Hop til indhold
Guest kmd

mulandy kbh

Recommended Posts

Guest kmd

nogen må da have det , hun har skrevet om det er mig der har en tråd her, en har skrevet det til hende ? tja 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
kmd skrev, for 24 minutter siden:

Er det dig sparkster !

Nej Troldemand, har ikke en profil derinde, det har jeg ikke haft i et halvt års tid - ellers var det et rigtigt godt bud, kunne helt bestemt godt have fundet på det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sparkster skrev, for 59 minutter siden:

Nej Troldemand, har ikke en profil derinde, det har jeg ikke haft i et halvt års tid - ellers var det et rigtigt godt bud, kunne helt bestemt godt have fundet på det ;) 

OK og det skal jeg tro på ?

Du er den eneste som har reageret på denne tråd så det er ikke så svært at ligge to og to sammen

Og du må se at få talt med trods det ligner et problem du har med ham

Men tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
kmd skrev, for 35 minutter siden:

OK og det skal jeg tro på ?

Jeg er fuldkommen ligeglad med hvad du tror på, meget vanligt vil du antageligt læse det du vil og drage de konklusioner du nu evner.

kmd skrev, for 35 minutter siden:

Du er den eneste som har reageret på denne tråd så det er ikke så svært at ligge to og to sammen

Jeg var åbenbart den eneste der syntes det var sjovt... min fejl :D Jeg tror nu ikke du er udfordret på at ligge to og to sammen, mere end det... så ville jeg have en naturlig skeptisme ;) 

kmd skrev, for 35 minutter siden:

Og du må se at få talt med trods det ligner et problem du har med ham

Mja... Se der var engang en bruger der hed cokken, han var et kæmpe fjols - og endte naturligvis med at blive losset ud, så var der fred og ro, men så en dag dukkede trold2 op, han var cirka, lige så dum som cokken, formulerede sig lige håbløst, og skrev ligesom cokken i samtlige tråde om sugardating... mest med dummer spørgsmål til hvad der var blevet betalt og mængden af gummi der blev brugt. Trold2 - lige som cokken - var et kæmpe fjols, og efter et par ufrivillige pauser, så forsvandt han.

Nu har vi så dig... samme adfærd, samme formuleringer, samme... interesse. Det er så her at 2+2 bliver 4 - Jeg bryder mig helt bestemt om dig, ligegyldigt hvilket brugernavn du skulle vælge at bruge. Selv om jeg har ondt af hvad end det er for en uheldig kvinde du løber ind i, så har jeg ikke haft behov for en profil på sugardaters i mere end et halvt år, og selv om pengene ville være givet godt ud, så har jeg ikke oprettet en profil derinde blot for at genere dig. 

kmd skrev, for 2 timer siden:

Er det dig sparkster !

Jeg ville normalt bare lade tråden her stå for sig selv, men når jeg skal beskyldes for noget (som jeg i dette tilfælde ikke har gjort) - så tænker jeg det er fair nok at tage til genmæle.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Agent0037 skrev, for 18 minutter siden:

Det er fantastisk at følge jeres vendetta! Op med humøret drenge, AGF vandt i dag! :-o

Er det fodbold agf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sparkster skrev, for 24 minutter siden:

Jeg er fuldkommen ligeglad med hvad du tror på, meget vanligt vil du antageligt læse det du vil og drage de konklusioner du nu evner.

Jeg var åbenbart den eneste der syntes det var sjovt... min fejl :D Jeg tror nu ikke du er udfordret på at ligge to og to sammen, mere end det... så ville jeg have en naturlig skeptisme ;) 

Mja... Se der var engang en bruger der hed cokken, han var et kæmpe fjols - og endte naturligvis med at blive losset ud, så var der fred og ro, men så en dag dukkede trold2 op, han var cirka, lige så dum som cokken, formulerede sig lige håbløst, og skrev ligesom cokken i samtlige tråde om sugardating... mest med dummer spørgsmål til hvad der var blevet betalt og mængden af gummi der blev brugt. Trold2 - lige som cokken - var et kæmpe fjols, og efter et par ufrivillige pauser, så forsvandt han.

Nu har vi så dig... samme adfærd, samme formuleringer, samme... interesse. Det er så her at 2+2 bliver 4 - Jeg bryder mig helt bestemt om dig, ligegyldigt hvilket brugernavn du skulle vælge at bruge. Selv om jeg har ondt af hvad end det er for en uheldig kvinde du løber ind i, så har jeg ikke haft behov for en profil på sugardaters i mere end et halvt år, og selv om pengene ville være givet godt ud, så har jeg ikke oprettet en profil derinde blot for at genere dig. 

Jeg ville normalt bare lade tråden her stå for sig selv, men når jeg skal beskyldes for noget (som jeg i dette tilfælde ikke har gjort) - så tænker jeg det er fair nok at tage til genmæle.

Kæmpe forsvar tja du kan påstå hvad du vil

Hvad med at holde dig væk fra mine indlæg som du alligevel ikke forstår eller har noget oplysende til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
kmd skrev, Lige nu:

Kæmpe forsvar tja du kan påstå hvad du vil

Ingen skam i at gøre noget ordentligt ;) og egentligt ikke så meget et forsvar af mig, som et angreb på dig... men ja, det er mange ord der blev brugt, håber du overlever.

kmd skrev, for 1 minut siden:

Hvad med at holde dig væk fra mine indlæg som du alligevel ikke forstår eller har noget oplysende til

Havde du ikke nævnt mig, havde jeg ikke skrevet noget som helst i denne tråd... Så det kan du takke din paranoia for. 

Yderligere er det værd at bemærke at du ikke ejer dine indlæg, så skulle jeg få lyst til at skrive i dem - så gør jeg det, også fremover. Jeg kan tilgengæld love at jeg kun vil "blande mig" hvis du skriver noget dumt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...