Hop til indhold
doclett

nogle slavetøser herinde?

Recommended Posts

Hej jeg lidt forundret hvorfor der ikke rigtig er nogle slavetøser herinde. kunne godt bruge en. 

hun skal helst veje over 80 kilog. alder ? bare ikke over 80 år. tøsen skal være villig til af ekstrem smerte som nåle, evt barbering . rollespil. 

feith ala. doclett.

 

Redigeret af doclett
ikke det hele med første gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
doclett skrev, for 23 minutter siden:

Hej jeg lidt forundret hvorfor der ikke rigtig er nogle slavetøser herinde. kunne godt bruge en. 

hun skal helst veje over 80 kilog. alder ? bare ikke over 80 år.

 

Tror at du foruden de fysiske krav til slavetøsen, måske også bør beskrive hvad du forventer af slavetøsen, fordi det er meget bredt og meget forskelligt opfattet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
doclett skrev, for 2 timer siden:

Hej jeg lidt forundret hvorfor der ikke rigtig er nogle slavetøser herinde. kunne godt bruge en. 

hun skal helst veje over 80 kilog. alder ? bare ikke over 80 år. tøsen skal være villig til af ekstrem smerte som nåle, evt barbering . rollespil. 

feith ala. doclett.

 

Ja det er da vildt besynderligt at der ikke er masser der opfylder de krav der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt så det du efterlyser tror jeg ikke du finder så nemt hos en slavetøs der kræver betaling.

Den slags du efterlyser findes masser af andre steder. Som feks de fetish sites hvor folk kan oprette profiler og komme i kontakt med hinanden. 

Men at regne med at du næsten bare har frie hænder med en pige som du ikke kender, er nok lidt utopisk. Jeg ville ihvertfald ikke være tryg ved at besøge en pige som gik med til den slags med en fremmed og især ikke hvis der var penge involveret...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...