Hop til indhold
Nielsen9000

Frække Alessia tilbage i Aalborg!

Recommended Posts

Hey derude! 

Havde fornøjelsen af at være sammen med Alessia fra Italien sidste sommer og kan nu se at hun er tilbage i Aalborg. Hun er simpelthen så dejlig en lille sag. Hun er naboens datter og 100% gfe. Jeg fik dengang 45 minutter med anal! Det var fantastisk! Kom 2 gange på de 45 minutter for var hurtigt klar efter første omgang med hende. En klar 10'er fra mig og må bare have en tid hos hende inden hun smutter igen! 

Afsted med jer drenge! Og god lørdag! :)

Link: https://annoncelight.dk/showad/227406

Vh. Kristian9000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg i sidste uge. Flot ung pige. Du får hvad du ser på billederne.

Håber at det kan komme til og passe med et besøg mere. Kunne se nogle andre dejlige piger i kælderen da jeg gik forbi huset. Er der nogen der ved om de også arbejder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i Vejgård i Sveriges gade. Jeg har dog ikke husetnummret endnu da jeg ikke har været forbi. Men skriv til hende hun svarer hurtigt på sms ;)

Redigeret af Nielsen9000
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Noname2000 skrev, for 8 timer siden:

Hvorhenne i Aalborg er det?

Hej hej. Det er i Vejgård i Sverigesgade. Har dog ikke husnummeret da jeg ikke har været forbi endnu..... Skriv til hende, hun svarede mig lynhurtigt da jeg skrev til hende igår ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...