Hop til indhold
Bomberito

Vicky Odense

Recommended Posts

Jeg måtte lige et smut forbi igen. Denne gang på ny adresse. Jeg var dagens første kunde og hun havde brug for hjælp til lidt danskoversættelse, så det startede vi lige med :)

Men jeg oplevede en nærværende pige, som styrer meget lidt - kun mod den gode oplevelse - men er meget serviceminded. Fokus var klart på min tilfredsstillelse.

Jeg nyder at hun ikke bare ligger og skriger af “nydelse” for så god tror jeg simpelthen ikke på, at jeg er i sengen ;)

Hun virkede oplagt og imødekommende, sød og fræk. Hun startede med lidt creme på pikken, men efter meget kort tid var hun så våd, at cremen ikke havde været nødvendig.

Måske handler forskellen i oplevelserne bare om kemi? Og så har jeg indtrykket af, at de fleste GP’er ikke nyder at sutte uden gummi og helst vil være fri (det er jo ikke videre sikkert), men tilbyder det fordi flere af gæsterne insisterer. Det må altså også lægge en dæmper på stemningen...

Alt i alt endnu en rigtig god oplevelse hos Vicky, bedre end sidst faktisk, så jeg glæder mig bare til hun kommer igen. Hun er kun i Odense i fem dage denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
Badboyfyn skrev, for 32 minutter siden:

Ligner hun hende på billederne ? 

Billederne er photoshoppet lidt, ellers ligner det hende, bare en smule lysere i huden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
Badboyfyn skrev, for 3 timer siden:

Ligner hun hende på billederne ? 

Er hende på billedet

Screenshot_20171205-225719.png.275382b10266f6fe8d234afa27cf7308.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke hende på billederne, men de er meget vellignende. Det kunne næsten være en søster. Jeg spurgte hende og det er ikke hende, men de ligner rigtig meget, så du vil ikke blive skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...