Hop til indhold
Guest FræktParAalborg

Emani1719 - Aalborg - God sutter, stram f****

Recommended Posts

Guest Retfærdighed
maxmuld skrev, for 8 minutter siden:

Hun er nu ikke min pige:-o:-o

Maxmuld er du på SD siden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed skrev, den 15/2/2018 at 11:18:

Maxmuld er du på SD siden? 

Når nu jeg svare dig, hvorfor vil du så ikke svare mig??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en halv aftale med hende i den her uge, men da det kom til spørgsmålet om kondom, så blev jeg lidt luren.. Jeg spurgte til hvor meget vi skulle bruge kondom, mest fordi jeg godt kan li blowjob uden kondom, og så svarede hun at det var ok at jeg kom oppe i hende da hun var på p-piller..!! Så mit spørgsmål er, hvor mange af jer andre har sex uden kondom med hende? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerZ skrev, for 7 timer siden:

Jeg har en halv aftale med hende i den her uge, men da det kom til spørgsmålet om kondom, så blev jeg lidt luren.. Jeg spurgte til hvor meget vi skulle bruge kondom, mest fordi jeg godt kan li blowjob uden kondom, og så svarede hun at det var ok at jeg kom oppe i hende da hun var på p-piller..!! Så mit spørgsmål er, hvor mange af jer andre har sex uden kondom med hende? :P

Ja lige det der info kunne jeg også godt tænke mig at vide, da jeg spurgte om det samme, og hun var hurtig til at skrive at uden var ok, det virkede som om det tændte hende lidt. 
Men hun ser godt nok fin ud :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
just27fun skrev, for 15 timer siden:

Ja lige det der info kunne jeg også godt tænke mig at vide, da jeg spurgte om det samme, og hun var hurtig til at skrive at uden var ok, det virkede som om det tændte hende lidt. 
Men hun ser godt nok fin ud :P

Det lyder som om, at det er noget forholdsvis nyt hun er begyndt på. De gange jeg har været sammen med hende har det været med gummi, og det var vi enige om, men det er nok et par måneder siden sidst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrHey skrev, den 6/4/2018 at 17:10:

Det lyder som om, at det er noget forholdsvis nyt hun er begyndt på. De gange jeg har været sammen med hende har det været med gummi, og det var vi enige om, men det er nok et par måneder siden sidst. 

Jeg har også været sammen med hende et par gange, og det har været uden gummi. 

Måske det er klogest at holde sig til med gummi, for hun er vist ikke en pige der spilder tiden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanku skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også været sammen med hende et par gange, og det har været uden gummi. 

Måske det er klogest at holde sig til med gummi, for hun er vist ikke en pige der spilder tiden ;)

Tror jeg du har ret i - både mht. gummi og at hun har travlt ;)

Hvordan var din oplevelse med hende? Skriv evt. en pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker heller ikke at det før omtalte med at hendes hukommelse ikke er for god, har noget med stoffer at gøre, men at hun simpelthen har travlt.. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt lige denne tråd og måtte oprette mig for at lige advare dem der har valgt at være sammen med hende her inden for den sidste månedstid, har selv være sammen med hende flere gange og intet dårligt om det, altid god tid og til god lav pris, men efter sidste gang opdagede jeg at jeg desværre havde fået en gang klamydia af hende, og ja det kan kun være hende.

Tag lige en tur til doktoren hvis i har knaldet hende uden gummi den sidste måneds tid bare for jeres egen skyld :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xmaker skrev, for 16 timer siden:

Fandt lige denne tråd og måtte oprette mig for at lige advare dem der har valgt at være sammen med hende her inden for den sidste månedstid, har selv være sammen med hende flere gange og intet dårligt om det, altid god tid og til god lav pris, men efter sidste gang opdagede jeg at jeg desværre havde fået en gang klamydia af hende, og ja det kan kun være hende.

Tag lige en tur til doktoren hvis i har knaldet hende uden gummi den sidste måneds tid bare for jeres egen skyld :)

Det var vel bare et spørgsmål om tid, før det skete. Tak for oplysningen - tror jeg finder mig en anden næste gang, jeg skal mod det nordjyske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, den 2/5/2018 at 18:16:
 

Jeg kan ikke finde hende derinde.

Har hun skiftet brugernavn eller slettet sin profil?

Linket jeg gav virker endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den 10/5/2018 at 11:02:

Linket jeg gav virker endnu.

Har kontakt med hende, men ikke aftalt noget :)

Hun vil kun i solcenter, det tænder mig ikke rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om hun stadig kan være lidt risikabel at bruge lidt tid sammen med? ;) Eller var det bare en skrøne der blev startet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrHey skrev, for 17 timer siden:

Nogen der ved om hun stadig kan være lidt risikabel at bruge lidt tid sammen med? ;) Eller var det bare en skrøne der blev startet?

Jeg har været sammen med hende to gange nu, og jeg har ikke fået noget! Men er også en kylling og bruger altid kondom, dog ikk til blowjob! 

Hun tænder dog på at man tager kondomet af lige inden man kommer og sprøjter ud over “ hendes nedre kønsorgan” og derefter stopper det op i hende;)

men lækker lille pige der kan sit kram, måske lidt for mange kunder/daddys hun kunne ikke huske mit navn under akten og kaldte mig noget andet.

 

 

nogen som har tager hende analy?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo vildt :) - så kan man jo ligeså godt komme i hende :) - samme risiko for at blive fader og skal smide en 5er i barnevognen fremover. :(

eller at få en dårlig hed :)

Redigeret af Dustman

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, for 5 timer siden:

Jeg har været sammen med hende to gange nu, og jeg har ikke fået noget! Men er også en kylling og bruger altid kondom, dog ikk til blowjob! 

Hun tænder dog på at man tager kondomet af lige inden man kommer og sprøjter ud over “ hendes nedre kønsorgan” og derefter stopper det op i hende;)

men lækker lille pige der kan sit kram, måske lidt for mange kunder/daddys hun kunne ikke huske mit navn under akten og kaldte mig noget andet.

 

 

nogen som har tager hende analy?

Er selv en “kylling” der bruger kondom ;)

Lidt sjov fetisch hun har der men hva faen, ik det mærkeligste man har hørt.

Har ikke taget hende analt, er hun til det overhovedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...