Hop til indhold

Recommended Posts

Lad mig bidrage lidt til anprisningerne. Havde i aftes besøg af selvsamme Mina -  åbenbart ikke så lang tid efter hun havde gjort en livslang fan begejstret endnu en gang.

Bundlinjen er lidt kompliceret. Ind af éns dør træder som det naturligste i verden en høj, spinkel langlemmet pige, ikke helt kvinde, trods de 24 år, med en gang som en smuk antilope. Der er straks god forståelse, kemi er måske lidt overdrevet, hun er helt naturligt i både væremåde og påklædning, der nærmest er underspillet.  Ingen  makeup. Naboerne ville ikke have anet uråd.

Derfra foregår alt på den mest naturlige og søde måde - uanset det er få minutter, vi mødte hinanden. Mina gør alt det rigtige, kysser som en drøm, hun er slank, dejlig, flad dejlig, yndige  bryster i A eller B-genren, dejlig rund numse, flad, hård mave, synes at kunne lide hvad jeg gør.

Men min reaktion er ikke helt som forventet, må selv hjælpe til med hånden for at få gang i sagerne. Intet er MInas fejl, men måske er det fordi, hun i virkeligheden er for sød og dejlig. Giver det mening ? Måske fordi aldersforskellen er åben, fordi der gemt noget trist i hendes øjne, fordi jeg ved at jeg indpasset  dagens travle skema. Dont know, sådan er det også med andre, men Mina er så grundlæggende sympatisk og sød, at det gjorde en forskel.

Det lykkedes til sidst. Vil jeg prøve igen `? Ved ikke. En kvinde som Mercedes, der er her ind i mellem er mere alderssvarende, den gensidige liderlighed -  bilder jeg mig ind -  større,  men selvfølgelig er kroppen mindre smuk. Men det er ikke altid afgørende....

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter skrev, for 1 time siden:

...

Men min reaktion er ikke helt som forventet, må selv hjælpe til med hånden for at få gang i sagerne. Intet er MInas fejl, men måske er det fordi, hun i virkeligheden er for sød og dejlig. Giver det mening ? Måske fordi aldersforskellen er åben, fordi der gemt noget trist i hendes øjne, fordi jeg ved at jeg indpasset  dagens travle skema. Dont know, sådan er det også med andre, men Mina er så grundlæggende sympatisk og sød, at det gjorde en forskel.

...

Det giver bestemt mening.

For mig går det dog meget sjældent galt i starten med præstationen, men fra tid til anden i den ende af seancen, hvor tingene skal til at afsluttes, hvilket også er temmeligt trælst. Typisk fordi jeg har været for stresset i løbet af dagen eller undervejs i seancen er blevet totalt overtændt. Men det giver mig så bare en oplagt undskyldning for mig selv til at se gp'en igen et par dage senere, og det har heldigvis altid virket aldeles glimrende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...