Hop til indhold
Sydjylland(M)

Pas på Nicosin87 (Fra Kolding)

Recommended Posts

Skrev med hende i et stykke tid og aftalte en pris... snakkede i mobil med hende.. alt var så fint

Og gjorde så det man absolut ikke skal gøre... overførte pengene til hende via mobilepay, da hun stod og manglede... påstod hun

Hun overførte lidt billeder og videoer til mig - for at vise sin oprigtighed... yeah right, finder man så ud af....

Så dagen efter hvor vi havde aftalt at mødes, høre jeg ikke fra hende mere... hun svare ikke på sms'er eller opkald... da jeg skrev til hende på sugardaters, blev jeg blokeret...
Da jeg skrev til hende på Facebook blev jeg blokeret... så jeg er blevet taget godt og grundigt ved næsen... 

Vil bare advare imod hende (Må hellere slette det jeg skrev med hendes navn på face... kan nok få problemer med det) (Kan desværre ikke linke til hendes profil på sugar, da jeg er blevet blokeret af hende da jeg spurgte efter mine penge igen)

Redigeret af Sydjylland(M)
Fjernet et navn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Hun prøvede samme nummer med mig i går. Hun virkede i øvrigt meget overbevisende og sendte selvfølgelig også billeder. Derudover kom en forklaring om, at navnet på hendes angivne adresse ikke var blevet ændret endnu, så man skulle ikke bekymre sig om, at der stod en mands navn på døren. Hun fik selvfølgelig ikke noget, men ja jeg fandt hende også på FB, men vil ikke gentage navnet her.

Redigeret af UerfarenM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Godt jeg sagde nej..Men var til at mødes..Hun havde intet nævnt om overførsel.. Jeg sagde bare nej ...heldigvis..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Den smider hun også først, hvis du siger ja til at aftale et møde. Det var i hvert fald sådan hun prøvede ved mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...