Hop til indhold

Recommended Posts

har tidligere fået ros af flere anmeldere. Nu har hun dækket sit ansigt til på de samme billeder. Da jeg i går spurgte til hendes priser på smsm  ringede hun tilbage. Punkt 1. det gør man bare ikke ! Punkt to, hun lød lidt sløret/uklar -  meget mærkelig. Ny kvinde med samme annonce ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2

Så vidt jeg ved, har hun altid haft sløret ansigt på billederne, og det er der vel ingen, der studser over? Men sæføli ikke ok at ringe tilbage til dig! Tror ikke, det er en ny pige med samme annonce. Og måske har hun været i søvnunderskud? Det er hun nok heller ikke den første pige i branchen, der har lidt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg besøgte hende, aftalte vi en tid ‘om en time’, hvorfor jeg kørte til den anden ende af byen for at ordne et andet ærinde. Efter 20 minutter ringede hun til mig og spurgte om jeg kunne komme med det samme. Jeg forklarede at jeg nu var i den anden ende af byen, så der ville gå 20 minutter før jeg kunne være der. Herefter præsterede hun at ringe yderligere fire gange inden jeg nåede frem, hvilket var helt vildt stessende. Oplevelsen med hende efterfølgende var helt i top og hun er enormt sød, men man skal nok være forberedt på at man kan risikere at blive ringet op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
For en uges tid siden SMS'ede jeg Penelope med et par spørgsmål, og hun svarede pænt tilbage. Pludselig i forgårs (aften) modtog jeg så en SMS fra hende, "Helo". Var pænt overrasket, og svarede "Hello?" retur, hvortil hun svarede "Come" retur. Ikke at det gør mig noget særligt, men helt almindeligt finder jeg det ikke. Hun har dog ikke efterfølgende ringet. Må dog indrømme at jeg slog telefonen på lydløs. Skulle jo ikke risikere noget. ;-)

 

Redigeret af yurdik
Mit opslag ser underligt ud. Én lang linie. Hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter skrev, for 13 timer siden:

har tidligere fået ros af flere anmeldere. Nu har hun dækket sit ansigt til på de samme billeder. Da jeg i går spurgte til hendes priser på smsm  ringede hun tilbage. Punkt 1. det gør man bare ikke ! Punkt to, hun lød lidt sløret/uklar -  meget mærkelig. Ny kvinde med samme annonce ?

Jeg går ud fra det er denne her Penelope der er tale om? Ser hun sådan ud? (pyt om det er HENDE eller blot modelbilleder) - hun er sørme flot!

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 15 timer siden:

Jeg går ud fra det er denne her Penelope der er tale om? Ser hun sådan ud? (pyt om det er HENDE eller blot modelbilleder) - hun er sørme flot!

/DFyr_36

Det er hende man møder som er på billederne, lige så lækker IRL som på billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, den 16/11/2017 at 18:35:

Da jeg besøgte hende, aftalte vi en tid ‘om en time’, hvorfor jeg kørte til den anden ende af byen for at ordne et andet ærinde. Efter 20 minutter ringede hun til mig og spurgte om jeg kunne komme med det samme. Jeg forklarede at jeg nu var i den anden ende af byen, så der ville gå 20 minutter før jeg kunne være der. Herefter præsterede hun at ringe yderligere fire gange inden jeg nåede frem, hvilket var helt vildt stessende. Oplevelsen med hende efterfølgende var helt i top og hun er enormt sød, men man skal nok være forberedt på at man kan risikere at blive ringet op.

Mange tak for advarslen .. ikke at jeg tror, at det kan holde mig væk ;)

Hvis hendes krop er bare halvvejs så flot som profil-billederne, så kan det kun blive godt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Executor skrev, for 8 timer siden:

Det er hende man møder som er på billederne, lige så lækker IRL som på billederne

Nå da da da - så må muldvarpen vist frem igen........ Men når det er til en så flot pige, gør det ikke så meget, hehe...

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2

Jeg besøgte hende igen i går, og hold kæft hvor er hun bare sød og sjov og dejlig. Hun har den vane altid at stå og posere foran spejlet ude på badeværelset, mens jeg bader. Så teaser hun mig ved at blotte både barm og bagdel, mens hun spørger mig, hvad jeg synes om hende. Også inde i sengen kan hun altid godt lide at bruge det spejl, der står derinde - og det synes jeg nu også kan være ganske stimulerende! "Prøv at se!" siger hun så. Og krydrer med kommentarer om, hvor stort og flot mit lem er. (Sandheden er, at mit lem i bedste fald er gennemsnitligt, men det er nu meget sjovt og sødt, at hun siger det alligevel, og jeg er aldrig sen til at give hende ret, hvorefter jeg giver min mening om hendes vidunderlige kusse til kende, kedeligt er det satme aldrig at være sammen hende :-)

Og som sagt: Jeg er fuldstændig sikker på, hendes billeder er ægte, og hun er mindst lige så lækker irl. Et drøn af en brasiliansk chokoladeskønhed!! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende et par gange og kan ikke genkende de advarsler der kommer, men andre kan selvfølgelig have været uheldige. Hun er lidt anderledes en de fleste andre gpere fordi hun er i et fantastisk humør. Vi skriver meget om kemi og jeg vil sige at hvis man ikke kan finde kemi med Penelope så er det nok en selv det er galt med. Hendes engelsk er ikke supergodt, men hun er et rigtig godt knald

Del dette indlæg


Link til indlæg
Man they called Horse skrev, for 17 timer siden:

Jeg har besøgt hende et par gange og kan ikke genkende de advarsler der kommer, men andre kan selvfølgelig have været uheldige. Hun er lidt anderledes en de fleste andre gpere fordi hun er i et fantastisk humør. Vi skriver meget om kemi og jeg vil sige at hvis man ikke kan finde kemi med Penelope så er det nok en selv det er galt med. Hendes engelsk er ikke supergodt, men hun er et rigtig godt knald

Min advarsel gik kun på det med risikoen for opkald. Pigen er pragtfuld!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2

Jeg vil gætte på, hun er 168 cm uden sko. Hun tager 1000 kr. for 30 min og 1500 for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.1x2 skrev, 1 time siden:

Jeg vil gætte på, hun er 168 cm uden sko. Hun tager 1000 kr. for 30 min og 1500 for en time.

Jeg besøgte hende i december sidste år, der tog hun kr.800.- for 30 min. Men alle gode ting stiger jo i pris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2

Ok, jeg mener bare hun tidligere har skiltet med 1000 kr. for en halv time, men faktisk ved jeg det ikke, da jeg altid har købt en time. Måske er det kun 800

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.1x2 skrev, 1 time siden:

Ok, jeg mener bare hun tidligere har skiltet med 1000 kr. for en halv time, men faktisk ved jeg det ikke, da jeg altid har købt en time. Måske er det kun 800

Hun citerede 1000 kr. for en halv time for et par uger siden. Og så ringede hun desuden også tilbage til mig og sendte senere en sms, så hvis diskresion er vigtig er det næppe det bedste sted at komme. Endte med ikke at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er god nok.
Det er hende på billederne, og hun er lige så festlig som rygterne siger.

Hvis du synes, at humor og sex hører sammen, så prøv en ægte gang brasiliansk kærligheds kaos.
Så må du leve med, at klokkeslet og diskretion ikke foregår med tysk korrekthed ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...