Hop til indhold
Jambajamba

Trans beatrice odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/239000

så fik jeg efter lang tids pause fra transer taget mig sammen til og besøge beatrice. 

Utroligt flot, fenimin, lækker god krop ,bryster røv pik osv!! 

Skal bekræfte med det samme at billeder er af hende

Startede med kys. Og så ellers en liggende 69 hvor der kom liv i hendes lækre pik. Den er sku stor og tyk ligesom på billeder. 

Efter div sut og slik. Ville hun kneppe mig. 

Men ak jeg er ude af træning. Så hun var sku for stor. Trods stor ihærdighed fra hendes side af. 

Så jeg kneppede hende i div stillinger og kom hårdt. Lidt aftørring og snak og så gik jeg ud af døren igen. 

Kan klart anbefales! 

Ps til mig selv. Jeg bliver nok aldrig 100 p til transer. Intet med beatrice og gøre. Det nok bare mig som er mere til at slikke fisse end og sutte pik;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jambajamba skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/239000

så fik jeg efter lang tids pause fra transer taget mig sammen til og besøge beatrice. 

Utroligt flot, fenimin, lækker god krop ,bryster røv pik osv!! , 

Skal bekræfte med det samme at billeder er af hende

Startede med kys. Og så ellers en liggende 69 hvor der kom liv i hendes lækre pik. Den er sku stor og tyk ligesom på billeder. 

Efter div sut og slik. Ville hun kneppe mig. 

Men ak jeg er ude af træning. Så hun var sku for stor. Trods stor ihærdighed fra hendes side af. 

Så jeg kneppede hende i div stillinger og kom hårdt. Lidt aftørring og snak og så gik jeg ud af døren igen. 

Kan klart anbefales! 

Ps til mig selv. Jeg bliver nok aldrig 100 p til transer. Intet med beatrice og gøre. Det nok bare mig som er mere til at slikke fisse end og sutte pik;)

Tak for anmeldelsen - du skriver ikke om hun også kom - i givet fald - i eller på dig? Hvad måtte du gi for din oplevelse. ps. jeg har det lige som dig, men efter et par besøg hos "rigtige"kvinder melder lysten sig igen, og er der så kommet en ny trans til byen skal det bare prøves.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 11 timer siden:

Tak for anmeldelsen - du skriver ikke om hun også kom - i givet fald - i eller på dig? Hvad måtte du gi for din oplevelse. ps. jeg har det lige som dig, men efter et par besøg hos "rigtige"kvinder melder lysten sig igen, og er der så kommet en ny trans til byen skal det bare prøves.

Hun kom ikke. Tror der skal meget til og få ende til og komme. Hun virker meget trænet i det.  Ja kender godt det med Trans selv. Kan alligevel ikke lade være med og dukke op og prøve dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 4 timer siden:

Vil også gerne hører lidt til priser  men hold da op hun ser lækker ud  

Ja hun er sku mega lækker.! Hun sagde 1000 for en halv time. Jeg havde kun 900 med da jeg havde talt forkert. Men den godtog hun:)

hun er forresten på en kendt adresse i Odense 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jambajamba skrev, for 10 timer siden:

Ja hun er sku mega lækker.! Hun sagde 1000 for en halv time. Jeg havde kun 900 med da jeg havde talt forkert. Men den godtog hun:)

hun er forresten på en kendt adresse i Odense 

Hvilken adresse :)

var det knep begge veje eller?

var der kys med osse??

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...