Hop til indhold
Strejferen

Lilly, young and new. Jeg er slået fuldstændig bagover!

Recommended Posts

 

Tillader mig lige at skrive en ny tråd på polske Lilly, der er allerede skrevet rigeligt kommentarer til den forrige :)

Var forbi i går og kan kun bekræfte logebrødrenes lovprisning af hende  -  billeder, lokation og andet beskrevet i annoncen passer på en prik, pigerne (de er vist 5 i alt) driver en bund ærlig forretning derude på Amager.

 

Hun har ordet i sin magt på flydende engelsk, og der er vist ingen tvivl om at hun virkelig nyder hvad hun laver, Lilly. Ægte, indlevende og oprigtig nysgerrig fra første sekund, skuffen med minder fra de unge års stævnemøder sprang pludselig op på vid gab.

Naturligvis kysser hun også. Langt fra de sædvanlige jeg-gør-det-fordi-han-har-betalt GP kys, men lystent, undersøgende, kildende, drillende, smagende…og lige så meget jeg overhovedet orkede. Hun tog endda initiativet flere gange.

Så kort fortalt besidder hun visse kognitive evner der får mænd som mænd er flest, til at falde pladask for hende!  Uden tvivl særdeles gavnligt i hendes situation, men måske lige i overkanten af hvad jeg ved denne type af samvær, ønsker at rode mig ind i følelsesmæssigt.

Et enkelt minus ifølge undertegnede er dog de dominerende tatoveringer på hendes smukke krop, som hun i øvrigt selv har lavet de fleste af (hun arbejder på at blive professionel tatovør).

 

De imtime detaljer bliver mellem mig og hende, hun er selvfølgelig tæske hamrende lækker med sin spændstige ungpigekrop og naturlige B-bryster,  velduftende, ren og indbydende fra top til tå. Oven i udstråler hun en efter omstændighederne mærkværdig jomfruelighed, der i liderlighedens lyserøde tåger havde fået mig til at kaste alle mine nagelfaste principper over bord og tage hende bar og uden kondom, hvis ellers jeg havde kunne betale mig fra det. Det kunne jeg heldigvis ikke.

 

Please, pas godt på hende, hun er virkelig en ægte diamant blandt alle glasstykkerne.

 

Stedet:         9

Pigen:           Sprænger skalaen

Gentagelse: Nej. Jeg tumler rundt som en forvirret teenager og kan ikke få hende væk fra nethinden. Det var for MEGET kærlighed fra en GP ;)!

 

Hint: Hun tager hjem om et par dage og vender tilbage først i december

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

@Strejferen skal din kommentar forstås således at hun tilbød dig sex uden kondom eller mener du at du havde valgt sf hvis du havde penge til det?

Ps. Tak for en god anmeldelse.

@ppd kig på 1 linje og du finder linket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sweex

Uden gummi er ikke en mulighed hos hende (og gud'ske tak og lov for det!). Hun tilbød det ikke og jeg kunne have smidt alle de penge jeg ville, det var ikke til diskussion. En rigtig dame!:wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Strejferen skrev, for 12 timer siden:

@Sweex

Uden gummi er ikke en mulighed hos hende (og gud'ske tak og lov for det!). Hun tilbød det ikke og jeg kunne have smidt alle de penge jeg ville, det var ikke til diskussion. En rigtig dame!:wub:

 

Så misforstod jeg gudskelov, for så var jeg nemlig sprunget fra. 

Jeg troede det var fordi du ikke havde nok penge med.

Hun skal da.have et besøg når hun kommer tilbage i december så.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...