Hop til indhold
DK fyr 34

Alle mod DK fyr 34 lørdag d. 25. nov. - Hadsten

Recommended Posts

Man siger at Jyden han er stærk og sej….

Om det passer, har jeg sat mig for at afprøve. Da jeg er et par dage i Hadsten i slutningen af november søger jeg  2-5 fyre der vil deles om mig og give mig en ordentlig omgang, i en alle mod én :P

Det kommer til at foregå lørdag d. 25. november ml. klokken 17-19. Diskret og anonymt i udkanten af Hadsten.

Følgende tilbydes /er inklusiv : 

  • Jeg giver Super- og megafransk med slug. 
  • Jeg giver Deepthroat, slik af nosser mm. 
  • Dyb anal til mig uden forbehold for størrelse (naturligvis med gummi). 
  • Gerne lettere styrende dominans af mig. 
  • Mulighed for bad

Jeg tænder oprigtigt på at tilfredsstille jer og der er selvfølgelig jeres behov der er i højsædet. Jeg forventer dog at I kan enes om at vi alle får en fræk og god oplevelse. Inkl. mig :) 

Om du vil tilmelde dig via en personlig besked her på EG eller foretrækker en mere anonym tilmelding direkte via sms/mail, spiller ingen rolle. Spørgsmål kan stilles på samme måde. 

Kan du ikke på ovenstående tidspunkt, så kontakt mig gerne alligevel. Måske der er stemning for noget lignende, en af de andre dage jeg er i Hadsten. Måske en omgang (gruppe) blow med bukkake og slug, hvor jeg er nede på knæ ?? eller måske noget helt tredje ??

Telefon: 29 40 21 75 - Mail: [email protected]

Læs mere om mig og se billeder på min EG-annonce  på min AL-annonce eller på min AL-profil

Venlig hilsen

DK fyr 34

 

Skærmbillede 2017-11-15 kl. 21.50.17.png

Redigeret af DK fyr 34
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Ja havde bare været i Kbh, god fornøjelse, har du gjort det før, og var der opbagning til sådan et arrangerment. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 7 minutter siden:

Ja havde bare været i Kbh, god fornøjelse, har du gjort det før, og var der opbagning til sådan et arrangerment. 

Hvis min gæstevisit til Jylland bliver en succes så vil jeg gentage i hele landet, herunder Hovedstadsområdet :) Ja jeg har gjort det før og nød det. Opbakning og interesse har ikke fejlet noget tidligere. Men nu ved jeg af gode grunde ikke hvor seje jyderne er ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersand skrev, den 24/11/2017 at 00:44:

Lyder interessant

Dette arrangement blev desværre ikke til noget da de 3 fyre fra EG der gerne ville deltage ikke kunne i det annoncerede tidsrum. Jeg tager dog en tur mere i Hadsten om et par måeder og vil forsøge mig med et lignende arrangement.....evt. 1 både aften og i dagtid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...