Hop til indhold

Recommended Posts

Ville idag besøge Maria som holder til i 2300, aftalte tid, var der 2min. før og kontaktede hende som aftalt. Hun svarede i første omgang ikke men efter 5min. skrev hun at jeg lige skulle vente 5min. ;) 

ok, det kunne jo være det var værd at vente på... efter 5-6 min. skriver jeg igen til hende og endnu engang bliver jeg bedt om at vente i 5min.  Der var min tålmodighed opbrugt, så fedt er det heller ikke at stå til skue foran en opgangsdør, så jeg smuttede hen i bilen.

Fandt frem til Jessica som jeg faktisk også er blevet brændt af på før...  men trods alt det gode folk skriver om hende lod jeg hende få en chance til...

Nej det er bestemt ikke hende, men det er jo efterhånden offentlig kendt, men hold kæft et stykke ungt kød med de fineste ungpigebryster, en meget behagelig og snaksagelig pige som tilmed kan tåle banket Kødsømmet helt i bund... :)

Billig og lækker, er hun fra Spanien...      njaej vel...!   Men det er min pik egentlig også ligeglad med, bestemt et besøg værd...

 

iøvrigt skrev Maria tilbage da jeg ankom hos Jessica, ca 30min. efter vores aftalte tid.

Redigeret af Daffy-Dick

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 58 minutter siden:

You think Maria is the girl you will meet? Real boobs?

Jeg er efterhånden rimelig ligeglad om det er den pige på billederne, bare hun minder om, og jeg syntes hun er lækker så knepper jeg dem sgu.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daffy-Dick skrev, for 13 timer siden:

Fandt frem til Jessica som jeg faktisk også er blevet brændt af på før...  men trods alt det gode folk skriver om hende lod jeg hende få en chance til...

Er billederne af Jessica af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 10 minutter siden:

Er billederne af Jessica af hende?

Nej, men hende i virkeligheden er også blondine samt en super lækker ungpige. Nogle mener, at Jessica er pænere end hende på billederne, hvilket jeg ikke synes. Men Jessica er absolut et besøg værd, og hende man møder, bliver man på ingen måde skuffet over (tværtimod), på trods af billederne ikke er ægte :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...