havde skrevet det du lige har skrevet.....ikke sandt ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
youngatheart skrev, for 4 minutter siden:

Synes simpelthen det er et arrogant svar du giver. Forstår sku godt Thaimigs frustration, da jeg selv har den samme. Hvis du forventer at få hjælp fra nogle der evt har besøgt EN ELLER ANDEN der bor et eller andet sted, så tror jeg du skal skrue ned for dine forventninger, men hvis du derimod havde præsiseret det lidt mere, så folk som ikke lige bor i nærheden af den vej du snakker om, måske havde en lille mulighed for at hjælpe dig med dit spørgsmål, så ville du altså komme langt. Hvad havde du forventet folk skulle svare på så upræsis en efterlysning ???

Tja feks. Ligge den ind under Efterlysning??? Og måske i det Norlige Jylland, som ingen aner er hvor, og speciel ikk Ålbæk :huh: 

En by på Larstynskidsmarkvej, som ingen aner hvor er, sorry :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 12 timer siden:

Tja feks. Ligge den ind under Efterlysning??? Og måske i det Norlige Jylland, som ingen aner er hvor, og speciel ikk Ålbæk :huh: 

En by på Larstynskidsmarkvej, som ingen aner hvor er, sorry :mellow:

Går ud fra den besked var til Hugo04 ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
youngatheart skrev, for 38 minutter siden:

Går ud fra den besked var til Hugo04 ;-)

Ja naturligvis :) sorry, fejl 40 :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 24/11/2017 at 00:04:

Tja feks. Ligge den ind under Efterlysning??? Og måske i det Norlige Jylland, som ingen aner er hvor, og speciel ikk Ålbæk :huh: 

En by på Larstynskidsmarkvej, som ingen aner hvor er, sorry :mellow:

Der er faktisk en by ved navn Ålbæk lige nord for Frederikshavn :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, for 57 minutter siden:

Der er faktisk en by ved navn Ålbæk lige nord for Frederikshavn :-)

 

Jeg er sikker på at den Ålbæk Hovedvej som Hugo04 spørger til , er den nær Bramming som jeg også linker til i mit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
powerpoint skrev, den ‎25‎-‎11‎-‎2017 at 12:14:

Jeg er sikker på at den Ålbæk Hovedvej som Hugo04 spørger til , er den nær Bramming som jeg også linker til i mit indlæg.

Sorry, bliver sku nok nødt til at beklage, overfor PowerPoint,  at jeg i min galden anfald overså linket, sorry, dette havde ligesom gjort tråden knap så lang :huh: 

ja tænk, så var jeg  jo slet ikk havnet i Nordenfjorden og beklager, men nogen gange kan det godt betale sig at se, hva der skrives, sorry, men nu ved vi dog 

hvor Ålbæk ligger i flere tal :) 

Tak til PowerPoint :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...