Hop til indhold
Gæst

Chok! Tyskland accepterer Kuwait Airs jødehad

Recommended Posts

Lars Boca skrev, for 18 minutter siden:

https://www.reuters.com/article/germany-court-kuwait-airways/german-court-rules-kuwait-airline-is-allowed-to-ban-israelis-idUSL1N1NM1NJ

Et paradoks at netop Tyskland godtager dette i deres overdrevne leflen for islam. 

Hvad siger godhedsindustrien herinde til dette jødehad?

Det er der vel ikke noget galt i.

De forenede arabiske emirater tillader f.eks. ikke indrejse hvis du skal til Dubai og har stempler fra Israel i passet. Det samme gælder i flere andre mellemøstlige lande. Blandt andet derfor har jeg også altid fravalgt Israel som rejsemål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
peterhansenx skrev, for 39 minutter siden:

og derfor har vi, der rejser meget i regionen 2 pas :-)

Præcist

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Lars Boca skrev, for 1 time siden:

https://www.reuters.com/article/germany-court-kuwait-airways/german-court-rules-kuwait-airline-is-allowed-to-ban-israelis-idUSL1N1NM1NJ

Et paradoks at netop Tyskland godtager dette i deres overdrevne leflen for islam. 

Hvis jeg er godhedsindustrien hvad er du så !

Dårlighedsindustrien ! Ak ja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 1 time siden:

Hmm svær ifølge artiklen er det også et fravalg af israelere, der ikke er jøder, men nationalitet, I firsene i Danmark var der også fokus på rejsende fra østblokken, ikke fordi de var russere eller kommunister, men fordi de kom fra “fjendeland” kunne det være sådan i den sag, men ja med historiens erfariger og omdømme for deres land i perioden 1933 - 1945 12 år, skal tyskerne altid passe meget på noget m3d jøder, gad vide hvorfor? Tyskland som nation har tage et opgør med Holocaust, se alle de “gedenktstetten” de har....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
kmd skrev, for 21 minutter siden:

Hvis jeg er godhedsindustrien hvad er du så !

Dårlighedsindustrien ! Ak ja

Jeg ved ikke, om du tilhører godhedsindustrien? Det må du jo mene. :-)

Dårlighedsindustrien :-) hvad er det, og hvad indeholder den? 

Har du en holdning til tråden eller ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Lars Boca skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ved ikke, om du tilhører godhedsindustrien? Det må du jo mene. :-)

Dårlighedsindustrien :-) hvad er det, og hvad indeholder den? 

Har du en holdning til tråden eller ??

Ja er træt af muslimer der vil slås og være diktatorer og jøder også

Aner ikke hva jeg er det må andre afgøre

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

De forenede arabiske emirater tillader f.eks. ikke indrejse hvis du skal til Dubai og har stempler fra Israel i passet. Det samme gælder i flere andre mellemøstlige lande. Blandt andet derfor har jeg også altid fravalgt Israel som rejsemål.

Og så meget som at overveje at fravælge de racistiske diktaturer har aldrig strejfet dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Onslow skrev, for 10 minutter siden:

Og så meget som at overveje at fravælge de racistiske diktaturer har aldrig strejfet dig?

Fatter slet ikke folk, der vil indrejse eller bare overvejer at indrejse i de mange islamiske funderede diktatur stater. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 9 minutter siden:

Jeg vælger dem til fordi de har så meget andet at tilbyde. Spændende historie, kultur, mad og en skøn befolkning. Og skal jeg vælge, vil jeg til hver en tid vælge dem til og Israel fra.

Og nej, jeg har ikke en soda stram og ja jeg ser hvor mit frugt og grønt er produceret ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord skrev, for 1 minut siden:

Fatter slet ikke folk, der vil indrejse eller bare overvejer at indrejse i de mange islamiske funderede diktatur stater. 

Helt enig. Der er så mange spændende og skønne steder at rejse til i verden, hvorfor så dog rejse til et sted som behandler kvinderne som andenrangs borgere uden mange rettigheder, forfølger/fængsler minoriteter som homuseksuelle/glædespiger, respekterer ikke folks ytringsfrihed eller basale menneskerettigheder og religionsfriheden har det svært også osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg vælger dem til fordi de har så meget andet at tilbyde. Spændende historie, kultur, mad og en skøn befolkning. Og skal jeg vælge, vil jeg til hver en tid vælge dem til og Israel fra.

Og nej, jeg har ikke en soda stram og ja jeg ser hvor mit frugt og grønt er produceret ;)

Er det ikke noget med at du tilbyder erotiske oplevelser til det mandlige køn ? Hvad synes du om den måde visse islamiske stater som feks Iran og Saudiarabien m.fl. behandler gigoloer og  homuseksuelle ? 

Synes du den måde Suadierme f.eks. behandler importeret arbejdskraft på, og her tænker jeg også på lokalbefolkningen, tyder på at det er en skøn befolkning ? 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Er det ikke noget med at du tilbyder erotiske oplevelser til det mandlige køn ? Hvad synes du om den måde visse islamiske stater som feks Iran og Saudiarabien m.fl. behandler gigoloer og  homuseksuelle ? 

Synes du den måde Suadierme f.eks. behandler importeret arbejdskraft på, og her tænker jeg også på lokalbefolkningen, tyder på at det er en skøn befolkning ? 

Hvordan et lands styre vælger at regere på og hvilke værdier de mener er de rigtige, kan overføres til hele befolkningen.

Med hensyn til hvordan de behandler minoriteter så er der nok noget om det, men undertrykkelse og udnyttelse foregår også i ikke muslimske lande og i lande der påberåber sig at være demokratier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Hvordan et lands styre vælger at regere på og hvilke værdier de mener er de rigtige, kan overføres til hele befolkningen.

Med hensyn til hvordan de behandler minoriteter så er der nok noget om det, men undertrykkelse og udnyttelse foregår også i ikke muslimske lande og i lande der påberåber sig at være demokratier.

Det gør det muligvis i nogle lande ja, men de færreste lande er dog så grumme som de lande du vælger at besøge. Og fordi det foregår i andre nogle andre lande så er det da ingen forklaring på hvorfor man så vælger ar holde ferie i de lande hvor det er allerværst. 

Ville du også nyde at besøge et facistisk land, og nyde den gode mad og de spændende kulturer du måtte synes, der måtte være i disse lande ? 

Det er selvfølgelig fair nok at se bort fra det når man rejser og have andre formål. Jeg har det bare personligt ikke godt med at befinde mig i stater på en ferie, hvor jeg ved at det der foregår fra regimets, myndighedernes og til dels fra lokalbefolkningen strider meget grundlæggende mod min moral og etik. Det kan nogle  vælge at se bort fra, jeg kan bare ikke. 

Og når jeg tænker på hvor fantastiske steder vi har i verden at besøge, og jeg elsker at rejse, så gør det mit fravalg af lande jeg vil rejse til nemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 24 minutter siden:

Der er i den forbindelse 2 ting, jeg er glad for.

1. At du helt åbent vedgår, hvad du er for en karl.

2. At du ikke er her hos mig, for jeg er bange for, at lysten til at stikke en finger i halsen og brække mig ud over dig ville bære for stor til, at jeg kunne modstå fristelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Har du regnbue tøjet på, når du studere denne spændende kultur og omgås de skønne befolkninger? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 34 minutter siden:

Har du regnbue tøjet på, når du studere denne spændende kultur og omgås de skønne befolkninger? :) 

Nej desværre ikke, for du havde ikke afleveret det tilbage efter du havde lånt det :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
DK fyr 34 skrev, for 13 timer siden:

Ja den islamiske historie og kultur er sørme charmerende, skøn og spændende.

[Ironi kan forekomme i ovenstående]

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 13 timer siden:

Der er i den forbindelse 2 ting, jeg er glad for.

1. At du helt åbent vedgår, hvad du er for en karl.

2. At du ikke er her hos mig, for jeg er bange for, at lysten til at stikke en finger i halsen og brække mig ud over dig ville bære for stor til, at jeg kunne modstå fristelsen.

Ad. 2: WTF? Er det virkeligt nødvendigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Det vil ok at et fly selskab ikke vil betjene Israelske statsborger, det vil deres valg....

De dumme når de gør det, men det jo firmaer ret at betjene dem de vil og dem som har råd til deres tjenester... vi er jo liberale så vores værdier er også til salg,,,

Vi i vesten har jo for længe siden solgt ud af værdierne, vi handler rigt med Kina, et hårdt diktatur, som under trykker Tibet, hvorfor skulle en land som diskriminerer jøder primært ikke have lov til det:-)

prøvemanden

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 15 timer siden:

Så lige på tekst tv at antallet af intergrationsråd i de danske kommune er nede på 43 og er dalende, så det er nu blevet endnu svære at være en miniotetsgruppe i Danmark, for man mister gradvis talerørene for dem. 

Leif Davidsen sagde så klogt en gang, man må gerne have ens egne holdninger bare de er som alle andres...

Jeg synes du skal blive ved med at rejse til Mellemøsten, for Mellemøsten er alt muligt end fundamentalisme og jødehad og hvad det modsatte af godhedsindustrien ellers fabler om.

Godhedsindustrien, Hvad er det egentlig? Er det da forkert at vise medmenneskelighed til folk udanset etnisk herkomst, hvilken partier man tilhører, hvilken religion, er der nogen som bare aldrig nogensinde kan være medmennesker, eller medborger blot fordi de har en anden religion, livsfilosofi eller kultur... Hvorfor er den såkaldte godhedsindustri så frygtelig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
News skrev, for 1 time siden:

Ad. 2: WTF? Er det virkeligt nødvendigt?

Ja da for søren da det er helt i orden, vedkommende er jo uenig med onslow så må man godt... det er sådan man åbenbart behandler sine medmennesker herinde, fordi en siger noget som ikke passe ind i en meget snævresynet verdensbillede, og de er jo alle de andre der er galt på den. Så det er jo helt i orden...

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...