Hop til indhold
banditten2

Fræk 3kant hos Seduction Girls

Recommended Posts

Er vel at betegne som stamgæst hos Seduction girls, så da 2 af mine yndlings GP har vagt sammen så var kimen lagt til en trekant.

Jeg har igennem et par år regelmæssigt besøgt Carolina samt Isabella og ved de sidste besøg havde jeg forhørt mig hos begge GP om muligheden for en 3kant. Både Carolina og Isabella var med på ideen, så nu var det op til mig at finde tid i kalenderen og det blev i fredags. Ringende og aftalte tid med telefondamen så jeg efterhånden er på fornavn med.  Mødte om 5 min. før aftalt tid og blev vist direkte ind i et af værelserne. Blev tilbudt et glas vand som telefondamen akkurat nåede at aflevere, før at de 2 skønheder kom ind i værelset. 

Carolina er lyshåret skønhed, der elsker at tale dirty og dominer http://www.seductiongirls.dk/pigerne/carolina/

Isabella er pt. mørkhåret og en mere stille type end Carolina men yder en fremragende GFE http://www.seductiongirls.dk/pigerne/isabella/

 

Carolina hjælper mig ud af tøjet , mens hun gramser lystig på mig og min pik.Samtidig sidder Isabella oppe på boreplatformen og leger med sig selv. Carolina får mig med hen til boreplatformen og sætter sig ved siden af Isabella som jeg begynder at kysse og kærtegne. Carolina føre min ene hånd ned til hendes kusse og spørger om jeg mærke hvor liderlig hun. Hun er drivvåd kan mærke udenpå hendes trusser. Det tegner godt. Fik lagt mig selv til rette så jeg kunne slikke en nu nøgen Carolina mens Isabella gav mig kondom og begyndte et blowjob. Imens jeg slikkede Carolina talte hun dirty til både Isabella og mig og eks. om Isabella kunne gabe over min pik og spurgte samtidig til om Isabella gav et godt blow job. Jo tak kan ikke klage over blowjobbet eller muligheden for at slikke fisse samtidig.  Nu bytte pigerne plads så Isabella sætter sig overskrævs på mit ansigt så vi kan have øjenkontakt mens jeg slikker hende. Meget frækt. Samtidig slikke Carolina min pik lidt inden hun sætter sig op og begynder at ride mig. Her er spejlloftet fantastisk og jeg er en mand i himlen. Så skal stillingen ændres befaler Carolina men hun vil ikke afgive pikken til Isabella endnu, nej først skal hun have den i missionæren mens Isaballa leger med sig selv. SÅ bytter Isabella plads med Carolina som sætter sig bagved mig og kommentere min kneppeteknik mens jeg kysser skiftevis den ene og så den anden. til sidst tager jeg først Isabella doggy inden Carolina stiller sig provokerende op udenfor sengen mens hun hviler albuerne på sengen. En chance for at knalder Carolina bagfra man lader smutte. Afslutningsvis kom jeg udover begge piger til alle fornøjelse.

Tog afsked med begge piger før et smut ud under bruseren da de begge havde aftaler efterfølgende. Telefondamen lukkede en meget glad og smilende kunde ud til weekenden. Så pyt med regnvejret.

Stedet 10/10

Pigerne 10/10 Kemien er der både pigerne imellem og samtidig har vi historie sammen fra tidligere.

Sex 10/10 

Tak til seduction girls for altid god service og dejlige damer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
banditten2 skrev, for 2 timer siden:

 

Carolina er lyshåret skønhed, der elsker at tale dirty og dominer http://www.seductiongirls.dk/pigerne/carolina/

Isabella er pt. mørkhåret og en mere stille type end Carolina men yder en fremragende GFE http://www.seductiongirls.dk/pigerne/isabella/

 

.Samtidig sidder Isabella oppe på boreplatformen og leger med sig selv. Carolina får mig med hen til boreplatformen og sætter sig ved siden af Isabella som jeg begynder at kysse og kærtegne. 

 

Undskyld, hvor er boreplatformen hos SeductionGirls? - Har de bygget nyt inventar?

I øvrigt går jeg selv ind for kombinationen af de to piger. - Har selv afprøvet den med fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Boreplatformen er ikke ny men sengen men højden passer til enten at tage pigen stående bagfra eller i missionæren, hvor man står på gulvet og pigen lægger på sengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...