Hop til indhold
stein

Me Flenborg

Recommended Posts

Lad det være sagt med det samme: jeg kan ikke lave links så I må selv finde hende. Så fik jeg forhåbentligt stoppet koret inden det kom i gang. Hun er på både fairgirls og sexnord.

Har tidl. under efterlysninger givet udtryk for bekymring fordi jeg kan læse under anmeldelser at der på adressen er såvel transer som ombygninger. Lad mig slå fast: det er hun ikke!

Hun er en supervelskabt feminin lille kvinde, næppe meget over 150. Det er hende på billederne, men hun er mere lækker i virkeligheden med perfekte små bryster, slank talje, smukt rundede hofter og en stram og smuk lille fisse. Ingen hudsprængninger, tatoveringer eller andet der kan skæmme en fin lille kvindekrop.

150 euro for en time så der er jo ikke rigtig noget sparet ift DK, men nu var jeg der jo og jeg har kigget længe på hende.

Et noget mørkt lokale med et stort spejl på skråvæggen. Starter med en blid og blød massage som hun ikke på nogen måde søger at sælge som andet end afslappende. Ender med lidt fin og forsigtig pirring.

En blid naturfransk. desværre med lidt tænder. Hun er desværre skiftet fra at være den søde pige hun var i starten til at være noget professionel, men det er jo så også det hun er. Hun er ikke så berøringvenlig, ingen fingerleg selv med helt nyvaskede fingre osv. Ingen kys undt. et på kinden da jeg går. Men lydhør og følger gerne med ovennævnte forbehold in mente.

Stedet: slum udefra og i opgang, men faktisk en fin lille lejlighed. Diskret og parkering i nærheden.

Pigen: Subjektivt, men jeg synes hun har en nærmest drømmeskikkelse. 8-9 ud af 10.

Oplevelsen: 8 ud af 10.

Jeg besøger sjældent samme pige flere gange selvom jeg går ud døren efter besøget med tanken om at jeg vil komme igen. Men der kommer jo hele tiden nye fristelser inden jeg skal afsted igen. Men Me har jeg da bestemt lyst til at se igen.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Lad det være sagt med det samme: jeg kan ikke lave links så I må selv finde hende. Så fik jeg forhåbentligt stoppet koret inden det kom i gang. Hun er på både fairgirls og sexnord.

Har tidl. under efterlysninger givet udtryk for bekymring fordi jeg kan læse under anmeldelser at der på adressen er såvel transer som ombygninger. Lad mig slå fast: det er hun ikke!

Hun er en supervelskabt feminin lille kvinde, næppe meget over 150. Det er hende på billederne, men hun er mere lækker i virkeligheden med perfekte små bryster, slank talje, smukt rundede hofter og en stram og smuk lille fisse. Ingen hudsprængninger, tatoveringer eller andet der kan skæmme en fin lille kvindekrop.

150 euro for en time så der er jo ikke rigtig noget sparet ift DK, men nu var jeg der jo og jeg har kigget længe på hende.

Et noget mørkt lokale med et stort spejl på skråvæggen. Starter med en blid og blød massage som hun ikke på nogen måde søger at sælge som andet end afslappende. Ender med lidt fin og forsigtig pirring.

En blid naturfransk. desværre med lidt tænder. Hun er desværre skiftet fra at være den søde pige hun var i starten til at være noget professionel, men det er jo så også det hun er. Hun er ikke så berøringvenlig, ingen fingerleg selv med helt nyvaskede fingre osv. Ingen kys undt. et på kinden da jeg går. Men lydhør og følger gerne med ovennævnte forbehold in mente.

Stedet: slum udefra og i opgang, men faktisk en fin lille lejlighed. Diskret og parkering i nærheden.

Pigen: Subjektivt, men jeg synes hun har en nærmest drømmeskikkelse. 8-9 ud af 10.

Oplevelsen: 8 ud af 10.

Jeg besøger sjældent samme pige flere gange selvom jeg går ud døren efter besøget med tanken om at jeg vil komme igen. Men der kommer jo hele tiden nye fristelser inden jeg skal afsted igen. Men Me har jeg da bestemt lyst til at se igen.

 

 

 

 

https://dk.sexnord.net/profile/14318  Her er linket inden koret kommer igang;)

Næste gang du kommer til Flensborg, er naboen Hanna også et besøg værd.

Min anmeldelse af hende 19 oktober:

 

 
 

Efter at have læst de gode anmeldelser af Yuki, prøvede jeg at  at lave en aftale med hende lørdag eftermiddag.

Men måske netop pga anmeldelserne, lykkedes det mig ikke. Ifølge transen der åbnede havde hun meget travlt.:(

I stedet tog jeg chancen med genboen Hanna,  https://dk.sexnord.net/profile/23105 hvilket jeg bestemt ikke kom til at fortryde.:lol:

Sød og køn velskabt pige/kvinde, med stor indlevelse. Ingen silikone, hvilket bestemt heller ikke er nødvendigt.

Åben for forslag,( hvor mange insisterer på at køre et fast program), tilbød ikke anal, ellers ingen grænser. :rolleyes:

Meget kyssevenlig. Behøvede bestemt ikke at bruge glidecreme.

Forstod humoren da jeg på vej ud af døren udbrød: Shit du glemte helt at give mig massage.:lol:

Priser: 30 min/80€,  60 min/130€. Jeg forsøgte ikke at forhandle om prisen.

 

 

 

 
Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 18/11/2017 at 22:04:

Lad det være sagt med det samme: jeg kan ikke lave links så I må selv finde hende. Så fik jeg forhåbentligt stoppet koret inden det kom i gang. Hun er på både fairgirls og sexnord.

Har tidl. under efterlysninger givet udtryk for bekymring fordi jeg kan læse under anmeldelser at der på adressen er såvel transer som ombygninger. Lad mig slå fast: det er hun ikke!

Hun er en supervelskabt feminin lille kvinde, næppe meget over 150. Det er hende på billederne, men hun er mere lækker i virkeligheden med perfekte små bryster, slank talje, smukt rundede hofter og en stram og smuk lille fisse. Ingen hudsprængninger, tatoveringer eller andet der kan skæmme en fin lille kvindekrop.

150 euro for en time så der er jo ikke rigtig noget sparet ift DK, men nu var jeg der jo og jeg har kigget længe på hende.

Et noget mørkt lokale med et stort spejl på skråvæggen. Starter med en blid og blød massage som hun ikke på nogen måde søger at sælge som andet end afslappende. Ender med lidt fin og forsigtig pirring.

En blid naturfransk. desværre med lidt tænder. Hun er desværre skiftet fra at være den søde pige hun var i starten til at være noget professionel, men det er jo så også det hun er. Hun er ikke så berøringvenlig, ingen fingerleg selv med helt nyvaskede fingre osv. Ingen kys undt. et på kinden da jeg går. Men lydhør og følger gerne med ovennævnte forbehold in mente.

Stedet: slum udefra og i opgang, men faktisk en fin lille lejlighed. Diskret og parkering i nærheden.

Pigen: Subjektivt, men jeg synes hun har en nærmest drømmeskikkelse. 8-9 ud af 10.

Oplevelsen: 8 ud af 10.

Jeg besøger sjældent samme pige flere gange selvom jeg går ud døren efter besøget med tanken om at jeg vil komme igen. Men der kommer jo hele tiden nye fristelser inden jeg skal afsted igen. Men Me har jeg da bestemt lyst til at se igen.

 

 

 

 

Glemte at fortælle at jeg fik megafransk - det plejer jo at koste extra. Var der 45-50 min. incl bad og hendes temmelig lange klargøring og toiletbesøg efter jeg var færdig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...