Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle

Besøgte Kat forleden dag.

Der var stor gensynsglæde og den fik ikke for lidt med sensuel massage pirring af lillemand som kun Kat kan gøre det.

Det var så afgjort en af de bedre dage. Tog hende i missionær og doggy og kom deepthroat.

Gentagelsesfare så afgjort

God dag til alle

Redigeret af Tyren13

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja på hendes gode dage findes der ingen som kat :-P

Besøgte hende også selv for Ca 1måned siden og det var den vildeste tur med hende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

Kat har en umådelig god hukommelse. Selv efter to måneder genkendte hun mig, selvom jeg ikke er den mest økonomisk rentable kunde. Jeg har aldrig oplevet nogle af de negative hændelser hos hende, som nogle omtaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand
o`conner skrev, for 8 minutter siden:

Hvor kan man træffe hende i Randers. Go weekend til alle .

Det hedder vist Vestre Kirkestræde, en lille smøge ved Sct. Mortens kirke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er næsten lige kommet hjem fra min første besøg hos Kat og hun må virkelig være på en "good streak". Jeg fik en super god massage og jeg synes kemi var i top. Uden at går i detalje så var hele besøg mild sagt en fornøjelse ;).

Det blive ikke sidste gang :)

Redigeret af Calif65

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Felix6 hendes oplysninger står i tråden ring dog til hende og spørg... Altså hvor svært kan det være? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Randers og besøgte hende i dag. Jeg tænker, at hun er 45, spinkel bagdel, lidt topmave, flotte, bløde bryster og langt, kraftigt hår. Man kan vel knap kalde hende køn, når hun ikke lige smiler. Lokalerne var ikke voldsomt indbydende og massagen var i bedste fald middelmådig. Jeg kom ud igen efter 40 minutter, skønt jeg havde betalt for en time, så der var bestemt et par ting, der trak ned.

Men så snart vi kom til det frække, begyndte jeg at forstå, hvorfor hun bliver omtalt så godt i dette forum. Hold da op, hvor hun leverede varen med blowjobs, sorte kys og engageret sex – oven i købet med masser af humor, kys og kram, så jeg for første gang begyndte at forstå, hvorfor nogen snakker om 'girl friend experience'.

Jeg var en særdeles tilfreds kunde, da jeg gik derfra med en opfordring om snart at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
arkibal skrev, for 19 timer siden:

Jeg var forbi Randers og besøgte hende i dag. Jeg tænker, at hun er 45, spinkel bagdel, lidt topmave, flotte, bløde bryster og langt, kraftigt hår. Man kan vel knap kalde hende køn, når hun ikke lige smiler. Lokalerne var ikke voldsomt indbydende og massagen var i bedste fald middelmådig. Jeg kom ud igen efter 40 minutter, skønt jeg havde betalt for en time, så der var bestemt et par ting, der trak ned.

Men så snart vi kom til det frække, begyndte jeg at forstå, hvorfor hun bliver omtalt så godt i dette forum. Hold da op, hvor hun leverede varen med blowjobs, sorte kys og engageret sex – oven i købet med masser af humor, kys og kram, så jeg for første gang begyndte at forstå, hvorfor nogen snakker om 'girl friend experience'.

Jeg var en særdeles tilfreds kunde, da jeg gik derfra med en opfordring om snart at komme igen.

var prisen en af de store for den omgang

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi mandag 15 januar og fik den helt store tur. Både massagedelen og sex var i top. Fik den tid jeg havde betalt for. 

Det kan jeg godt finde på at gøre igen.
 

Redigeret af dodo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...