Hop til indhold
Franj

Sexy Lena i Esbjerg

Recommended Posts

I aften var jeg og besøgte Lena.

https://annoncelight.dk/showad/238968

Jeg prøvede at ringe, men der var bare automatisk svarer på. Kort efter fik jeg en besked, som jeg svarede, men hun var lidt træg at svare tilbage. Jeg ver lige ved at trække i land igen, men fik så adressen og aftalte at komme.

Entreen er diskret, væk fra vejen og i en opgang. Jeg ventede udenfor døren i et minut. Lena åbnede døren smilende og i noget frækt undertøj og hun er bare lækker. Det er bestemt pigen på billederne. Jeg blev ført ind i et værelset hvor pengene skiftede hænder og hun tilbød bad og noget at drikke. Jeg tog en time og kyssen til 1500kr. Hun forlod værelset og kom tilbage et øjeblike senere. Jeg smed tøjet og kravlede op i sengen, hvor jeg stod på knæ og begyndte at kærtegne hende. Hendes tøj kom af hen ad vejen.

Der blev kysset og kælet en del, inden gummi kom på og hun begyndte at suge. Min tissemand var nu blevet stive og store, måske lidt for stor, men vi prøvede langsomt. Først med spyt, men det var ikke nok. Der skulle noget kunstig smørring til og efter et stykke tid, så gik det godt. Hun blev helt vild og jeg skifteded imellem at slikke hende og kneppe hende I forskellige stillinger, men pga. størrelsen, så gik det ikke så godt med hende ovenpå. Hun gjorde dog en god indsats. En overgang onanerede hun og sprøjtede, hvor jeg prøvede at bælle så mange af hendes safter i mig, som muligt.

Det var en rigtig god og fræk omgang, med masser af kyssen, øjnekontakt og andre frække detaljer. En rigtig lækker og indlevende dame, som varmt kan anbefaldes. Meget venlig og sød.

Lena er høj og slank, med en god figur. Hendes bryster er akkurat hvad jeg kan lide, en håndfuld. Hun har et par tatoveringer, men rimeligt diskrete og ikke noget der generede mig. Jeg så aldrig Nicoll, men de snakkede sammen, imens jeg ventede på værelset. Hun sagde de bliver i 10 dage endnu.

Stedet var rent og findt og der var ikke noget at sætte finger på.

Det er lidt svært at give karakter, men hun ville bestemt ligge i toppen.

Pigen: 8/10

acten: 8/10

stedet: 7/10

Der er stor risiko for gentagelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...