Hop til indhold
Romantica

SAGA & ALEXANDRA JULESEXPARTY D. 7. DEC

Recommended Posts

Saga & Alexandra  inviterer til Jule sexparty Torsdag  d. 7. december kl. 11 - 13.

Seancen kommer til at vare alt i alt 2 timer fra kl. 11-13, hvor der max. vil være plads til 10 deltagere. Du er velkommen til at komme lidt tid inden, så du kan nå at få dig et lille bad. 

Ønsker du at sikre dig en plads, så kan du lægge et depositum på 1000 kr, som vil blive trukket af de 2100 kr, som arrangementet koster. 

Derudover kan du tilkøbe græsk som er 500 kr. oven i prisen.

Der vil være lidt lækkert spiseligt og kolde forfriskninger.

Vi lover jer for, at det bliver det vådeste og frækkeste jule party :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 12 timer siden:

Oh boy, Saga garanterer for kvalitetssex, Alexandra kender jeg ikke. Romantica ligger bare dumt for mig, har familie lige om hjørnet

Jeg har været i nærkontakt med begge pigerne - med Saga en del gange - med Alexandra en hel del gange. - Du og jeg er vist enige om Saga's kvaliteter. - For at berolige dig om, at Alexandra når det samme niveau, hvad lækkert knepperi angår, indsætter jeg lige en af mine tidligere oplevelser med hende. (Du får så lidt med om Nikita, men det tager hverken hun eller du skade af). - Mit personlige problem er, om jeg kan tage fri til den lille fest denne gang. - - - Det blev til et par tidligere oplevelser.

Pigeforskeren skrev, den 26/8/2016 at 11:14:

http://www.romantica.dk/profil.php?id=22

http://www.romantica.dk/profil.php?id=44

Jeg ringede og spurgte på en halv time med hver af pigerne, - ikke samtidig, men efter hinanden. Det var ok. - Da jeg kom ind til det lille sted i Marstalgade, forklarede jeg telefonpigen, at pigerne måtte "overlappe" hinanden tidsmæssigt, hvis det nu kunne lade sig gøre. Hun foreslog, at hun sendte begge pigerne ind til mig først, så kunne jeg selv aftale forløbet.- Fint.

Ind ad døren kom to høje blondiner og stod afventende - og og smilende. - Hvor de dog bare klædte hinanden. Vi aftalte, at de skulle kom ind - nøgne - først Nikita, - og at Alexandra (som jeg havde mødt før) kom ind, så de overlappede med ca. fem minutter. - Hver fik de 1100 kr og forsvandt igen.

Nikita havde jeg ikke set før, men ud fra billederne var jeg spændt på hendes udseende. Billedet med hendes "barnefisse" havde gjort mig nysgerrig. - Hun viste sig at være en høj, slank, smuk pige. Langt gyldent hår, der dog - indrømmet - var affarvet. Hun talte engelsk - viste sig at være fra Estland. Hun stemte overens med mine "billeder" af, hvordan unge estiske piger ser ud. Nikita var sød og fremkommelig at være sammen med. Og hun kyssede gerne. Vi gik repertoiret igennem. 

Medens vi var igang med en intens kneppetur, bankede det let på døren, og Alexandra kom ind. Jeg gav mig i snak med hende, medens vi kneppede videre lidt endnu. Så trak jeg mig ud og inviterede Alexandra op på sengen også. Jeg havde ikke klare forestilliner om, hvordan dette ville forløbe, men begge pigerne så ud til at ville medvirke til en hyggelig trekant. Det blev til en "dobbelt" ridetur for pigerne med mig liggende på ryggen. Da jeg i nogen tid havde befundet mig i mørket under Alexandras skræv, kravlede jeg frem fra det varme, våde skjul for også at kunne nyde synet igen af Nikita. - Jeg spurgte, om de var vant til at "gå ind" sammen. overraskende var svaret: Nej, - det var første gang! 

Efter lidt mere leg bankede det igen på døren. Nikita gjorde tegn til at gå. Vi kyssede, jeg sagde - på gensyn, Nikita smilede og sagde - tak.

Den resterende lille halve time dykkede jeg ned i en varm, intens kneppetur med Alexandra. - Mere om det kan ikke forklares. -Det skal opleves.

 

Pigeforskeren skrev, den 17/9/2016 at 11:33:

Lidt hygge-sladder.

Det var så septembers GB/sexparty med Alexandra og Jennifer som opfølgning af et tilsvarende party i juli. Der var vendt lidt op og ned på årstiderne, - I juli stod regnen ned, - i september mødtes vi i sol og sommervarme. – Jeg var lidt skeptisk – Kunne den gode stemning nu gentages – eller var det et heldigt ”engangs-knald”? – Jeg kan bekræfte med det samme – det blev lige så vellykket som det første.

 

Der deltog otte fyre. Et par af dem kom inde i forløbet, og et par stykker gik før slutningen. Dvs. der max. var seks syv mand i lokalet med tøserne. Jeg må indrømme, at jeg personlig sætter pris på den fordeling: En faktor tre mand pr. pige. Så bliver det overvejende indtryk ikke nøgne mande-ende-baller. Man mærker, der er kvinder i rummet.

 

Pigerne havde denne gang nok håbet på en noget større deltagelse, - de så frem til at blive taget under behandling af mange mandehænder og pikke, - og jeg kunne gerne have undt dem den fornøjelse. Jeg kunne godt have affundet mig med nogle ”se-på-pauser”, mens de blev kneppet ned i madrassen. De havde sat et maximum på 15 deltagere og vel nok regnet med en 10-12 mand. Jeg havde også selv forventet, at deltagelsen havde været større. Men når det nu blev som det blev, tror jeg, at det medvirkede til, at festen igen blev så intens og sjov og lækker. – Jeg vil påstå, at pigerne ikke kom til at gå i tomgang på grund af manglende villige pikke. – At Jennifer på et tidspunkt gav sig til at annoncere efter ”tomme dåser”, skyldtes et ordens-instinkt hos hende. Det var tomme cola-dåser, hun efterlyste, men det medførte da lige lidt munterhed i lokalet. – Jennifers og Alexandras ”dåser” var sjældent ”tomme”. Pigerne stillede dem ”til rådighed”, så snart de var klar til nye påfyldninger. – Og der var konstant villige pikke parate til at tage over.

 

Jennifer havde på ”Eroguide” meddelt, at hun ville blive 20 minutter forsinket. Jeg rettede ind efter det og ankom (omklædt) i lokalet ca. samtidig med hende. I lokalet var nogle flere nøgne kroppe – heriblandt Alexandra. Som hun dog ”fylder rummet ud” med sin tilstedeværelse. Hun signalerer glæde, og man føler sig velkommen. – Da Jennifer stadig stod der i sin to-delte, satte jeg mig ned og hjalp hende af med trusserne og de små størrelse 33 sko, medens andre befriede hende for bh-en. – Så var hun i øvrigt klar, og hun fik igen en stående start på gulvet med en pik munden og en pik bagfra i fissen.

 

Ellers var det igen ”kravlen” omkring mellem hinanden på sengen. Der blev suttet og kneppet og kysset, som der nu gør. Pigerne lod sig bedække af den ene og af den næste og af den næste. Ind imellem suttede de pikke, og ofte det hele samtidig. Der blev gennemført nogle ”baghylere” på pigerne, medens de lå på hænder og knæ ud over sengekanten med enderne op mod spejlet, - måske på grund af varmen, - det var en lidt mere ”luftig” stilling til afveksling fra at blive ”belagt” hele tiden. Det indebar så også, at nogle fyre knaldede hovedet mod lysekronerne, der hang foran spejlet, - men ingen skader.

 

Hvis man nu befandt sig inde på sengen og fra den synsvinkel - forfra eller skråt fra siden - betragtede Jennifer, der lå på alle fire med en ihærdig fyr bag sig - så kunne man blive fascineret af hende bryster, der nu var under påvirkning - dels af tyngdekraften og dels af de vedholdende stød bagfra. Brysterne hang der under hende som to små yvere og gyngede i takt - frem og tilbage - frem og tilbage. - Man måtte uvægerligt række en hånd frem og gribe fat i dem. - I øvrigt – når Jennifers fornemmelser koncentrerede sig om hændelserne mellem hendes ben, kunne man se det på hendes øjne. – Hvis man lå oven på hende og havde øjenkontakt – foruden kontakten mellem pik og fisse – så kunne man pludselig se hendes øjne plirre rundt, og hun blev fjern i blikket. – så koncentrerede man sig også selv om pik i fisse kontakten.

 

Alexandra er stærkt modtagelig for at få slikket klitoris i skift med blide fingerbevægelser på kønslæberne. Når hun nærmer sig en orgasme, spænder hun kroppen op som en flitsbue, og hvis man tilfældigvis har pikken inde i hende, bliver man kastet af. Så samler hun dydigt sine ben, medens hun ligger og sunder sig til næste runde. I juli var vi to, der blev kastet af efter tur. – Denne gang vist nok kun en.

 

Der blev talt mere folk indbyrdes en sidst. Det kunne være sex-relaterede emner, der blev luftet, eller det kunne være ”helt andre” emner. Måske kendte vi nu hinanden lidt mere end sidst. Her var gengangere til stede, men også ny-tilkomne. Da de tre timer var ved at ebbe ud, og folk sad og faldt hen i snak - måske med et par svedige pigebryster i hænderne – pigerne var jo stadig ved hånden – så fremgik det, at alle ville være interesseret i endnu en gentagelse. – Også pigerne talte varmt derfor. – Men jeg tror også, at det er arrangementets intimitet, der holder det oppe. Det må ikke blive for stort. - Lokalernes størrelse begrænser det jo for en del.

 

Hos telefon-pigen fik vi udleveret vore plasticposer med vore få ejendele nødvendige for at gå ud i sommeren. Alexandra og Jennifer forblev nøgne blandt os indtil alle var kysset farvel og ude af døren. – God stil.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og vi er sikre på at både Saga og Alexandra står klar i jeres erindring fra tidligere sexparties, men I får lige et billede alligevel (og selvfølgelig også en teaser til dem er jer, der ikke har prøvet et sexparty før :) )

F3146366-55A9-4797-9A72-FA4D09DEE08A.png

B5755ADC-3623-44D7-8830-F7B4C142CDBA.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantica skrev, den 16/11/2017 at 21:05:

Saga & Alexandra  inviterer til Jule sexparty Torsdag  d. 7. december kl. 11 - 13.

Seancen kommer til at vare alt i alt 2 timer fra kl. 11-13, hvor der max. vil være plads til 10 deltagere. Du er velkommen til at komme lidt tid inden, så du kan nå at få dig et lille bad. 

Ønsker du at sikre dig en plads, så kan du lægge et depositum på 1000 kr, som vil blive trukket af de 2100 kr, som arrangementet koster. 

Derudover kan du tilkøbe græsk som er 500 kr. oven i prisen.

Der vil være lidt lækkert spiseligt og kolde forfriskninger.

Vi lover jer for, at det bliver det vådeste og frækkeste jule party :-) 

 

Sjit! Det ligger lige i min pulefrokost i firmaet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantica skrev, for 1 time siden:

Og vi er sikre på at både Saga og Alexandra står klar i jeres erindring fra tidligere sexparties, men I får lige et billede alligevel (og selvfølgelig også en teaser til dem er jer, der ikke har prøvet et sexparty før :) )

F3146366-55A9-4797-9A72-FA4D09DEE08A.png

B5755ADC-3623-44D7-8830-F7B4C142CDBA.png

Det er så hyggeligt, når man genkender pigerne på deres bryster og røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi skal selvfølgelig også huske at informere om de mere elementære ting her,- tlf. nr. Til booking Saga & Alex’s “græske” juleparty (kun græsk hvis man lyster) er 35251607 og foregår i lokalerne i Marstalsgade 6, kld, 2100 Kbh Ø ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...