Hop til indhold
Guest fynbomanden

Mina er tilbage i Danmark - JULEN ER REDDET

Recommended Posts

JeppeK skrev, for 19 timer siden:

Jeg er helt sikker på at der ikke er noget problem!!!  så længe du er ren og flink så skal Mina nok levere. Jeg mener endda hun tænder på ældre herre.... !!!!

Lyder godt tak for svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jay Gatsby

Jeg mødte Mina sidste år. Jeg må sige at jeg var positivt overrasket. Min oplevelse var at hun oprindeligt elskede at have sex med mig. Jeg er helt afklaret med at hun gør det for pengene, men hvis det er skuespil at hun nyder det så har hun valgt den forkerte brance for det er da lige til en Oscar!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louie De Palma skrev, den 5/1/2018 at 08:13:

Mina bliver ekstremt påvirket hormonelt af at dyrke sex med folk dag efter dag. Så i starten af en "vagt" er hun uden nogen hudproblemer - ligeledes derhjemme i hjemlandet - men efter nogen tid på job i Danmark slår testosteronen igennem big time, så kinderne ender op næsten som blødende sår.

Det gælder så ikke mere. Jeg hyggede med hende i slutningen af denne 3 måneders tur, og der var ikke nogen hudproblemer. Enten kører hun mindre intensivt nu, eller også er hun blevet det ældre, så hormonerne ikke spiller den samme rolle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 2 minutter siden:

Det gælder så ikke mere. Jeg hyggede med hende i slutningen af denne 3 måneders tur, og der var ikke nogen hudproblemer. Enten kører hun mindre intensivt nu, eller også er hun blevet det ældre, så hormonerne ikke spiller den samme rolle.

Hun kan også bare ha’ været i behandling, for akne. :) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåede lige et par gange den sidste uge.

Med eller uden mindre hudproblemer, så vil jeg saven tøsen. 3 måneder med sex fra morgen til aften er nu også noget af en omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krazh skrev, 1 time siden:

Nogle der ved hvornår Mina kommer til DK igen?

Hendes plan er at vende tilbage i maj.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...