Hop til indhold
intim-massage-Sara

vittigheds "blå bog"

Recommended Posts

Jeg har alt for længe gået og tænkt på, at jeg kunne tænke at skrive en "blå bog" om alle de sjove bemærkninger mine gæster har sagt i tidens løb...

Mon ik det er muligt et eller andet sted at lave en blog ! 

Der gemmer sig nemlig en lille forfatter i mig, da jeg også er ved at skrive en bog og jeg havde tænkt mig, at den "blå bog" også skal være en del af indholdet i bogen. Synes man desværre læser alt for mange bøger om prostituation, som noget forfærdeligt. Hvorfor ik også fortælle om de sjove og skøre ting...

Jeg er selvfølgelig godt klar over, at det jo klart er mig om min gæst i den givne situation, der finder det allermest sjovt.

Men det kunne jo tænkes, at i derude også får rørt lattermusklerne lidt her en fredag aften...

Her kommer lidt grineren...:

Jeg stod og gav manden massage, han lå på ryggen på min briks og jeg lænede mig ind over mandens hoved, for at række ned til tisseren...jeg kunne ikke rigtig nå den, så jeg forsøgte at læne mig endnu mere ind over manden, men kunne kun lige nå toppen af tisseren...så udbrød manden pludselig " enten har du for korte arme, ellers har jeg en for lille tisser" jeg grinte højt og sagde " ingen af delene, du er meget lang, altså kroppen"

En anden gæst ville gerne have prostata massage, så jeg vendte mig om og fandt gummihandsken frem, men skulle også lige have glidecremen nede i skuffen. Så da jeg vendte mig rundt havde manden taget gummihandsken på og sagde " det er fra hjemmeværnet, det er denne her vej der foregår"  "nåå sagde jeg, så det er nede i DEN ende, det foregår"

Den samme mand var jeg i bad sammen med og han sagde "jeg har lyst til at putte den op i dag" jeg sagde " nej, bruse HOVEDET er alt for STORT og SLANGEN er alt for lang" hvortil manden sagde "nej, det er ikke bruseren jeg mener, for den er alt for lang og slap, det er min lille stive pik, den kan du vel nok klare"

Jeg har i dag haft en ny gæst og pludselig stak han en finger op i nummeren på mig, han gjorde det godt, men jeg var ikke forberedt på det. Så da han stak fingeren ud, så ville jeg så forfængelig som jeg er lige tage en vådserviet og noget sprit og tørre fingeren af, selvom den egentlig så "ren" nok ud. Da jeg vendte mig rundt sad manden i sengen og rakte fuckfinger til mig, så jeg kunne ikke lade være med at grine...

Når vi nu lige bliver i den ende....var der en gæst fornylig, som grinte fra han næsten kom ind ad døren, til han gik ud igen. Han havde mange værksteds vittigheder og den ene var sand nok. En som de kende fra arbejdet MEKANIKKER - en bedstefar,  havde sin store barnebarn-knægt med. Bedstefaren stod pludselig og kløede sig i røven, altså udenpå bukserne og så stak han fingeren op i næsen på den store knægt og sagde "stinker den af benzin eller diesel" 

Nå, nu må jeg vist hellere stoppe med at fortælle flere historier, så det hele ik går op en værre gang FIS 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en perfekt ide med den bog :-)

jeg kan se min sandfærdige historie om Jan’ farfar’ “brune” fingre kommer med ;-)

Og ja, der blev grinet igennem den dag... men det var satme sjovt og hyggeligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en morsom ide.

Nikita Darling oprettede engang en tråd med de sjove/akavede bemærkninger, hun havde været ude for, så hvorfor gør du ikke det samme? Der er jo folk herinde, der har oprettet tråde, hvor de med jævne mellemrum lægger billeder af sig selv ind, og de er vistnok ret levende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jumbo skrev, for 14 timer siden:

glæder mig til at læse bogen når du har skrevet den intim-massage-sara

Det lyder dejligt. Meeen der går nok lige lidt tid endnu. Hellere tage lidt længere tid om at skrive bogen, end noget hurtigt japværk:P

Skriver herinde, når bogen bliver udgivet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stor_mand skrev, for 5 timer siden:

Det er da en perfekt ide med den bog :-)

jeg kan se min sandfærdige historie om Jan’ farfar’ “brune” fingre kommer med ;-)

Og ja, der blev grinet igennem den dag... men det var satme sjovt og hyggeligt!

Så får du lige smilebåndet hos mig frem igen.... :-P

Ja det var sjovt og hyggeligt, så tak for underholdning :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Det var en morsom ide.

Nikita Darling oprettede engang en tråd med de sjove/akavede bemærkninger, hun havde været ude for, så hvorfor gør du ikke det samme? Der er jo folk herinde, der har oprettet tråde, hvor de med jævne mellemrum lægger billeder af sig selv ind, og de er vistnok ret levende.

Ja jeg har læst om de sjove bemærkninger, men det er ved at være længe siden.... og det var dem, der gav mig inspiration til at skrive her...:rolleyes:

Jeg har så desværre ikke stødt på billederne. Vil du linke  dertil... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 3 minutter siden:

Ja jeg har læst om de sjove bemærkninger, men det er ved at være længe siden.... og det var dem, der gav mig inspiration til at skrive her...:rolleyes:

Jeg har så desværre ikke stødt på billederne. Vil du linke  dertil... ?

Jeg tænker her på selfietrådene af bl.a. Studinemilfen og nemtøs. Dem kan du ikke undgå at støde på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
intim-massage-Sara skrev, for 7 timer siden:

Det lyder dejligt. Meeen der går nok lige lidt tid endnu. Hellere tage lidt længere tid om at skrive bogen, end noget hurtigt japværk:P

Skriver herinde, når bogen bliver udgivet.

glæder mig ihvertilfælde til din bog bliver færdig Sara ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Det var en morsom ide.

Nikita Darling oprettede engang en tråd med de sjove/akavede bemærkninger, hun havde været ude for, så hvorfor gør du ikke det samme? Der er jo folk herinde, der har oprettet tråde, hvor de med jævne mellemrum lægger billeder af sig selv ind, og de er vistnok ret levende.

Der skulle vel ikke være en der har et link til den tråd - er ikke verdensmester i søgefunktionen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...