Hop til indhold
Romantica

Emma & Louise - julesexparty 1. December kl. 11-14 ❤️

Recommended Posts


Ho ho ho nu det jul igen 
Det skal fejres med en julegave til jer fra os af. 
Vi lover at dette bliver den bedste julegave til dig selv i mange år, for Louise og Emma trækker i de frække røde kjoler. 
Julen bliver hurtigt stresset, så vi synes at i skal forkæles med en julefest med æbleskiver og massere kærlighed. Deltagerprisen er 2300,-.
Vores jule fest starter fredag 1 december fra kl 11 til 14, da det er en efterspurgt fest så ring og reservere en plads så du er sikker på julegaven til dig selv i år. 

Kys Louise og Emma ❤❤❤

Redigeret af Romantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt initiativ av Emma och Louise. Jeg hoppas det blir en succe! Jeg har ju treffet Louise och hon er en meget flot pige jeg gerne treffer igen.

Visse partyfans er ju dock redan inbokade på party 30 november, men jeg hoppas det finns deltagare nok.

Visse kanske går på begge!;) /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg behövde rese hem till Sverige men jeg hoppas ni får ett superdejligt party!

Och jeg hoppas det blir så gott att Louise och Emma vill göre det igen!;)

Enjoy och ha det gott nu!!:wub: /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantica skrev, for 4 timer siden:

Så er der nedtælling og vi skal hilse og sige fra tøsepigerne at DE GLÆDER SIG ❤️❤️

Også herfra beklagelser over, at jeg denne gang ikke kan deltage. - Håber for jer, at der dukker et par ekstra kunder op. Det bliver hyggeligt og frækt, når I to spreder ben i det lille, brune kneppe-lokale. Og varmen kommer hurtigt, når festen går i gang, ved jeg. - Jeg har prøvet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, den 2017-12-01 at 09:59:

Jeg behövde rese hem till Sverige men jeg hoppas ni får ett superdejligt party!

Och jeg hoppas det blir så gott att Louise och Emma vill göre det igen!;)

Enjoy och ha det gott nu!!:wub: /A

Det blev ett miniparty med tre män och två dejlige piger Louise och Emma. Det blev mycket förnöjsamt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
perra skrev, for 8 minutter siden:

Det blev ett miniparty med tre män och två dejlige piger Louise och Emma. Det blev mycket förnöjsamt!

Glæder mig på alle fem's vegne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kunstneren

Har ikke haft mulighed at besøge Emma  på Romatica på længe og nu hun virker være fuldstændig væk. Hun er meget savnet.  :(<3

Redigeret af Kunstneren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kunstneren skrev, den 18/12/2017 at 15:21:

Har ikke haft mulighed at besøge Emma  på Romatica på længe og nu hun virker være fuldstændig væk. Hun er meget savnet.  :(<3

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-1

Men nu kan du åbenbart sprede hendes lange ben på Mon Cherie. - Min erfaring er, at hun elsker at få slikket fisse. - Anbring dig med hende i en 69-stilling - du på ryggen nederst - hende ovenpå med lårene omkring dit ansigt - hold godt fast i hende med dine arme omkring hende - og slik så. - Hun vil vise dig dyb taknemlighed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...