Hop til indhold
hr.bæver

Sunshinegirl

Recommended Posts

Lad nu være med at bruge den side og tilsvarende sider, ellers varer det ikke længe før du skriver herinde at du er blevet snydt. Der bliver advaret overalt mod de unge piger, følger du slet ikke med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Optimisten skrev, 1 time siden:

Lad nu være med at bruge den side og tilsvarende sider, ellers varer det ikke længe før du skriver herinde at du er blevet snydt. Der bliver advaret overalt mod de unge piger, følger du slet ikke med ?

Hvad

Der er masser at mødes med? Man skal bare se sig for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Optimisten skrev, for 3 timer siden:

Lad nu være med at bruge den side og tilsvarende sider, ellers varer det ikke længe før du skriver herinde at du er blevet snydt. Der bliver advaret overalt mod de unge piger, følger du slet ikke med ?

Jeg er aldrig blevet snydt, det glæder bare om at ha fornuften med sig, og ikke lade sig rive for meget med af stemningen hvis den er for god til at være sand :) 

Jeg har i hvert fald mødt de første 20+ fra SD, kun unge smukke piger og aldrig en eneste dårlig oplevelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
SuperWood skrev, for 32 minutter siden:

Jeg er aldrig blevet snydt, det glæder bare om at ha fornuften med sig, og ikke lade sig rive for meget med af stemningen hvis den er for god til at være sand :) 

Jeg har i hvert fald mødt de første 20+ fra SD, kun unge smukke piger og aldrig en eneste dårlig oplevelse..

Enig

Er blevet brændt af og fået lidt erfaring ofte forudbetaling ikke duer

Men har mødt over 40 over 4 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 1 time siden:

Enig

Er blevet brændt af og fået lidt erfaring ofte forudbetaling ikke duer

Men har mødt over 40 over 4 år

Ja jeg er da også blevet brændt af mere end en gang, og blevet blokeret ligeså snart vi har fundet ud af pris og sted, så jeg er ikke sikker på nogen eller noget nærmest før jeg står ansigt til ansigt med pigen.. 

Er selv rimlig "nybegynder" har kun været på SD i to måneder, startet med en måned i sommers og har fornyligt oprettet min profil igen da nysgerrigheden begyndte at melde sig igen :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
SuperWood skrev, for 16 minutter siden:

Ja jeg er da også blevet brændt af mere end en gang, og blevet blokeret ligeså snart vi har fundet ud af pris og sted, så jeg er ikke sikker på nogen eller noget nærmest før jeg står ansigt til ansigt med pigen.. 

Er selv rimlig "nybegynder" har kun været på SD i to måneder, startet med en måned i sommers og har fornyligt oprettet min profil igen da nysgerrigheden begyndte at melde sig igen :P 

Ja man skal både være kræsen og tålmodig

Men man få en masse fisse og blow !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er masser af piger derinde som er fine nok. Der er så også dem som har urealistiske priser.

Havde en engang som ville have 5000 kr for at gå på en kaffe date med mig.. WOOT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Årgang1973 skrev, for 37 minutter siden:

Der er masser af piger derinde som er fine nok. Der er så også dem som har urealistiske priser.

Havde en engang som ville have 5000 kr for at gå på en kaffe date med mig.. WOOT

Ja kaffe er steget i pris )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
kmd skrev, for 16 minutter siden:

Ja kaffe er steget i pris )

Men kaffe og kage og frem og tilbage

Er stadig ca 1500 )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
hr.bæver skrev, for 30 minutter siden:

Blev ikke klogere på mit spørgsmål 

Lav en aftale med hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Blev tilbudt en quickie af hende for nyligt for 2000kr, men den hoppede jeg selvfølgelig ikke på. Umiddelbart virker hun til at være et ganske reelt, men dyrt bekendtskab. Køn pige dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...