Hop til indhold
trucker76

Latina 19 years i Aabenraa

Recommended Posts

Så blev hun besøgt. Det er hende på billederne og de er taget i lejligheden hvor man besøger hende. Det er så det eneste positive ved det hele sexen  er der ikke meget at skrive hjem om der var ikke meget hun var med på og så havde hun bare travlt med at blive færdig. Så ingen genbesøg fra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har også været på besøg i dag og kan ikke sige det samme om henne, fik fransk uden gummi og måtte stoppe henne for det kunne hun give og sex var med gummi i 4 til 5 stilling, sød pige, 

ps. man skal stå og vente på at hun åben døre ud til gaden for at komme ind til henne og ved mig tog det lidt tid inden hun kom ned for at åbne og det er stort ------ minus 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret... Må overveje at besøge hende, når nu der er forskellige oplevelser. Hvor lang tid bestilte I? Kan være hun giver bedre service afhængig af tiden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 31/12/2017 at 11:00:

Tak for svaret... Må overveje at besøge hende, når nu der er forskellige oplevelser. Hvor lang tid bestilte I? Kan være hun giver bedre service afhængig af tiden...

30 min

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 31/12/2017 at 11:00:

Tak for svaret... Må overveje at besøge hende, når nu der er forskellige oplevelser. Hvor lang tid bestilte I? Kan være hun giver bedre service afhængig af tiden...

30 min

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har også besøgt hende med blandet succes.

Vi havde aftalt en tid og at jeg skulle skrive når jeg var ved adressen. Da jeg skrev svarede hun først 5 min efter at hun vil være nede om et øjeblik. Efter yderligere 15 min venten gik jeg tilbage til bilen og svor at her kom jeg aldrig igen. Hun skrev så 10 min senere hvor jeg var og hun var klar nu, så selvfølgelig gik jeg tilbage, man er vel liderlig:-)

Det er pigen på billedet og hun er også meget pæn, men her hører også alt det gode op.

Hun er ikke Latina men fra Rumænien. Hun kan stort set ikke et ord på engelsk så kommunikationen er meget svær.

Jeg havde også oplevelsen af at jeg gerne skulle ekspederes ud så hurtigt som muligt. Jeg havde betalt for en time med anal. Anal var ikke muligt og efter en halvtime bad hun mig gøre færdig

Jeg følte mig ærlig talt en smule snydt bagefter. Men okay med det udvalg og kvalitet af piger der er i området for tiden(Åbenrå, Sønderborg) så det nok desværre bare standarden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget nyt fra stedet eller denne dame ? Kan se hun er meget aktiv for tiden ...:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...