Hop til indhold
SuperWood

Malibu barbie

Recommended Posts

Guest kmd

ja men vi mødtes aldrig, sig til , hvordan det gik , lyder som udelukkende blow, men det kan jo også være dejligt hvis man må aflevere klatten på tungen

hvad skal du give

jeg aftalte gensidigt oral med hende og det var ok , og 1000 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 5 minutter siden:

ja men vi mødtes aldrig, sig til , hvordan det gik , lyder som udelukkende blow, men det kan jo også være dejligt hvis man må aflevere klatten på tungen

hvad skal du give

jeg aftalte gensidigt oral med hende og det var ok , og 1000 kr

Skal først mødes med hende i aften,  så ved ikke endnu og ja vi har aftalt kun blow, hvilket er fint med mig :)

Synes selv man skal aftale sugar med pigen, da det nok ikke er ens for alle, men omkring de 1000, lyder ikke helt tosset

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
SuperWood skrev, for 10 minutter siden:

Skal først mødes med hende i aften,  så ved ikke endnu og ja vi har aftalt kun blow, hvilket er fint med mig :)

Synes selv man skal aftale sugar med pigen, da det nok ikke er ens for alle, men omkring de 1000, lyder ikke helt tosset

hm ja den holdning kan du jo have, men vi skriver jo her, også p g a prissammenligninger, så ingen bliver flået, en 1000 for et blow, er for meget, jeg aftalte gensidigt og to gange , 

og med udløsning, i munden, dog ikke slug 
god fornøjelse, håber det bliver til noget, jeg havde en fornemmelse af at kunne blive brændt af med hende ? men nu får vi se

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aftal

kmd skrev, for 11 minutter siden:

hm ja den holdning kan du jo have, men vi skriver jo her, også p g a prissammenligninger, så ingen bliver flået, en 1000 for et blow, er for meget, jeg aftalte gensidigt og to gange , 

og med udløsning, i munden, dog ikke slug 
god fornøjelse, håber det bliver til noget, jeg havde en fornemmelse af at kunne blive brændt af med hende ? men nu får vi se

Jeg har aftalt 700 og en faxekondi.. haha ;) for blow med kom i mund..

Spurte mest herinde fordi jeg kunne være bange for det måske var en en trans? ikke at jeg har noget imod trans, bare ikke lige det jeg tænder på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
SuperWood skrev, Lige nu:

Jeg har aftal

Jeg har aftalt 700 og en faxekondi.. haha ;) for blow med kom i mund..

Spurte mest herinde fordi jeg kunne være bange for det måske var en en trans? ikke at jeg har noget imod trans, bare ikke lige det jeg tænder på

det er forståeligt, det vil jeg heller ikke løbe ind i )
hvis jeg skal bruge en trans bliver det minitrans )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
SuperWood skrev, for 18 timer siden:

Jeg har aftal

Jeg har aftalt 700 og en faxekondi.. haha ;) for blow med kom i mund..

Spurte mest herinde fordi jeg kunne være bange for det måske var en en trans? ikke at jeg har noget imod trans, bare ikke lige det jeg tænder på

hvordan gik det

lige så snart jeg havde lavet en aftale med hende og vi skulle finde tid, blev jeg blokeret ? håber det gik bedre med dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 4 timer siden:

hvordan gik det

lige så snart jeg havde lavet en aftale med hende og vi skulle finde tid, blev jeg blokeret ? håber det gik bedre med dig

Fik heller ikke mødt hende :/ ligepludselig kunne hun ikke alligevel, prøvede at lave en ny aftale til idag, men der havde hun heller ikke tid, vil prøve igen idag at få en aftale på plads her i weekenden, håber dog ikke jeg spilder mig tid... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Slaven_Randers skrev, for 29 minutter siden:

KMD du er blot blevet blokeret 

Sikkert hun er der kun for sjov !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slaven_Randers skrev, for 53 minutter siden:

KMD du er blot blevet blokeret 

Må han være, har fået en ny aftale senere, så nu må vi ses om han har ret eller ej?

Har du haft kontakt eller mødtes med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Har været på samme galej, som i andre .. Jeg fik dog hende mobil nummer, men stadig - så var "hun usikker" på om det var noget hun turde, blah, blah, blah...

Hun søger mere spændingen, end faktiske møder tror jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte hende her til aften, smuk ung pige(også yngre end de 26 hun skriver på sin profil), dog meget usikker og lidt nervøs kunne jeg mærke, hun snakker utrolig meget, langt fra det bedste blow på SD, hun havde også svært ved at komme i gang og bare snakkede og snakkede...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

nå ok , men hvor mødtes i , i din bil ? men tillykke så kunne det lade sig gøre , det er jeg overrasket over 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 3 timer siden:

nå ok , men hvor mødtes i , i din bil ? men tillykke så kunne det lade sig gøre , det er jeg overrasket over 

Ja bilen, vi kørte ud til et øde sted i nordhavnen, ikke lige min stil, vil normalt heller mødes under lidt mere private og hyggelige omstændighedder men det var som sagt ikke en mulighed her..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
SuperWood skrev, for 3 timer siden:

Ja bilen, vi kørte ud til et øde sted i nordhavnen, ikke lige min stil, vil normalt heller mødes under lidt mere private og hyggelige omstændighedder men det var som sagt ikke en mulighed her..

ja det forstår jeg, man vil jo helst ikke have en p bøde klæbet i forruden midt i det hele, men ok og hun tog det i munden og spyttede ud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 3 minutter siden:

ja det forstår jeg, man vil jo helst ikke have en p bøde klæbet i forruden midt i det hele, men ok og hun tog det i munden og spyttede ud ?

Der var vist ingen chance for p bøde der hvor vi var og tidspunkt taget i betragtning, øde industrikataver kl 22.30 :) Ja hun tog det i munden, suttede stadig lidt efter jeg var kommet og spyttede ud, meget standart blow, ikke noget specielt som hun ellers "lover" i sin profil tekst :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
SuperWood skrev, for 4 minutter siden:

Der var vist ingen chance for p bøde der hvor vi var og tidspunkt taget i betragtning, øde industrikataver kl 22.30 :) Ja hun tog det i munden, suttede stadig lidt efter jeg var kommet og spyttede ud, meget standart blow, ikke noget specielt som hun ellers "lover" i sin profil tekst :P 

ok men 700 er så måske lige i overkanten , men ok tænker jeg, godt nok har du en ny aftale

ved ikke hvorfor det ikke kan blive hjemme , men du bor måske ikke alene )

er lidt overrasket over hun ville , men fint nok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 1 minut siden:

ok men 700 er så måske lige i overkanten , men ok tænker jeg, godt nok har du en ny aftale

ved ikke hvorfor det ikke kan blive hjemme , men du bor måske ikke alene )

er lidt overrasket over hun ville , men fint nok 

Ja 700 er helt sikkert i overkanten, især når man tænker på jeg har fået bedre blow hjemme hos mig selv for både 500 og 600, nej har ikke en ny aftale, men prøver at skrive til hende igen og se om hun er villig til at gå med på mindre sugar, ellers bliver det et nej tak herfra :)

Hun siger hun har nogen fobier, blandt andet lukkede rum, ved ikke om det er en dårlig undskyldning, for en bil er jo en del mindre end min stue eller soveværelse.. men hun siger hun gerne vil kunne løbe sin vej hvis der skulle ske noget hun ikke bryder sig om?

Ja var også selv lidt overskesket da jeg så hende stå og vente på aftalte sted, og må indrømme hun ser pisse godt ud og rigtig sød, men standart oplevelse.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Det vertikale smil skrev, for 1 time siden:

Var det hende på billederne?

Godt spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...