Hop til indhold
stein

Schiffbrücke 56, Flensborg

Recommended Posts

Jeg skal til Flensborg i nærmeste fremtid, og sidder og bliver helt lun på Me på ovennævnte adresse. Men: Jeg har også søgt på disse sider om thai i Flensborg,og om Me, og flere brødre beretter om at pigerne har en fortid af et helt andet køn på stedet. Det er altså ikke lige mig. Jeg synes jo at Me med sine dejligt runde hofter ser temmelig natur-feminin ud, men papir og computere er jo taknemmelige, bl.a. vha photoshop.  Nu sidder jeg og kigger, og kigger på hendes ansigt om underkæben er lidt for bred, om ansigtet måske alligevel er lidt maskulint osv.

Nogen der kan bidrage med erfaringer om Schiffbrücke i almindelighed, og Me i særdeleshed.

Jeg kan desværre ikke linke

 

Redigeret af stein
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Me er 100% født som pige/dame, mødte hende første gang for over 1 år siden til god massage og sex

Tilfældigt mødte jeg hende en søndag i foråret i toget på vej hjem fra Hamborg, satte mig skråt overfor hende i den næsten tomme kupe, vi hilste på hinanden med et smil/nik, og i første omgang læste jeg lidt i min avis og Me snakkede som en tossethai i telefon, da hun havde afsluttet samtalen kiggede hun på mig og sagde hej, vi snakkede lidt om dit/dat, men kort fortalt, inden vi nåede Flensborg havde jeg fået et super dejligt blowjob af Me på toilettet, da vi ankom til Flensborg tilbød jeg hende at køre hende til det sted hun nu skulle hen, dette var selvfølgelig til thaihuset på Schiffbrücke, dog satte jeg hende dog kun af og gik ik med op.

Efterfølgende har jeg mødt hende tilfældigt nogle gange på gaden i Flensborg, hun er en super sød pige og kan godt anbefales.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 12 timer siden:

Nej, denne kvinde kalder sig Hanna.

Hos hende fik jeg en næsten kæreste oplevelse for en måned siden. Sød, indlevende og åben for forslag.

Hun er i hvert fald ikke en ombygget mand. Det tror jeg heller ikke Me er. ( hun har ikke registreret Anal Verkehr, som en service i sin annonce.)

Jeg er løbet ind i 2 kønsskiftede thaier, en i Aarhus og en i Flensborg. Begge røbede sig ved at foretrække analt, da vagina tilsyneladende ikke fungerede.

På Skibsbroen 56 er der ofte transer, dette bliver altid nævnt i annonceringen.

Det er en god ide at holde øje med  hvem der er faste på adresserne  i Flensborg, da disse ofte giver den bedste service. ( Me  og Hanna er faste.)

https://dk.sexnord.net/profile/14318 (Me)

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 7 timer siden:

Nej, denne kvinde kalder sig Hanna.

Hos hende fik jeg en næsten kæreste oplevelse for en måned siden. Sød, indlevende og åben for forslag.

Hun er i hvert fald ikke en ombygget mand. Det tror jeg heller ikke Me er. ( hun har ikke registreret Anal Verkehr, som en service i sin annonce.)

Jeg er løbet ind i 2 kønsskiftede thaier, en i Aarhus og en i Flensborg. Begge røbede sig ved at foretrække analt, da vagina tilsyneladende ikke fungerede.

På Skibsbroen 56 er der ofte transer, dette bliver altid nævnt i annonceringen.

Det er en god ide at holde øje med  hvem der er faste på adresserne  i Flensborg, da disse ofte giver den bedste service. ( Me  og Hanna er faste.)

https://dk.sexnord.net/profile/14318 (Me)

Tak for dit indlæg. Jeg kan godt se, nu du nævner det, at der også er transer på Schiffbrücke, men de nævner vel ikke ombygninger i teksten. Jeg vil forfærdeligt nødigt ende i sengen med nogen der er i besiddelse af et y-kromosom, diller eller ej.

Redigeret af stein
Kommafejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 51 minutter siden:

Tak for dit indlæg. Jeg kan godt se, nu du nævner det, at der også er transer på Schiffbrücke, men de nævner vel ikke ombygninger i teksten. Jeg vil forfærdeligt nødigt ende i sengen med nogen der er i besiddelse af et y-kromosom, diller eller ej.

Intet ved Me indikerer at hun ikke er født som kvinde. Udseende, højde osv. Hun ser da rigtig sød ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er jo det hun gør. Hvis der var nogen der også havde set hende nedefra, og kunne sige at alt der skal være der er der , og intet ellers ville det jo være dejlig. Men billederne ser nu heller ikke photoshoppede ud. Jeg synes tit de kan blive uldne og ikke se helt harmoniske ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...