Hop til indhold
Knægten

Braunschweig

Recommended Posts

Ja så sidder jeg i bilen på vejen fra braunschweig efter et par dage i det tyske og selvfølgelig skulle jeg ud og se hvad braunschweig havde og byde på 

Til at starte med fandt jeg noget som ladies camp hvilket jeg tror set i bakspejlet at jeg skulle havde valgt men sådan er det jo 

Jeg boede på et hotel som lå få 100m fra en gade fyldt med dame af en hver slags stort set hvor af dem var ganske smukke 

Tror alle havde det tilbud som hed 30 euro for 20 min med blowjob og sex og de gav ikke/havde ikke de stor extra ydelser jo jo man kunne da få det uden kondom for 50 euro men nej tak 

Første aften var jeg sammen med 2 pige på 23 og 28 år dejlig damer men tid havde de sku ikke betalte for omkring 40 min men fik kun lidt over 20 min ca hvilket er en skam men tror mere og mere på at de fleste damer i de gade heller vil være fri for deres arbejde eller hvad man skal kalde det

Anden aften tog heg en lille nips men hun havde travlt med at komme videre på et tidspunkt spurgte hun om jeg var færdig og jeg svaret nej så fik jeg bare at vide det måtte jeg bare gør eller som hun sagde :are you finish mig : no : then finish i dont have time for this 

Det kan godt være det billgere end i danmark for service er sku helt i bund når det kommer til det 

Så det var lidt surt alt i alt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...