Hop til indhold
Sammy

Gæt et signalement - Thaipige bestjålet

Recommended Posts

For 5 timer siden fik en Thai pige der har en Thaimassage klinik her i København fra frastjålet sin taske og pung. Det var to mænd der gjorde det. 

Hvis man ellers ikke er typen der får sine nyheder fra CNN og andre mainstream medier der har travlt med ikke at videregive sandheden. Så har man sikkert allerede regnet signalementet ud. :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, for 3 minutter siden:

For 5 timer siden fik en Thai pige der har en Thaimassage klinik her i København fra frastjålet sin taske og pung. Det var to mænd der gjorde det. 

Hvis man ellers ikke er typen der får sine nyheder fra CNN og andre mainstream medier der har travlt med ikke at videregive sandheden. Så har man sikkert allerede regnet signalementet ud. :-(

Ufatteligt lavt at folk kan gøre dette og ja , signalementet har du sikkert ret i.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, 1 time siden:

Personlig synes jeg,  at det er lige på kanten af det acceptable.

Anes der en lille form for racisme i skriver?  Måske!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 8 minutter siden:

Lad mig gætte det var to unge pæne KU,er fra Herlufholms kostskole? :D 

Jeg tror mere på, det er nogle spejdere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Notch Johnson skrev, for 12 minutter siden:

Nej du, det staves REALISME - ikke racisme... ( I skriver Måske!!!!)

Fair nok. 

Men - hvor er den manglende dokumentation for TS'S påstand  henne.

Det er da en træls påstand TS kommer med.

Udokumenterede skriv holder ikke i længden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 minutter siden:

Se det sætter jo TS'S skriv på en  troværdighedsprøve.

Sagt på fynsk: utroværdig indslag.

Altså, på et tidspunkt er han jo nødt til at smide et link til artiklen, når den i min optik absurde gætte konkurrence er slut. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja man kan jo altid smide racismekortet når man ikke ønsker at forholde sig til fakta, det er da gjort før af dem der er løbet tør for argumentation. For dem der ikke gider læse danmarks statistik på området er her lidt lettere læsning.

https://www.information.dk/debat/2016/01/statistik-racistisk

Det minder mig om den Svenske politimand som kom til at sige at 49 navne ud af 52 i ugens politirapport var....  Ja gæt selv. Han blev også kaldt racist. Det er en syg verden vi lever i fakta ikke længere er relevant. 

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, for 11 minutter siden:

Ja man kan jo altid smide racismekortet når man ikke ønsker at forholde sig til fakta, det er da gjort før af dem der er løbet tør for argumentation. For dem der ikke gider læse danmarks statistik på området er her lidt lettere læsning.

Det minder mig om den Svenske politimand som kom til at sige at 49 navne ud af 52 i ugens politirapport var....  Ja gæt selv. Han blev også kaldt racist. Det er en syg verden vi lever i fakta ikke længere er relevant. 

Nå, da debatten nu igen igen skal handle om indvandring, kan vi så ikke via et link få adgang til den episode der gav dig anledning til tråden. ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, for 9 minutter siden:

Link til dit indlæg mangler stadig.

Ellers en urimelig og nøtesløs diskussion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, for 28 minutter siden:

Hvad har det med dit startindlæg at gøre. 

Du snakker da udenom.

Kom nu med link til dit startindlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Link? Pigen sendte  en video ud på Facebook til netværket og jeg kiggede med over skulderen i den butik hvor jeg i dag fik massage. Jeg ved ikke hvor meget det ville gavne jer at se den, hun snakkede Thai. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 25 minutter siden:

Link til dit indlæg mangler stadig.

Ellers en urimelig og nøtesløs diskussion.

Krølle Bølle Jr. skrev, for 5 minutter siden:

Hvad har det med dit startindlæg at gøre. 

Du snakker da udenom.

Kom nu med link til dit startindlæg.

Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 timer siden:

Personlig synes jeg,  at det er lige på kanten af det acceptable.

Anes der en lille form for racisme i skriver?  Måske!!!!

Du er da godt nok lidt tung. Prøv at starte her hvis du mener det er racistisk, urimeligt eller nytteløst. 

https://www.google.dk/search?source=hp&ei=nRoOWpfdJ6XL6ASuobzwAw&q=statistik+indvandring+kriminalitet&oq=statistik&gs_l=psy-ab.1.0.35i39k1j0i131k1l2j0l7.1092.13435.0.15356.20.15.4.0.0.0.141.1295.11j3.15.0....0...1.1.64.psy-ab..1.19.1410.6..0i10k1j0i203k1j0i10i203k1.89.Sa9k43Z6CnU

Ja de mørke piger der kun modtager Skandinaviske mænd er jo også racister ikke? Hvornår går virkeligheden op for dig?

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, for 28 minutter siden:

Du er da godt nok lidt tung. Prøv at starte her hvis du mener det er racistisk, urimeligt eller nytteløst. 

https://www.google.dk/search?source=hp&ei=nRoOWpfdJ6XL6ASuobzwAw&q=statistik+indvandring+kriminalitet&oq=statistik&gs_l=psy-ab.1.0.35i39k1j0i131k1l2j0l7.1092.13435.0.15356.20.15.4.0.0.0.141.1295.11j3.15.0....0...1.1.64.psy-ab..1.19.1410.6..0i10k1j0i203k1j0i10i203k1.89.Sa9k43Z6CnU

Ja de mørke piger der kun modtager Skandinaviske mænd er jo også racister ikke? Hvornår går virkeligheden op for dig?

Hvad har det med dit startindlæg at gøre?

Du snakker udenom.

Du har din mening - jeg har min mening.

Igen   igen   fair nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, så hændelsen kan ikke bekræftes, og det må så ligeledes stå en i det uvisse om tyveriet er blevet anmeldt. Det var nok ikke særligt gennemtænkt at bruge en udokumenteret episode til en "gætte konkurrence" der efterfølgende skulle skabe en debat om indvandre er mere kriminelle end den øvrige del af befolkningen. 

Kigger man i de tilgængelig statistikker er det jo faktuelt. Spørgsmålet er så bare, hvad skal man gøre ved det, hvis man ikke ønsker at indvandring skal skille sig ud i statistikker over kriminelle handlinger. Dette emne er der vist rigeligt med debatter om, så det var måske mere passende at skrive sine holdninger der, end at oprette denne tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

Ok, så hændelsen kan ikke bekræftes, og det må så ligeledes stå en i det uvisse om tyveriet er blevet anmeldt. Det var nok ikke særligt gennemtænkt at bruge en udokumenteret episode til en "gætte konkurrence" der efterfølgende skulle skabe en debat om indvandre er mere kriminelle end den øvrige del af befolkningen. 

Kigger man i de tilgængelig statistikker er det jo faktuelt. Spørgsmålet er så bare, hvad skal man gøre ved det, hvis man ikke ønsker at indvandring skal skille sig ud i statistikker over kriminelle handlinger. Dette emne er der vist rigeligt med debatter om, så det var måske mere passende at skrive sine holdninger der, end at oprette denne tråd. 

Som jeg forstår det, så var trådstarter selv tilstede på klinikken, hvor han fik massage, da det skete. 

Er dette tilfældet, er der tale om en øjenvidne hændelse, og man kommer kun tættere på, hvis man selv er den, der er udsat for tyveriet. 

I fald dette er en direkte øjenvidne hændelse, så er indlægget i den grad relevant på et politik sub-forum for massage-kunder og glædes-piger !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig sjov start på tråden.

Sammy starter med at beskylde stort set alle medier for at bringe "fake news". Hvorefter han ikke kan/vil føre bevis for at hans eget er sandt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...